ford 1,6D

Moderátoři: rezis, Toreto

Odpovědět
Zpráva
Autor
emik001
Příspěvky: 70
Registrován: stř čer 03, 2009 10:47 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

ford 1,6D

#1 Nový příspěvek od emik001 »

aj štyri kolesa budu len to chce troska času motor 16D ford prevod. ta istá zadok 1203 robena uzavierka... test celkom dobrá......predok 105 škoda vonkajší rozmer 1250 osova dlzka 1280...celkom sa mi to začína pačit..
Přílohy
motor je troška z uhla.. no čo už...
motor je troška z uhla.. no čo už...
DSC00108 [800x600].JPG
DSC00107 [800x600].JPG
DSC00106 [800x600].JPG
DSC00105 [800x600].JPG
DSC00104 [800x600].JPG
DSC00103 [800x600].JPG
DSC00102 [800x600].JPG
DSC00097 [800x600].JPG

Uživatelský avatar
josip
Příspěvky: 1959
Registrován: čtv črc 05, 2007 12:07 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: ford 1,6D

#2 Nový příspěvek od josip »

nemusis zakladat nuvu temu mozes pisat do tej co si zacal :friends:

emik001
Příspěvky: 70
Registrován: stř čer 03, 2009 10:47 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: ford 1,6D

#3 Nový příspěvek od emik001 »

ved hej.....a bude ešte jeden 4x4 motor ten istý 16d ford spodok aro 240...sa teším....

Uživatelský avatar
josip
Příspěvky: 1959
Registrován: čtv črc 05, 2007 12:07 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: ford 1,6D

#4 Nový příspěvek od josip »

a odkial si

emik001
Příspěvky: 70
Registrován: stř čer 03, 2009 10:47 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: ford 1,6D

#5 Nový příspěvek od emik001 »

trocha prace a uz to beha
Přílohy
DSC00116 [800x600].JPG
DSC00117 [800x600].JPG
DSC00118 [800x600].JPG
DSC00119 [800x600].JPG
DSC00115 [800x600].JPG
DSC00114 [800x600].JPG

Uživatelský avatar
Skoda130Rs
Příspěvky: 746
Registrován: pon říj 27, 2008 8:33 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: ford 1,6D

#6 Nový příspěvek od Skoda130Rs »

jaj, toto nebude dobre, vim z vlastni zkušenosti že diesel potřebuje větší výfuk, ty tam máš malou trubku...bude se ti to dusit jak prase
Obluda
PF-62
MZ ETZ 250
Škoda Favorit 136L
ČZ 175/470 Sport

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 3947
Registrován: úte črc 03, 2007 10:29 pm
Bydliště: Dithmari villa

Re: ford 1,6D

#7 Nový příspěvek od rezis »

Ještě se trochu přidám s kritikou (spíše tedy radou). Zpátečku od chladiče dej spodkem. Takto se ti tam může dostat vzduchvá bublina a uvaříš motor popřípadě pak jak čerpadlo chytne vodu může něco prasknout.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme

Uživatelský avatar
Terablick
Příspěvky: 10674
Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
Bydliště: 38901
Kontaktovat uživatele:

Re: ford 1,6D

#8 Nový příspěvek od Terablick »

rezis píše:Ještě se trochu přidám s kritikou (spíše tedy radou). Zpátečku od chladiče dej spodkem. Takto se ti tam může dostat vzduchvá bublina a uvaříš motor popřípadě pak jak čerpadlo chytne vodu může něco prasknout.
Tak tak...Nehledě na to, že už sama voda jak se chladí tak má sama tendenci klesat a vytvářet tedy oběh : teplá nahoře dovnitř a studená dole ven ;-). A to prasknutí je taky pravda. Sání prostě musí bejt dole ;-). A jestli ještě teda můžu malou poznámku, tak sání vzduchu bych nedával nad parohy...bude to sát hrozně horkej vzduch, nehledě na to, že by se ten plast mohl teplem i roztavit ;-). To by pak bylo o požár ;-). Ale jinak fandím ve stavbě ;-)
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz

Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...

