agzat vs PF 62

Vari, Terra, PF aj.

Moderátor: DYK

Zpráva
Autor
Packard
Příspěvky: 186
Registrován: ned úno 14, 2010 7:43 pm

Re: agzat vs PF 62

#16 Nový příspěvek od Packard »

slavik74 píše:Tabulková rýchlost pri 2300ot/min. (reálna rychlost sa moc nelíši)
I - 3,2km/h.
II - 4,2km/h.
III - 9,2km/h.
R - 3,2km/h.
Jen k te PF-ce,ten Honďácky motor by měl točit 3600 ot/min takže ta rychlost by byla uplně někde jinde a i původní benziňák když se vytočil daval hravě na prdel Varikům na cestě .. Nikoli diesel 1d80,tam byla ta rychlost jen těch 9km/h.

J@ST3R
Příspěvky: 64
Registrován: ned pro 01, 2013 5:01 pm
Bydliště: nitra

Re: agzat vs PF 62

#17 Nový příspěvek od J@ST3R »

tak to je zaujimave ked pisete ze to jazdi rychlejsie ako vari so standartnym motorom
len ci to tak aj je ma niekto realnu skusenost ?

Uživatelský avatar
slavik74
Příspěvky: 280
Registrován: pon led 12, 2009 6:29 pm
Bydliště: Prievidza

Re: agzat vs PF 62

#18 Nový příspěvek od slavik74 »

Packard píše: Jen k te PF-ce,ten Honďácky motor by měl točit 3600 ot/min takže ta rychlost by byla uplně někde jinde a i původní benziňák když se vytočil daval hravě na prdel Varikům na cestě .. Nikoli diesel 1d80,tam byla ta rychlost jen těch 9km/h.
No napasovať tam motor s 10.000 otačkami, dá na prdel aj osobáku... 8)
Reálne, PF motor má max. 2300 ot/min. Ako často tie max. otáčky využivaš? S ohladom na spotrebu a životnosť motora asi moc často nie. To iste platí aj u motora Honda či podobne.
Takže v realite tých 9 km/hod. ak to aj nebude to maximum, priemerna rýchlosť tohoto stroja to bude určite... :friends:

J@ST3R
Příspěvky: 64
Registrován: ned pro 01, 2013 5:01 pm
Bydliště: nitra

Re: agzat vs PF 62

#19 Nový příspěvek od J@ST3R »

nahodou neviete aky max vykon sa da prenasat prevodovkou agzat ? na kolko je dimenzovana ? kolko HP a kolko Nm ?

Packard
Příspěvky: 186
Registrován: ned úno 14, 2010 7:43 pm

Re: agzat vs PF 62

#20 Nový příspěvek od Packard »

Nemíním se tu přít,ja taky začínal vozit dřevo s Terrou,pak jsem ji přidal Hondu motor,dále PF-ku benzin pak diesel a nyní mám TJ-čko a jsem s ním maximálně spokojeny, tak mam podle čeho srovnávat ..

Uživatelský avatar
slavik74
Příspěvky: 280
Registrován: pon led 12, 2009 6:29 pm
Bydliště: Prievidza

Re: agzat vs PF 62

#21 Nový příspěvek od slavik74 »

Packard píše:Nemíním se tu přít
:) Človeče, já určite nespochybnujem tvoje skusenosti, názory...
PF s benzínovým motorom mam aj ja, porovnať to s Agzatom možnosť nemám, čiže píšem len o PF a o tom že na rýchlost stavaná nie je. Ono neni problem nejaky stroj rozbehnúť, častejším problemom je to ubrzdiť. Všetko je aj tak na uživatelovi J@ST3R ktorým smerom sa rozhodne :rally:
Osobne by som sa všetkým spomínaným strojom vyhol ak sa to týka vozenia dreva z lesa. ;-)

Packard
Příspěvky: 186
Registrován: ned úno 14, 2010 7:43 pm

Re: agzat vs PF 62

#22 Nový příspěvek od Packard »

Ale ano je to čistě jeho věc jak se nakonec rozhodne .. :friends:

