Co ma walda to je retazova prevodovka a nie je''medzi'' lebo on ma na spodku. Ta moja je redukcia so sukoliamivirago píše:mezipřevodovku má walda http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 25&start=0, ale ta je na PA-51 , to by mě taky zajímalo jestli by šla přidělat i na to Tvoje
Agzat
Moderátor: DYK
Re: Agzat
Re: Agzat
mám Agzat s motorem PA 100 a rotavátor - asi PA51 s motorem PA 80 , vlákno tady nemám - jen 3 fotky tady http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 22&t=64557
- teslanicola
- Příspěvky: 80
- Registrován: pon bře 09, 2015 8:57 pm
- Bydliště: poprad
Re: Agzat
nazdar agzataci, upravil som svoju stranku tak mozte mrknut, mam tam upravy, radlicu na sneh a ine.
Re: Agzat
Cau TESLANICOLAteslanicola píše:nazdar agzataci, upravil som svoju stranku tak mozte mrknut, mam tam upravy, radlicu na sneh a ine.
Na tom nosici zdvihanie naradia ako je riesene ?zdviha sa to pomocou packy co taha oc.lanko? Ten sadzac na zemiaky co mas nie je tazke zdvihat ? Preco chces automobilove kolesa na traktorik? Chces dat vecsie kvoli zvisenie rychlosti ? preco si vymenil tie capy za skrutky na pripojovanie?
- teslanicola
- Příspěvky: 80
- Registrován: pon bře 09, 2015 8:57 pm
- Bydliště: poprad
Re: Agzat
- zdvihanie je cez pevne tiahlo, aretacia v hornej a dolnej polohe pomocou zapadky odistovanej nohou.Gejza1989 píše:Cau TESLANICOLAteslanicola píše:nazdar agzataci, upravil som svoju stranku tak mozte mrknut, mam tam upravy, radlicu na sneh a ine.
Na tom nosici zdvihanie naradia ako je riesene ?zdviha sa to pomocou packy co taha oc.lanko? Ten sadzac na zemiaky co mas nie je tazke zdvihat ? Preco chces automobilove kolesa na traktorik? Chces dat vecsie kvoli zvisenie rychlosti ? preco si vymenil tie capy za skrutky na pripojovanie?
- sadzac bolo dost tažko dvihat ale na odlahcenie tam mam dve plynove vzpery /z auta z piatych dverí/ napr. pluh je vyvaženy ze ho zdviham jednym prstom.
- autokolesa chcem, aby som mohol obut 16" šipaky, a mam aj paradne elektrony , aj kvoli rychlosti.
- skrutku ked dotiahnem tak vola ostane len v dvoch bodoch, čap ma štyri.
AGZAT
Zdravim,
na traktore AGZAT (klasicka 3 stupnova prevodovka + 1 spiatocka, pre istotu dole prilozim fotku, lebo teraz si nepamatam seriove cislo) by som potreboval dat dole koleso a zaniest do pneuservisu, lebo odisiel ventil na dusi.
Koleso sa nachadza na lavej strane (ak sedime na vlecke a pozerame sa na traktor zozadu) a po odmontovani zavazi som si vsimol, ze koleso je pravdepodobne na hradieli prichytene len jednou segrevkou. Ak ju odmontujem tak bez problemov dam dole koleso alebo treba este nieco dalej rozoberat? Treba davat pozor, aby sa nerozpadlo nejake lozisko alebo nieco podobne?
Dakujem
na traktore AGZAT (klasicka 3 stupnova prevodovka + 1 spiatocka, pre istotu dole prilozim fotku, lebo teraz si nepamatam seriove cislo) by som potreboval dat dole koleso a zaniest do pneuservisu, lebo odisiel ventil na dusi.
Koleso sa nachadza na lavej strane (ak sedime na vlecke a pozerame sa na traktor zozadu) a po odmontovani zavazi som si vsimol, ze koleso je pravdepodobne na hradieli prichytene len jednou segrevkou. Ak ju odmontujem tak bez problemov dam dole koleso alebo treba este nieco dalej rozoberat? Treba davat pozor, aby sa nerozpadlo nejake lozisko alebo nieco podobne?