Farming Simulator a další hry levně

Uživatelský avatar
Mikro
Příspěvky: 2318
Registrován: stř črc 04, 2007 11:36 am
Bydliště: Dětmarovice
Kontaktovat uživatele:

Re: ford 1,6D

#9 Nový příspěvek od Mikro »

Terablick píše:
rezis píše:Ještě se trochu přidám s kritikou (spíše tedy radou). Zpátečku od chladiče dej spodkem. Takto se ti tam může dostat vzduchvá bublina a uvaříš motor popřípadě pak jak čerpadlo chytne vodu může něco prasknout.
Tak tak...Nehledě na to, že už sama voda jak se chladí tak má sama tendenci klesat a vytvářet tedy oběh : teplá nahoře dovnitř a studená dole ven ;-). A to prasknutí je taky pravda. Sání prostě musí bejt dole ;-). A jestli ještě teda můžu malou poznámku, tak sání vzduchu bych nedával nad parohy...bude to sát hrozně horkej vzduch, nehledě na to, že by se ten plast mohl teplem i roztavit ;-). To by pak bylo o požár ;-). Ale jinak fandím ve stavbě ;-)
Se podívéj, že to sání je origo tovární výroby, tak jak to má správně být, vtom není žádný problém. :)

Uživatelský avatar
Terablick
Příspěvky: 10674
Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
Bydliště: 38901
Kontaktovat uživatele:

Re: ford 1,6D

#10 Nový příspěvek od Terablick »

Mikro píše:
Terablick píše:
rezis píše:Ještě se trochu přidám s kritikou (spíše tedy radou). Zpátečku od chladiče dej spodkem. Takto se ti tam může dostat vzduchvá bublina a uvaříš motor popřípadě pak jak čerpadlo chytne vodu může něco prasknout.
Tak tak...Nehledě na to, že už sama voda jak se chladí tak má sama tendenci klesat a vytvářet tedy oběh : teplá nahoře dovnitř a studená dole ven ;-). A to prasknutí je taky pravda. Sání prostě musí bejt dole ;-). A jestli ještě teda můžu malou poznámku, tak sání vzduchu bych nedával nad parohy...bude to sát hrozně horkej vzduch, nehledě na to, že by se ten plast mohl teplem i roztavit ;-). To by pak bylo o požár ;-). Ale jinak fandím ve stavbě ;-)
Se podívéj, že to sání je origo tovární výroby, tak jak to má správně být, vtom není žádný problém. :)
Tovární výroby je, ale jestli je taky umístěný tam co je origo a jestli mezi to nepatří nějaká mezistěna ;-). Bejvá tam buď hadice a box je někde stranou nebo bejvá mezi parohama a sáním taková silná izolační deska z vícevrstvýho materiálu (navrch je hliníková folie aby odrážela teplo. A taky tam v autě za jízdy asi dost proudí vzduch, ale traktor jede pomalu a dost často i stojí a přitom motor běží (a ne vždy jen na volnoběh). Ale já mu do toho nechci kecat...spíš se snažím poradit ;-). Sát do motoru teplej vzduch znamená ztratit klidně třetinu výkonu...Tím stoupne spotřeba, motor se musí víc točit, vetší opotřebení atd...Já když jsem u závoďáku předělal origo sání (jen jsem přivedl dlouhou trubkou studenej vzduch z pod nárazníku a přendal jinam filtr) a udělal odstínění, zlepšili se dost výrazně vlastnosti motoru a klesla spotřeba ;-). Jede to znatelně líp a tolik se to nehřeje ani dlouhé v zátěži. Tím pak míň trpí motor a podává celkově lepší výkon...I studenější olej udělá svoji práci líp...;-)
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz

Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...

Farming Simulator a další hry levně

Uživatelský avatar
Mikro
Příspěvky: 2318
Registrován: stř črc 04, 2007 11:36 am
Bydliště: Dětmarovice
Kontaktovat uživatele:

Re: ford 1,6D

#11 Nový příspěvek od Mikro »

Není radno dloubat do věcí, které jednou vytvořil konstruktér, který věděl co dělá.
O osazování filtry KN a podobnýma mám taky svůj názor, se ti může zdát, že si " snížil " spotřebu a " zvýšil " výkon, ale potom třeba příjdeš na to, že sis to vlastně jen vsugeroval a zažiješ super příhody,kdy ti třeba v zimě u karburátorového motoru karbec zamrzne.

P.S. O tvojem snižování spotřeby bych raději pomlčel.

Uživatelský avatar
Terablick
Příspěvky: 10674
Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
Bydliště: 38901
Kontaktovat uživatele:

Re: ford 1,6D

#12 Nový příspěvek od Terablick »

Mikro píše:Není radno dloubat do věcí, které jednou vytvořil konstruktér, který věděl co dělá.
O osazování filtry KN a podobnýma mám taky svůj názor, se ti může zdát, že si " snížil " spotřebu a " zvýšil " výkon, ale potom třeba příjdeš na to, že sis to vlastně jen vsugeroval a zažiješ super příhody,kdy ti třeba v zimě u karburátorového motoru karbec zamrzne.

