tz4k TUNING
-
- Příspěvky: 37
- Registrován: stř kvě 12, 2010 9:03 am
tz4k TUNING
Zdravím všetkých fanušikov dvojtaktných dieslov ak ma niekto ten svoj upravený,nech poradí ako zvýšiť výkon, prípadne nejake turbo alebo zlepšenie spalovania, za všetky nápady vopred dakujem.
Re: tz4k TUNING
prituninguj ešte jeden valec
TRAC MT8-151.32, ZETOR 7245 UKT, ZETOR 5245
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245, MT8-132.32 , TZ-4K-14
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245, MT8-132.32 , TZ-4K-14
Re: tz4k TUNING
Ale môžeš tam prituningovať hoci aj 3. alebo aj 4. valec, pokiaľ nebude vyriešený ten smiešny zadný náhon (teda: buď kolesá alebo kardan), aj tak zostane taký "nedokončený a polovičný" malotraktor. Radšej si kúp nejaký "traktornejší" malotraktor (Slavia TV 824, japonec, atď.) kde ten nešťastný-smiešny problém už netreba riešiť.
- exot
- Příspěvky: 3808
- Registrován: pon čer 15, 2009 10:44 am
- Bydliště: Český ráj 294 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: tz4k TUNING
K cemu vyssi vykon pokud ho nedokaze stroj prenest na podklad obvzlast to plati u traktoru.Dulezite je i rozlozeni vahy mezi napravami velikost pleu jejich dezen atd.Pokud by se vsak jednalo o pohon od traktoru pohanenych stroju pak ma mirne zvyseni vykonu smysl tkzv vykonova rezerva , otazkou ale pak zustava zivotnost prevodovych ustroji.
Vše co potřebujeme k běžnému životu nás učili v základní škole!
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Nejvetší problém je mezi sedačkou pedálama a volantem!
Svareni to je moje:)
Re: tz4k TUNING
Více jak dvouválec nemá cenu řešit. Dnes již jde řešit přestavba "nezávislosti vývoďáku" i jinak než drahou přestavbou, dnes to stojí cca 15 tisíc, a oprava spočívá ve změně převodového poměru vývodového hřídele v zadní nápravě, takže při zařazené jedničce nebo dvojce to točí cca 540 otáček. Takže v tom bych problém neviděl. To, jestli se rozhodne pro Japonce, Čecha, Chorvata nebo kohokoliv jiného, je celkem jedno. A jestli TV nebo TK, tak nevím, každý stroj má své pro a proti... Myslím, že ve výsledku jsou na stejné úrovni, záleží na jakou práci budou vybrány. Rozdíly mezi TK a TV tady byly již několikrát rozebrány.
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
-
- Příspěvky: 37
- Registrován: stř kvě 12, 2010 9:03 am
Re: tz4k TUNING
Poprosím nejake zlepšovaky ale nie tip daj tam dvojvalec,traktor je na značkach takze na stk ky bol asi problem
Re: tz4k TUNING
tak tam daj turbo
Re: tz4k TUNING
Tak jestli takhle, tak z vlastní zkušenosti doporučuji zadní tříbodový závěs kategorie N1, nožní plyn, ochranný oblouk a pak úprava zadních blatníků, aby bláto nelezlo do sedadlo na ty kastlíky na nářadí. Pracovní světla dozadu... nevím co všechno od traktoru vyžaduješ... Třeba uzávěrka zadního diferáku, rychlou trojku...
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
-
- Příspěvky: 37
- Registrován: stř kvě 12, 2010 9:03 am
Re: tz4k TUNING
Takže nikto ešte ten jednovalec netunil ,žiadne turbo alebo kompresor ??? normalne som zosmutnel
- Martin-SVK
- Příspěvky: 258
- Registrován: ned úno 24, 2013 10:37 pm
- Bydliště: okres Námestovo
Re: tz4k TUNING
vačšina ludi čo ho má ho potrebuje na robotu a nie na bavenie sa s vymýšľaním sprostostí na jednovalcový dvojtakt motor
T-4K-22 :)
PON-25 A
ARS-103 _ 5-KN-85
ŽŤ-152
PON-25 A
ARS-103 _ 5-KN-85
ŽŤ-152
Re: tz4k TUNING
Podle me je blbost davat na tento motor turbo... Ten motor neni na to staveny.
WINEA 36HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
- Milhauss
- Příspěvky: 11620
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: tz4k TUNING
Tady máš třeba turbo na dvojválci. Je to asi spíše na parádu,než na nárust výkonu
Re: tz4k TUNING
Ono dát turbo na dvoutakta není tak jednoduchý , zásadní problém je mazání turba a další problém je utěsnění klikové hřídele
- Milhauss
- Příspěvky: 11620
- Registrován: pon srp 20, 2007 8:47 pm
- Bydliště: Čáslav 28601 a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: tz4k TUNING
A když už zvýšit výkon,lepší snad vyměnit motor,třeba za nějaký turbo z automobilu,takových tékáček je plno. Otázka co tomu řekne zbytek tékáčka