Dakujem
Re: Agzat
Kolesa su k sebe zmontovane svornikovou tycou(oskou) ta vedie cez kolesa,prevodovku a poloosi nic zlozite.Ak to budete robit dvaja je to rychlovka zhodis zavalacku,povolis maticu,kolega ti to nadvvihne vyrazis von osku a zhodis kolesa par minutova zalezitost!Pokial nemas zdvihak a budes to robit sam postupuj takto:
1. Nechaj si zapojenu vlecku
2. Pozhadzuj vsetky zavazia 240kg na mrtvi tah asi nedas....
3. Zhod zavlacku a povol maticu este kolesami na zemi a zo zaradenou spiatockou.(kolesami vo vzduchu by si ju uz nepovolil len by si
pretacal prevodovkou)
4. Pod prevodovku podloz rovny pnicek tak aby kolesa boli nad zemou len par centimetrov(pri zhadzovani jedneho kolesa sa ti druhe
vahou opre o zem a neprevazi uplne na bok a neztrepe dole)
5. Odsrobuj maticu vyraz osku von a zhod kolesa a poloosi.Ziadne loziska tam niesu bez obav!
Mala rada ako predist takemuto problemu je ze treba castejsie kontrolovat tlak v pneumatikach....V podhustenej pnematuke dochadza pri zabere kolesa k posuvaniu plasta s dusou co ma za nasledok odtrhnutie ventilu.....Podla navodu na obsluhu sa pneumatiky hustia na 100 Kpa
1. Nechaj si zapojenu vlecku
2. Pozhadzuj vsetky zavazia 240kg na mrtvi tah asi nedas....
3. Zhod zavlacku a povol maticu este kolesami na zemi a zo zaradenou spiatockou.(kolesami vo vzduchu by si ju uz nepovolil len by si
pretacal prevodovkou)
4. Pod prevodovku podloz rovny pnicek tak aby kolesa boli nad zemou len par centimetrov(pri zhadzovani jedneho kolesa sa ti druhe
vahou opre o zem a neprevazi uplne na bok a neztrepe dole)
5. Odsrobuj maticu vyraz osku von a zhod kolesa a poloosi.Ziadne loziska tam niesu bez obav!
Mala rada ako predist takemuto problemu je ze treba castejsie kontrolovat tlak v pneumatikach....V podhustenej pnematuke dochadza pri zabere kolesa k posuvaniu plasta s dusou co ma za nasledok odtrhnutie ventilu.....Podla navodu na obsluhu sa pneumatiky hustia na 100 Kpa
"Boh dal ľudom rozum a strojom robotu"
Re: Agzat
Velmi pekne dakujem za odpoved.
Hever nie je problem ale asi to budem robit sam.
Cize ak som spravne pochopil, tak nedokazem dat dole len jedno koleso (ako som spominal, potrebujem dat dole lave koleso a tam nie je ziadna matica len jedna segerka) ale musim povolit maticu na pravom kolese a nasledne dat dole obe, hej?
A ohladom toho tlaku - vdaka tejto skusenosti budem na to nabuduce skutocne mysliet a kontrolovat kolesa pred kazdym startom Za chyby sa plati..
Hever nie je problem ale asi to budem robit sam.
Cize ak som spravne pochopil, tak nedokazem dat dole len jedno koleso (ako som spominal, potrebujem dat dole lave koleso a tam nie je ziadna matica len jedna segerka) ale musim povolit maticu na pravom kolese a nasledne dat dole obe, hej?
A ohladom toho tlaku - vdaka tejto skusenosti budem na to nabuduce skutocne mysliet a kontrolovat kolesa pred kazdym startom Za chyby sa plati..
Re: Agzat
Když napíšu že kdyby jsi měl osový čep tak jak patří, nemusíš rozebírat celou nápravu, jen sundáš levé kolo po povolení matice, budu zase za blba.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Agzat
[quote="Pavelsk"]Velmi pekne dakujem za odpoved.
Hever nie je problem ale asi to budem robit sam.
