šroubovák bytelný a kladivo, do spojení karterů poťukávat dokola a je hotovo a tahat žirafou hore - postupně
Půlení TK-14
Re: Půlení TK-14
Přátelství je jako tokajské víno; všude ho prodávají a nikde není pravé.
https://www.youtube.com/watch?v=ZJMlbh9 ... load_owner
https://www.youtube.com/watch?v=ZJMlbh9 ... load_owner
Re: Půlení TK-14
šroubovák bytelný a kladivo, do spojení karterů poťukávat dokola a je hotovo
no teda, to jsou napady. Sekeru mu neporadis?
no teda, to jsou napady. Sekeru mu neporadis?
- Jožo Kovalčík
- Příspěvky: 499
- Registrován: ned říj 16, 2011 2:05 pm
- Bydliště: Rožňava
Re: Půlení TK-14
Mapudy 01 píše:Zdravim, a co páčka přepínání motorové a pojezdové závislosti je také sundaná ? a pokud jsou opravdu všechny šrouby povolené po obvodu převodovky tak by to mělo jít... cca 3 týdny zpět jsem ji měl rozdělanou ale portály jsem měl dolů... a půlil jsem ji ručně a na zmiňované hřídeli mě trochu držela... tak hodně zdaru v opravě a co má za potíže ?
Už je rozdelená, dal som nakoniec dolu aj portály, sú fakt ťažké, najlepšie je dať preč portály, potom je manipulácia s prevodovkou jednoduchšia. Kývu sa mi ložiská na drážkovom hriadeli, doporučili mi vymeniť už aj na predlohe, vymením aj to bronzové púzdro a pretáča sa mi ložisko pastorku, tak ho prilepím a snáď to bude ok.
Re: Půlení TK-14
Zdravím, určitě ano vyměnit všechny ložiska já je vyměnil a mělo by být zas na dlouhou dobu vystaráno V mojí převodovce byl problém ten že pokud bylo vyřazeno a zastavený motor tak to nepříjemně šramotilo... ale pokud se zařadila jakákoliv rychlost s vymáčklou spojkou tak ejhle bylo po hluku... tak mě to nedalo rozdělal jsem ji a do kola kde zapadá 4-ka bylo ložisko úplně vysypané bez kuliček
- Jožo Kovalčík
- Příspěvky: 499
- Registrován: ned říj 16, 2011 2:05 pm
- Bydliště: Rožňava
Re: Půlení TK-14
Ahoj,
dnes som vybral diferenciál a zistil som, že aj tieto ložiská sa úplne kývu, vnútorné o niečo viac ako to vonkajšie. A mám taký problém, táto medzera je normálna (viď. foto)? Pretože zdá sa mi, že by to ložisko šlo nalisovať až úplne na ten doraz na klietke diferenciálu, tak neviem či sa mi to len mohlo posunúť, keď som vybíjal diferenciál von z uloženia, čo sa mi nejak nezdá.
Keď tam potom budú nové ložiská, môžem tam dať presne tie vymedzovacie podložky ktoré tam boli alebo ako mám zistiť tú vôľu, ktorá tam má byť?
dnes som vybral diferenciál a zistil som, že aj tieto ložiská sa úplne kývu, vnútorné o niečo viac ako to vonkajšie. A mám taký problém, táto medzera je normálna (viď. foto)? Pretože zdá sa mi, že by to ložisko šlo nalisovať až úplne na ten doraz na klietke diferenciálu, tak neviem či sa mi to len mohlo posunúť, keď som vybíjal diferenciál von z uloženia, čo sa mi nejak nezdá.
Keď tam potom budú nové ložiská, môžem tam dať presne tie vymedzovacie podložky ktoré tam boli alebo ako mám zistiť tú vôľu, ktorá tam má byť?
- majo258
- Příspěvky: 801
- Registrován: stř říj 21, 2009 4:26 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Půlení TK-14
Lozisko je na doraz, ved isti tu hriadelku aby sa nevysunula.