J@ST3R
Příspěvky: 64
Registrován: ned pro 01, 2013 5:01 pm
Bydliště: nitra

Re: agzat vs PF 62

#23 Nový příspěvek od J@ST3R »

keby sa mam ako dostat do zahrady 4 kolesovym tak kupim ten ale ten mi nevojde brania tomu stavby
PF vari agzat je to najsirsie co tade prejde a u rodicou som natom podobne kedze obrabam aj tu zahradu ale len priprava pody
jedina moznost je jednoosak len otazka aky :)
uz uvazujerm aj nad moznostou agzat s vykonejsim motorom ako je 190ka len ci to prevodovka zvladne cakam na odpoved vyrobu co pobvie on

peyrak
Příspěvky: 1259
Registrován: sob bře 15, 2014 5:45 am
Bydliště: Rychnovsko

Re: agzat vs PF 62

#24 Nový příspěvek od peyrak »

mám tu PF s origo benzínovým nespolehlivým motore a po silnici na trojku se s tím dá mazat pěkně rychle, soused s varinou zůstává daleko za mnou, teď do ní chci dávat hondičku 6,5k, dneska byl poslední výjezd s origo motorem

jinak teda na tom uvezu plnou kubíkovku do kopce, to by varina asi nedala trakčně

J@ST3R
Příspěvky: 64
Registrován: ned pro 01, 2013 5:01 pm
Bydliště: nitra

Re: agzat vs PF 62

#25 Nový příspěvek od J@ST3R »

kedy budete mat prehodeny ten honda motor ?
mozete mi dat potom vediet ako to slape ?

(popripae videjko :D )

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14628
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: agzat vs PF 62

#26 Nový příspěvek od DYK »

Já si myslím, že by to mohlo vypadat nějak takhle

práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

J@ST3R
Příspěvky: 64
Registrován: ned pro 01, 2013 5:01 pm
Bydliště: nitra

Re: agzat vs PF 62

#27 Nový příspěvek od J@ST3R »

no ja som myslel jazdu s vozikom po ceste
idealne by bolo keby vedla ide aj varina aby sa dalo porovnat :D ale to uz by som chcel moc :D

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14628
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: agzat vs PF 62

#28 Nový příspěvek od DYK »

No ale PFka má originál zhruba pětikoňák, rychlejší pojezd se rovná těžší převod a pak už by zase nefungovalo pochvalné co že toho naloží a uveze, protože to uvidí kopeček a bude protestovat. Já si myslím, že je to s tou max. rychlostí "duchařina". Kdo to má daleko k domovu, přiblížím dřevo PFkou k autu s vlekem a je to.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
Tom
Příspěvky: 8866
Registrován: stř črc 04, 2007 6:47 pm
Bydliště: Ostrava

Re: agzat vs PF 62

#29 Nový příspěvek od Tom »

No, pak stojí za zvážení, jestli se nevyplatí silnější motor (osobně bych volil cca 13 koní) nebo nějaký malý nafťáček, nemusí to být nic světového, držel bych se Kamy nebo podobného východního zázraku, protože na ty motohodiny, co s tím v domácích podmínkách člověk nalítá ten motor výborně poslouží, je za chvilku zaplacená a když se pak rozpadne, tak se koupí zase nový...
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz

J@ST3R
Příspěvky: 64
Registrován: ned pro 01, 2013 5:01 pm
Bydliště: nitra

Re: agzat vs PF 62

#30 Nový příspěvek od J@ST3R »

ako je dobre mat dobre vstahy so susedmy nakoniec som sa od suseda dozvedel ze o tri domy dalej ma jedna vdova PF62 doma a zavadia jej na dvore je to odstavene uz 3 roky
motor tam je s nakopavackou ale ten aj tak planujem menit za hondu
mozu tam byt dake tech problemy ked to stoji podla mna v prevodovke sa vymeni olej popripade pretesni (to by nemal byt problem)
naposledy pred tromy rokmy to jazdilo a vsetko fungovalo cize tzo bolo tam odstavene a odvtedy sa stym nic nerobilo bolo to zakrite pod plachtou tak to by nemalo vadit ani motoru

co vsetko by ste doporucovaly pozriet

alebo daky navodik ako to takom dlhom odstaveni postupovat pri oziveni ?

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - jednoosé frézy“