P.S. O tvojem snižování spotřeby bych raději pomlčel.
Tak to nevím proč bych měl pomlčet? Já vím naprosto přesně kolik tankuju a kolik km na to najedu. Na závodech je to dost důležitej údaj ;-). Sleduje to mimo jiné i speciální rally computer v autě (ne nějakej rádoby počítač co se dává do aut jako příplatková výbava, ale kalibrovanej Terratrip) ;-). A o filtrech typu KN a podobně nemám důvod polemizovat. Do sériové výroby se dává to, co je levné a snadné na výrobu, obstojí to za všech podmínek, a je to snadné a nenáročné na údržbu. Myslíš, že papír má stejnou propustnost vzduchu jako speciální tkanina? KN svoje filtry podrobuje nejtěžším testům. Jsou stavěné na určitou danou garantovanou propustnost vzduchu a mají životnost (garantovanou) milion mil. Jenže mnoho lidí si myslí, že když koupí rádoby "tuningovej" filtr za 200,- Kč že je to stejnej filtr jako KN za několik tisíc ;-). Akorá, že údržba je trochu složitější a pracnější, takže se nehodí pro každého. Já se problematikou závodních motorů dost zabývám, a věř, že moje poznatky vychází z objektivních měření výkonu na motorové brzdě (ne na válcové, ale takové, kam se posadí samotný motor). Úpravou samotného sacího traktu spolu se vhodným filtrem se dá třeba z "bjbej" Felicie 1,3MPi získat dalších 5-7 koní (bez dalších úprav čehokoliv jiného) a lepší průběh křivky momentu i výkonu...Všechny úpravy jsou navíc na sebe vzájemně provázané a věř, že dávají smysl a jsou potřeba. Mám doma motor Felicie kterej má bez změny objemu výkon 125 koní a na Weberech by měl okolo 140 koní. Je to Felicie 1,3 ;-). Kde se ten výkon vzal když filtr nefunguje a na sérii vlastně není co zlepšit? ;-). Jeden kamarád tam má dokonce 150 a stále Felicie 1,3 ;-)
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz

Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...

Farming Simulator a další hry levně

Uživatelský avatar
Mikro
Příspěvky: 2318
Registrován: stř črc 04, 2007 11:36 am
Bydliště: Dětmarovice
Kontaktovat uživatele:

Re: ford 1,6D

#13 Nový příspěvek od Mikro »

Tak nic, jdu si dělat raději bábovičky na písek. U spotřeby jsem myslel, tvojí audi.

Uživatelský avatar
Terablick
Příspěvky: 10674
Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
Bydliště: 38901
Kontaktovat uživatele:

Re: ford 1,6D

#14 Nový příspěvek od Terablick »

Neříkám, že tomu nerozumíš a podobně. To jsem nikdy neřekl ani si to nemyslím...Ale prostě já vím co vím a neni to jen nějaký z doslechu...A pokud jde o mojí audi, tak je to jednoduché....Každé malé dítě umí spočítat litry děleno ujetýma km. Tankuju vždy plnou a píšu si kilometry a litry...pořád dokola....a.pořád to stabilně vychází :-). Co dodat? PS: vím, že údaje na příplatkovém palubním počítači jsou dost přibližnej údaj a jeho přesnost rychle klesá s dobou měření, protože prostě po určité době přestane počítat "drobné" a bere jen přibližnej údaj, kterej navíc vychází jen z údaje na palivoměru ;-). Já mluvím o skutečné spotřebě měřené reálně ;-). A sleduju si spotřebu odjakživa touhle metodou (mimo jiných dalších metod při závodech) a mám i měřič spotřeby založenej na kalibrované měrné nádobě a kalibrovaný průtokoměr ;-). A samozřejmě notebook s řadou programů na motory a diagnostiku ;-)
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz

Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...

Farming Simulator a další hry levně

Uživatelský avatar
fernet
Příspěvky: 140
Registrován: čtv říj 23, 2008 2:24 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: ford 1,6D

#15 Nový příspěvek od fernet »

sanie je origoš akurat či to zvládne ten chladič no a dif ten pude do :zadek:
Přílohy
S7000486.JPG

Odpovědět

Zpět na „Stavíme traktor domácí výroby“