- Jožo Kovalčík
- Příspěvky: 499
- Registrován: ned říj 16, 2011 2:05 pm
- Bydliště: Rožňava
Re: Půlení TK-14
Zdravím,
stala sa mi taká vec, že pri jazde na štvorku, idú z prevodovky zvláštne zvuky, také ako keby vŕzganie, čo sa mohlo stať? Myslím, že nejaké ložisko je v ťahu, ale ktoré? Robí to iba pri štvorke smerom vpred aj vzad, nerobí to ani pri zaradení motorovej závislosti. Rozdelenie prevodovky ma aj tak asi neminie, najlepšie na tom je, že som v zime menil všetky ložiská v prevodovke.
Poraďte prosím.
stala sa mi taká vec, že pri jazde na štvorku, idú z prevodovky zvláštne zvuky, také ako keby vŕzganie, čo sa mohlo stať? Myslím, že nejaké ložisko je v ťahu, ale ktoré? Robí to iba pri štvorke smerom vpred aj vzad, nerobí to ani pri zaradení motorovej závislosti. Rozdelenie prevodovky ma aj tak asi neminie, najlepšie na tom je, že som v zime menil všetky ložiská v prevodovke.
Poraďte prosím.
Re: Půlení TK-14
Máš tam olej ?
Jaký ?
Malé ložiska tam bych to hledal. Problém muže byt tady v te hřidelce. http://postimg.cc/image/e2xcgfp4p/
http://postimg.cc/image/wc8pohji1/ je na jehličkovem ložisku.
Jaký ?
Malé ložiska tam bych to hledal. Problém muže byt tady v te hřidelce. http://postimg.cc/image/e2xcgfp4p/
http://postimg.cc/image/wc8pohji1/ je na jehličkovem ložisku.
Re: Půlení TK-14
Tu hřídelku co dával thovt... tak ta je učena na zpátečku. Měl jsem ty ložiska vysypané a dělalo mi to při zpátečce ale jenom když jsem couval z kopečka, Ale když jsem couval do kopečka tak byla převodovka potichu.
WINEA 36HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
MT8-132.2
TZ-4K-14
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
MT8-132.2
TZ-4K-14
- Jožo Kovalčík
- Příspěvky: 499
- Registrován: ned říj 16, 2011 2:05 pm
- Bydliště: Rožňava
Re: Půlení TK-14
Olej tam je aj viac ako 7,5 l skoro 8 l som nalial, tie ihličkové ložiská som menil v zime tiež, tak ako všetky ostatné, som doslova nešťastný z toho, kvôli tomu, že v zime bolo všetko rozobrané a vymenené (ložiská), robí to iba pri štvorke, pri ničom inom, z prevodovky sa ozýva vŕzganie a tiež také zvuky ako keby sa niečo drelo o niečo....ja vážne neviem. Všetko som fotil pred tým než som rozobral a všetko poskladal tak ako má byť, nepochopím to.