Cize ak som spravne pochopil, tak nedokazem dat dole len jedno koleso (ako som spominal, potrebujem dat dole lave koleso a tam nie je ziadna matica len jedna segerka) ale musim povolit maticu na pravom kolese a nasledne dat dole obe, hej?
A ohladom toho tlaku - vdaka tejto skusenosti budem na to nabuduce skutocne mysliet a kontrolovat kolesa pred kazdym startom Za chyby sa plati..[/qu
No v tvojom pripade ano kedze mas cap(osku)nasadenu s opacnej strany tak musis dat dole obe kolesa.Pri opetovnom montovani si tu osku nasad s pravej strany ako spomina DYk....Tu velku segerku si nevsimaj ta drzi naboj kolesa!Taka ista je aj na druhom kolese! Len povol maticu na pravom kolese vyraz osku na ktorej bola matica nasrobovana a ta ti vybehne von na druhej strane na lavom kolese a potom ju len vytiahnes von.samozrejme musis mat tu prevodovku podlozenu lebo ti moze padnut dole a mozes si nepekne ublizit!
Hever nie je problem ale asi to budem robit sam.
Cize ak som spravne pochopil, tak nedokazem dat dole len jedno koleso (ako som spominal, potrebujem dat dole lave koleso a tam nie je ziadna matica len jedna segerka) ale musim povolit maticu na pravom kolese a nasledne dat dole obe, hej?
A ohladom toho tlaku - vdaka tejto skusenosti budem na to nabuduce skutocne mysliet a kontrolovat kolesa pred kazdym startom Za chyby sa plati..[/qu
No v tvojom pripade ano kedze mas cap(osku)nasadenu s opacnej strany tak musis dat dole obe kolesa.Pri opetovnom montovani si tu osku nasad s pravej strany ako spomina DYk....Tu velku segerku si nevsimaj ta drzi naboj kolesa!Taka ista je aj na druhom kolese! Len povol maticu na pravom kolese vyraz osku na ktorej bola matica nasrobovana a ta ti vybehne von na druhej strane na lavom kolese a potom ju len vytiahnes von.samozrejme musis mat tu prevodovku podlozenu lebo ti moze padnut dole a mozes si nepekne ublizit!
"Boh dal ľudom rozum a strojom robotu"
Re: Agzat
Nechci radit,Agzat neznám.Rád si čtu a tak se tedy ptám.Není tlak v pneu malý(1atm)?Má podobná kola jako Vari tam skoro 2 atm.Pokud chci demontovat kolo.abych ho odvezl do servisu,nestačí oddělat segrovku?Proti přemístění matky se závlačkou na levou stranu samo.nic nemám .Opačně jsem četl se matka u vari povoluje.To tu myslím nikdo nepsal.Vyjmout duši z disku,je taky úkon,který se dá naučit .Nesmí se tam objevit názor-Proč bych to dělal.To je pak o ničem.
Re: Agzat
Jedna atm. není málo, předepsaných pro tuto pneu je u Vari 1.2 tedy pro převodovky DSK 317 - 317/S. pro pneu použité u Vari Global, jde o konstrukčně jinou pneu Tedy pro převodovku DSK 317.1/S je uveden maximální lak 2 atm ale i tam 1.2 - 1.5 dostačuje. Pneu pokud má jednu atmosféru se na disku udrží a neprotočí se. Při přehuštění má horší záběrové schopnosti. Běžný postup demontáže kola není odjištění náboje a sejmutí kola, ale jak chcou Vaši - našim je to jedno. Každopádně je dobré před zpětnou montáží rozebrat náboj kola, zkontrolovat, vyčistit jemně namazat a znovu sesadit. Jinak jsem rád, že nemáš nic proti správnému umístění svorníku poloosy doporučovanou i v návodech a je to právě z důvodu povolování matice utažené na předepsaný moment. A jestli zde o tomto někdo někde psal? Já asi stokrát a někdy jsem to schytal. Agzat není v okruhu mého zájmu, proto bych podobnou informaci hledal spíše v tématu Vari, když si rád čteš.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod