Montáž motoru slavia 2S90A
Re: Montáž motoru slavia 2S90A
Zdravím, nemáte někdo výkres upravenýho setrváku z elektrocentrály, aby pasoval na Tk ?
- rimmerworld
- Příspěvky: 256
- Registrován: pon lis 21, 2016 9:43 pm
- Bydliště: Presov
Re: Montáž motoru slavia 2S90A
Zdravim, neodfotili by ste mi ako mate riesene vypinanie motora?.. Na 2s90a?.. V predu na motore mam tu packu.. Ale uz dalej neviem ako to ma byt.predpokladam ze nejaky bowden a nejaky vypinac.. . Orginal Mtcko som nazivo nevidel tak by som sa inspiroval. To co je pri packe toho vypinania motora je nastavovanie volnobehu?.. A este jeden dotaz.. Ako funguje ten dekompresor.. Nejak som nepochopil z prirucky
Re: Montáž motoru slavia 2S90A
Někdo už to tady dělal nepamatuji se kde to je
Obrázky jsou zde http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 95&t=84410
Na jedné páčce(páčka ze skody 105 k motoru ) je vypínač motoru i sytič, 1 poloha vyínač,2 poloha sytič.
Obrázky jsou zde http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 95&t=84410
Na jedné páčce(páčka ze skody 105 k motoru ) je vypínač motoru i sytič, 1 poloha vyínač,2 poloha sytič.
- rimmerworld
- Příspěvky: 256
- Registrován: pon lis 21, 2016 9:43 pm
- Bydliště: Presov
Re: Montáž motoru slavia 2S90A
O tom sytici velmi tomu nerozumiem. Ta ista packa je aj vypinac aj sytic?.. Ak to potiahnem, zatlaci sa kolik.. Ak sa zatlaca je to ako sytic? a ak sa len zopne je to vypinac?
- rimmerworld
- Příspěvky: 256
- Registrován: pon lis 21, 2016 9:43 pm
- Bydliště: Presov
Re: Montáž motoru slavia 2S90A
tak som tu znova ...foto motora...po roku cakania...
dnes sme sa ho pokusali nastartovat..ale kedze o tom motore vela neviem neslo to...raz nam naskocil...stlacili sme cudlik dole pod naftovym cerpadlom...cize prva poloha je ak to zatlacim, je to zapnute? alebo vypnute...a potom to co ma spruzinku -zatlaca sa vodorovne je sytic?
cize pri starte ten maly cudlik ma byt zatlaceny? ktory ide z hora dole a vtlaca sa do cerpadla...ten velky cudlik ktory sa zatlaca je sytic?...
alebo ako...
plyn ma byt na maxime ako pri jednovalci?...ked sme dali dole plyn na minimum tak zdochol...ked som dobre pochopil, tak tieto motory maju drzat volnobeh na minime nie?..je mozne ze zdochol lebo nebol dobre odvzdusneny?...
ako vzdy vela otazok
dnes sme sa ho pokusali nastartovat..ale kedze o tom motore vela neviem neslo to...raz nam naskocil...stlacili sme cudlik dole pod naftovym cerpadlom...cize prva poloha je ak to zatlacim, je to zapnute? alebo vypnute...a potom to co ma spruzinku -zatlaca sa vodorovne je sytic?
cize pri starte ten maly cudlik ma byt zatlaceny? ktory ide z hora dole a vtlaca sa do cerpadla...ten velky cudlik ktory sa zatlaca je sytic?...
alebo ako...
plyn ma byt na maxime ako pri jednovalci?...ked sme dali dole plyn na minimum tak zdochol...ked som dobre pochopil, tak tieto motory maju drzat volnobeh na minime nie?..je mozne ze zdochol lebo nebol dobre odvzdusneny?...
ako vzdy vela otazok
Re: Montáž motoru slavia 2S90A
Mechanismus je pro bowden pro zastavení a systič motoru, stačí jen připojit
To velke tlačítko o velikosti palce vypíná motor
Když je motor studený chcípne, když máš nastavený plyn na minimum.
U tohoto motoru se nastavuju půl plynu, bohatě stačí, když máš zavzdušněný dej klidně plný plyn.
Jak motor chytne nastav vyšší volnoběch asi 4minuty ,aby se mohl promazat, maximalní otáčky u studeného motoru mohou být krátkou dobu, jinak způsobují nadměrné opotřebení.(Je to sice odbočka lokomotivy před startem promazavají motor elektrickým čerpadlem kvůli plnému plynu při startu.)
Malý čudlík je sytič když zůstane zatlačený je zapnutý, nastavuje maximální dávku paliva v okamžiku jak chytne motor vypne sytič.
Minimální otáčky drží bezproblému až se ohřeje na správnou teplotu.
Když se k motoru uživatel chová slušně je to držák.
To velke tlačítko o velikosti palce vypíná motor
Když je motor studený chcípne, když máš nastavený plyn na minimum.