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Půlení TK-14
Trebalo pozriet ci sa neposuvaju kolesa viac ako treba acskrtaju o seba, niekde trebalo nieco vymedzit.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
- Jožo Kovalčík
- Příspěvky: 499
- Registrován: ned říj 16, 2011 2:05 pm
- Bydliště: Rožňava
Re: Půlení TK-14
No na tom niečo možno bude, pretože včera keď som šiel na záhradu, tak štvorka šla normálne, robil som tam z rotavátorom a keď som šiel domov už štvorka škrtala, tzn. že pri radení mot. závislosti sa mohol hriadeľ predlohy trošku posunúť smerom dozadu, asi teraz škrtajú o seba kolesá: štvorka a oz. kolo 07387
Re: Půlení TK-14
mi to dělá taky rachot přišly jste na něco? taky jsem ted´tu převodovku poskládal a nechce se mi to znova rozdělávat s tím že na nic nepříjdu a bude to i po dalším složení stejné
Re: Půlení TK-14
Ahojte,
před dvěma lety jsem koupil TK14. Časem jsem zjistil, že je ve špatném stavu. Nejvíce mě štvalo, že když jedu z kopce naložený, tak zadní převodovka vydávala divné zvuky - jakoby něco vibrovalo, nebo jakoby ozubené kola na sebe nepasovala, nebo nějak divně na sebe dopadala. Tak jsem se loni v zimě rozhodl pro komplet GO. Motor jasný a u převodovek všechny ložiska + gufera, bronzové pouzdra, vypínatelný předek, rychlá trojka, všechny načaté kola jsou vyměněné, atd... Po GO jsem traktor šetřil. Teď už jede na plné pecky a bez problémů. Letos na jaro jsem pořídil origo káru NSN. Bohužel je šíleně a dle mě zbytečně těžká a když jsem naložený, tak už je to vcelku mazec. Od té doby jsem si začal všímat opět podobných zvuků, jako před GO - něco jako vibrace atd... Ale jen při jízdě z kopce a jen naložený. Včera jsem převážel necelou tunu štěrku a musel jsem jet z kopce. Tak hrozný zvuk jsem ještě neslyšel! dvojka, nebo trojka, jakmile tlačí něco traktor ze zadu, tak hrozně hlasité vibrace a pazvuky. Vše ale jinak funguje jak má. Jsem si jistý, že to dělá zadek, protože když ho vypnu, tak zvuky zmizí. Jak jsem psal, všechny ložiska, pouzdra, gufera atd. vyměněny. Olej neteče. Nevíte čím by to mohlo být? Nesetkali jste se s tím? Jediné, kde si nejsem úplně jistý, že jsem to udělal správně je vymezení vůle v portálech. Tam jsem si nevěděl rady a nechal jsem to tak, jak to bylo původně. Stejně nevím jak to má být a doufám, že takový tenký plíšek, by snad nezpůsobil takovou katastrofu.
Díky
před dvěma lety jsem koupil TK14. Časem jsem zjistil, že je ve špatném stavu. Nejvíce mě štvalo, že když jedu z kopce naložený, tak zadní převodovka vydávala divné zvuky - jakoby něco vibrovalo, nebo jakoby ozubené kola na sebe nepasovala, nebo nějak divně na sebe dopadala. Tak jsem se loni v zimě rozhodl pro komplet GO. Motor jasný a u převodovek všechny ložiska + gufera, bronzové pouzdra, vypínatelný předek, rychlá trojka, všechny načaté kola jsou vyměněné, atd... Po GO jsem traktor šetřil. Teď už jede na plné pecky a bez problémů. Letos na jaro jsem pořídil origo káru NSN. Bohužel je šíleně a dle mě zbytečně těžká a když jsem naložený, tak už je to vcelku mazec. Od té doby jsem si začal všímat opět podobných zvuků, jako před GO - něco jako vibrace atd... Ale jen při jízdě z kopce a jen naložený. Včera jsem převážel necelou tunu štěrku a musel jsem jet z kopce. Tak hrozný zvuk jsem ještě neslyšel! dvojka, nebo trojka, jakmile tlačí něco traktor ze zadu, tak hrozně hlasité vibrace a pazvuky. Vše ale jinak funguje jak má. Jsem si jistý, že to dělá zadek, protože když ho vypnu, tak zvuky zmizí. Jak jsem psal, všechny ložiska, pouzdra, gufera atd. vyměněny. Olej neteče. Nevíte čím by to mohlo být? Nesetkali jste se s tím? Jediné, kde si nejsem úplně jistý, že jsem to udělal správně je vymezení vůle v portálech. Tam jsem si nevěděl rady a nechal jsem to tak, jak to bylo původně. Stejně nevím jak to má být a doufám, že takový tenký plíšek, by snad nezpůsobil takovou katastrofu.
Díky