Náhodou jsem tohle našel - ten motor totiž pochází z II války, němci je měli v ponorkáchjardo píše:Aj keď to nemá nič spoločné s traktormi, dvojtaktný preplňovaný motor sa používal v ruských lokomotívach SERGEJ, ktoré ešte jazdia po železnici. Motor mal ale v jednej hlave štyri výfukové ventily, nenasával pod piest, ale vďaka mechanicky poháňanému skrutkovému dúchadlu nad piest, Po naštartovaní už tlačilo aj turbodúchadlo. Celé to bolo geniálne jednoduché a na prvý pohľad sa to zdalo ako robené na kolene ale len z pohľadu dnešnej doby. Všetko tam bolo bez elektroniky. Nejakú dobu som s tým jazdil a bolo to fakt perfektné. Síce žrút nafty a hlavne oleja. Taká bola doba.
tz4k TUNING
Re: tz4k TUNING
Re: tz4k TUNING
Po delší době jsem sundal bubny z portálů, zase lopatka písku uvnitř, nemáte někdo nápad jak lepši utěsnit bubny ,aby do nich nevnikal písek. Mám nové brzdové obložení dost trpí.
Už jsem přemýšlel že ty krycí plechy dám pryč a jednou za čas to vypláchnu hadicí.
Už jsem přemýšlel že ty krycí plechy dám pryč a jednou za čas to vypláchnu hadicí.
Re: tz4k TUNING
utěsni to.thovt píše:Po delší době jsem sundal bubny z portálů, zase lopatka písku uvnitř, nemáte někdo nápad jak lepši utěsnit bubny ,aby do nich nevnikal písek. Mám nové brzdové obložení dost trpí.
Už jsem přemýšlel že ty krycí plechy dám pryč a jednou za čas to vypláchnu hadicí.
WINEA 36HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
Re: tz4k TUNING
Čím a jak
Re: tz4k TUNING
Uvazoval jsem ze tam dam filc, aby to utesnil. Sice se tam dostane voda ale bahno, pisek atd ne
WINEA 36HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
Re: tz4k TUNING
Tak jsem tvé vlákno neviděl.
Re: tz4k TUNING
To ze kdyz uvazuju, tak musim mit vlakno? nechal jsem si ho smazat
WINEA 36HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
Re: tz4k TUNING
Utěsnit filcem, nemám vůbec představu, jak to udělat.
Re: tz4k TUNING
Předělat na kotouče... bude to brzdit a nebude se to zasírat. Je to ovšem trošku dražší...
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: tz4k TUNING
Ted je to MT8-132.V2 plechařina trochu nesedí to sedá doladit, když traktor funguje tak připrava na orbu.
Re: tz4k TUNING
Mě se to líbí... V motor je určitě lepší jak řadový... trošku pobastlit kapotáž no... i když, zase záleží, jaká ta celková šířka je. Jinak pozná někdo, co to je za motor?
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: tz4k TUNING
Krasa si to pradie ako macka
Ale aj mna by zaujimalo co je to za typ motora. Lebo kubota to nieje.
Ale aj mna by zaujimalo co je to za typ motora. Lebo kubota to nieje.
Keď to nejde silou... tak to ide väčšou silou :)
-
- Příspěvky: 37
- Registrován: stř kvě 12, 2010 9:03 am