ford 1,6D
-
- Příspěvky: 70
- Registrován: stř čer 03, 2009 10:47 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
ford 1,6D
aj štyri kolesa budu len to chce troska času motor 16D ford prevod. ta istá zadok 1203 robena uzavierka... test celkom dobrá......predok 105 škoda vonkajší rozmer 1250 osova dlzka 1280...celkom sa mi to začína pačit..
- josip
- Příspěvky: 1959
- Registrován: čtv črc 05, 2007 12:07 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: ford 1,6D
nemusis zakladat nuvu temu mozes pisat do tej co si zacal
-
- Příspěvky: 70
- Registrován: stř čer 03, 2009 10:47 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: ford 1,6D
ved hej.....a bude ešte jeden 4x4 motor ten istý 16d ford spodok aro 240...sa teším....
- josip
- Příspěvky: 1959
- Registrován: čtv črc 05, 2007 12:07 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: ford 1,6D
a odkial si
- Skoda130Rs
- Příspěvky: 746
- Registrován: pon říj 27, 2008 8:33 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford 1,6D
jaj, toto nebude dobre, vim z vlastni zkušenosti že diesel potřebuje větší výfuk, ty tam máš malou trubku...bude se ti to dusit jak prase
Re: ford 1,6D
Ještě se trochu přidám s kritikou (spíše tedy radou). Zpátečku od chladiče dej spodkem. Takto se ti tam může dostat vzduchvá bublina a uvaříš motor popřípadě pak jak čerpadlo chytne vodu může něco prasknout.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford 1,6D
Tak tak...Nehledě na to, že už sama voda jak se chladí tak má sama tendenci klesat a vytvářet tedy oběh : teplá nahoře dovnitř a studená dole ven . A to prasknutí je taky pravda. Sání prostě musí bejt dole . A jestli ještě teda můžu malou poznámku, tak sání vzduchu bych nedával nad parohy...bude to sát hrozně horkej vzduch, nehledě na to, že by se ten plast mohl teplem i roztavit . To by pak bylo o požár . Ale jinak fandím ve stavběrezis píše:Ještě se trochu přidám s kritikou (spíše tedy radou). Zpátečku od chladiče dej spodkem. Takto se ti tam může dostat vzduchvá bublina a uvaříš motor popřípadě pak jak čerpadlo chytne vodu může něco prasknout.
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
- Mikro
- Příspěvky: 2318
- Registrován: stř črc 04, 2007 11:36 am
- Bydliště: Dětmarovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford 1,6D
Se podívéj, že to sání je origo tovární výroby, tak jak to má správně být, vtom není žádný problém.Terablick píše:Tak tak...Nehledě na to, že už sama voda jak se chladí tak má sama tendenci klesat a vytvářet tedy oběh : teplá nahoře dovnitř a studená dole ven . A to prasknutí je taky pravda. Sání prostě musí bejt dole . A jestli ještě teda můžu malou poznámku, tak sání vzduchu bych nedával nad parohy...bude to sát hrozně horkej vzduch, nehledě na to, že by se ten plast mohl teplem i roztavit . To by pak bylo o požár . Ale jinak fandím ve stavběrezis píše:Ještě se trochu přidám s kritikou (spíše tedy radou). Zpátečku od chladiče dej spodkem. Takto se ti tam může dostat vzduchvá bublina a uvaříš motor popřípadě pak jak čerpadlo chytne vodu může něco prasknout.
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford 1,6D
Tovární výroby je, ale jestli je taky umístěný tam co je origo a jestli mezi to nepatří nějaká mezistěna . Bejvá tam buď hadice a box je někde stranou nebo bejvá mezi parohama a sáním taková silná izolační deska z vícevrstvýho materiálu (navrch je hliníková folie aby odrážela teplo. A taky tam v autě za jízdy asi dost proudí vzduch, ale traktor jede pomalu a dost často i stojí a přitom motor běží (a ne vždy jen na volnoběh). Ale já mu do toho nechci kecat...spíš se snažím poradit . Sát do motoru teplej vzduch znamená ztratit klidně třetinu výkonu...Tím stoupne spotřeba, motor se musí víc točit, vetší opotřebení atd...Já když jsem u závoďáku předělal origo sání (jen jsem přivedl dlouhou trubkou studenej vzduch z pod nárazníku a přendal jinam filtr) a udělal odstínění, zlepšili se dost výrazně vlastnosti motoru a klesla spotřeba . Jede to znatelně líp a tolik se to nehřeje ani dlouhé v zátěži. Tím pak míň trpí motor a podává celkově lepší výkon...I studenější olej udělá svoji práci líp...Mikro píše:Se podívéj, že to sání je origo tovární výroby, tak jak to má správně být, vtom není žádný problém.Terablick píše:Tak tak...Nehledě na to, že už sama voda jak se chladí tak má sama tendenci klesat a vytvářet tedy oběh : teplá nahoře dovnitř a studená dole ven . A to prasknutí je taky pravda. Sání prostě musí bejt dole . A jestli ještě teda můžu malou poznámku, tak sání vzduchu bych nedával nad parohy...bude to sát hrozně horkej vzduch, nehledě na to, že by se ten plast mohl teplem i roztavit . To by pak bylo o požár . Ale jinak fandím ve stavběrezis píše:Ještě se trochu přidám s kritikou (spíše tedy radou). Zpátečku od chladiče dej spodkem. Takto se ti tam může dostat vzduchvá bublina a uvaříš motor popřípadě pak jak čerpadlo chytne vodu může něco prasknout.
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
- Mikro
- Příspěvky: 2318
- Registrován: stř črc 04, 2007 11:36 am
- Bydliště: Dětmarovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford 1,6D
Není radno dloubat do věcí, které jednou vytvořil konstruktér, který věděl co dělá.
O osazování filtry KN a podobnýma mám taky svůj názor, se ti může zdát, že si " snížil " spotřebu a " zvýšil " výkon, ale potom třeba příjdeš na to, že sis to vlastně jen vsugeroval a zažiješ super příhody,kdy ti třeba v zimě u karburátorového motoru karbec zamrzne.
P.S. O tvojem snižování spotřeby bych raději pomlčel.
O osazování filtry KN a podobnýma mám taky svůj názor, se ti může zdát, že si " snížil " spotřebu a " zvýšil " výkon, ale potom třeba příjdeš na to, že sis to vlastně jen vsugeroval a zažiješ super příhody,kdy ti třeba v zimě u karburátorového motoru karbec zamrzne.
P.S. O tvojem snižování spotřeby bych raději pomlčel.
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford 1,6D
Tak to nevím proč bych měl pomlčet? Já vím naprosto přesně kolik tankuju a kolik km na to najedu. Na závodech je to dost důležitej údaj . Sleduje to mimo jiné i speciální rally computer v autě (ne nějakej rádoby počítač co se dává do aut jako příplatková výbava, ale kalibrovanej Terratrip) . A o filtrech typu KN a podobně nemám důvod polemizovat. Do sériové výroby se dává to, co je levné a snadné na výrobu, obstojí to za všech podmínek, a je to snadné a nenáročné na údržbu. Myslíš, že papír má stejnou propustnost vzduchu jako speciální tkanina? KN svoje filtry podrobuje nejtěžším testům. Jsou stavěné na určitou danou garantovanou propustnost vzduchu a mají životnost (garantovanou) milion mil. Jenže mnoho lidí si myslí, že když koupí rádoby "tuningovej" filtr za 200,- Kč že je to stejnej filtr jako KN za několik tisíc . Akorá, že údržba je trochu složitější a pracnější, takže se nehodí pro každého. Já se problematikou závodních motorů dost zabývám, a věř, že moje poznatky vychází z objektivních měření výkonu na motorové brzdě (ne na válcové, ale takové, kam se posadí samotný motor). Úpravou samotného sacího traktu spolu se vhodným filtrem se dá třeba z "bjbej" Felicie 1,3MPi získat dalších 5-7 koní (bez dalších úprav čehokoliv jiného) a lepší průběh křivky momentu i výkonu...Všechny úpravy jsou navíc na sebe vzájemně provázané a věř, že dávají smysl a jsou potřeba. Mám doma motor Felicie kterej má bez změny objemu výkon 125 koní a na Weberech by měl okolo 140 koní. Je to Felicie 1,3 . Kde se ten výkon vzal když filtr nefunguje a na sérii vlastně není co zlepšit? . Jeden kamarád tam má dokonce 150 a stále Felicie 1,3Mikro píše:Není radno dloubat do věcí, které jednou vytvořil konstruktér, který věděl co dělá.
O osazování filtry KN a podobnýma mám taky svůj názor, se ti může zdát, že si " snížil " spotřebu a " zvýšil " výkon, ale potom třeba příjdeš na to, že sis to vlastně jen vsugeroval a zažiješ super příhody,kdy ti třeba v zimě u karburátorového motoru karbec zamrzne.
P.S. O tvojem snižování spotřeby bych raději pomlčel.
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
- Mikro
- Příspěvky: 2318
- Registrován: stř črc 04, 2007 11:36 am
- Bydliště: Dětmarovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford 1,6D
Tak nic, jdu si dělat raději bábovičky na písek. U spotřeby jsem myslel, tvojí audi.
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford 1,6D
Neříkám, že tomu nerozumíš a podobně. To jsem nikdy neřekl ani si to nemyslím...Ale prostě já vím co vím a neni to jen nějaký z doslechu...A pokud jde o mojí audi, tak je to jednoduché....Každé malé dítě umí spočítat litry děleno ujetýma km. Tankuju vždy plnou a píšu si kilometry a litry...pořád dokola....a.pořád to stabilně vychází :-). Co dodat? PS: vím, že údaje na příplatkovém palubním počítači jsou dost přibližnej údaj a jeho přesnost rychle klesá s dobou měření, protože prostě po určité době přestane počítat "drobné" a bere jen přibližnej údaj, kterej navíc vychází jen z údaje na palivoměru . Já mluvím o skutečné spotřebě měřené reálně . A sleduju si spotřebu odjakživa touhle metodou (mimo jiných dalších metod při závodech) a mám i měřič spotřeby založenej na kalibrované měrné nádobě a kalibrovaný průtokoměr . A samozřejmě notebook s řadou programů na motory a diagnostiku
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
- fernet
- Příspěvky: 140
- Registrován: čtv říj 23, 2008 2:24 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: ford 1,6D
sanie je origoš akurat či to zvládne ten chladič no a dif ten pude do