U tohoto motoru se nastavuju půl plynu, bohatě stačí, když máš zavzdušněný dej klidně plný plyn.
Jak motor chytne nastav vyšší volnoběch asi 4minuty ,aby se mohl promazat, maximalní otáčky u studeného motoru mohou být krátkou dobu, jinak způsobují nadměrné opotřebení.(Je to sice odbočka lokomotivy před startem promazavají motor elektrickým čerpadlem kvůli plnému plynu při startu.)
Malý čudlík je sytič když zůstane zatlačený je zapnutý, nastavuje maximální dávku paliva v okamžiku jak chytne motor vypne sytič.
Minimální otáčky drží bezproblému až se ohřeje na správnou teplotu.
Když se k motoru uživatel chová slušně je to držák.
- rimmerworld
- Příspěvky: 256
- Registrován: pon lis 21, 2016 9:43 pm
- Bydliště: Presov
Re: Montáž motoru slavia 2S90A
Este sa opytam ako funguje ten dekompresor.. Resp kedy sa pouziva.. Ak toto na obrazku vyssie je sytic.. Tak naco je este ta dalsia packa.. Resp. Kedy sa pouziva? Aspon ze tu vymysleli tu pumpu na cerpanie nafty...
Re: Montáž motoru slavia 2S90A
Dekompresor je páčka s plastovou kuličkou mezi kryty ventilů na první fotce. Dá se s ní točit jen na jednu stranu a pokud se nastaví proti číslu odlitému na krytu ventilů, tak tolikrát se motor protočí na prázdno, než ventily zavřou. V životě jsem to na nic nevyužil. Když je slabá baterka, tak to ten konec stejně neprotočí. Snad jenom, když bych si chtěl poslechnout vstřiky.
Re: Montáž motoru slavia 2S90A
Ještě bych rozvedl ten problém s čudliky stop a sytič. Pokud tedy použiji původní lanko z jednoválce právě sem - na ty čudliky, tak je při zastavování motoru nutné držet rukou, dokud motor úplně nezastaví, pokud se pustí o chvíli dřív, tak se jinak nachystaná dávka pro další start zruší.
Pokud se mi to povedlo, tak si před dalším startem nejprve dám trochu plynu, pak zatáhnu stop - tím naskočí startovací dávka a pak teprve startuji. Pokud bych nedal plyn, tak se ta dávka také nenastaví.
Pokud se mi to povedlo, tak si před dalším startem nejprve dám trochu plynu, pak zatáhnu stop - tím naskočí startovací dávka a pak teprve startuji. Pokud bych nedal plyn, tak se ta dávka také nenastaví.
- rimmerworld
- Příspěvky: 256
- Registrován: pon lis 21, 2016 9:43 pm
- Bydliště: Presov
Re: Montáž motoru slavia 2S90A
Takze pri startovani stale treba mat ten sytic zapnuty?.. Zakazdym ten maly vertikalny cudlik je zasunuty?.. Bez sytica to nenaskoci?. . Mne to raz naskocilo ked som to. Mal. Zasunute.. Ale vyvalil sa na mna cierny dym.. Podobne ako ked som pouzil sytic pri jednovalci.. Ale tak tam som to musel pouzit len po odvzdusneni systemu...
Re: Montáž motoru slavia 2S90A
Já mám motor od novoty a zachovalý a byl a doposud je rozdíl mezi startem bez a s čudlikem. Dým se vyvalí asi špatným seřízením té startovací dávky. Mně to také zakouří, ale jen malinko a chytne na první drc. Bez čudliku jsou to 2 až 3 převalení.
- rimmerworld
- Příspěvky: 256
- Registrován: pon lis 21, 2016 9:43 pm
- Bydliště: Presov
Re: Montáž motoru slavia 2S90A
Hm.. To si ma velmi nepotesil.. Motor podla vyjadrenia predavajuceho bol nastaveny.... Repas v servise.. Hadam to bude len tym zavzdusnenym systemom.. A moja neodbornost .
Re: Montáž motoru slavia 2S90A
https://www.youtube.com/watch?v=kyiUc9zM99U start kouř je normální
- rimmerworld
- Příspěvky: 256
- Registrován: pon lis 21, 2016 9:43 pm
- Bydliště: Presov
Re: Montáž motoru slavia 2S90A
Este jedna vec.. Ten sytic sa vlastne stlaci stale pri vypinani motora nie?.. Kedze je na jednej packe.. Cize pri dalsom starte je stale zapnuty..jedine ze by ho niekto pred tym isiel z predu vypnut.. Rozumiem tomu spravne? Ked sa motor zahrial vcera uz drzal aj minimalne otacky.. Raz sme ho natocili aj bez sytica.. Ale dekompresnu packu sme dali na poziciu jedna..
Re: Montáž motoru slavia 2S90A
Jak jsem již psal, sytič se také vypne, když stopku nevydržíš držet do úplného zastavení motoru.
Ten dekompresor je opravdu zbytečný.
Ten dekompresor je opravdu zbytečný.