ALIHO NOVY TRAK
ALIHO NOVY TRAK
ZDRAVYM VSETKYCH FANUSIKOV DOMTRAKOV.ROZHODOL SOM S STAVAT SVOJ TRAK TAK AKO MNOHY Z VAS AVIA A P V3S.TAK ZE MOTOR......AVIA FURGON PREVODOVKA......AVIA PRIDAVNA PREVODOVKA......PV3S NAPRAVY STREDNA Z PV3S 2 X UZAVIERKA...... PREDNA AJ ZADNA RAM.....UCKO 140 NAVIJAK ZIL POHANANY BUD Z PREVODOVK P V3S ALEBO HYDROMOTOROM BRZDY OBE VZDUCH KOLESA 9,50X20 BKT RIADENIE.....ORSTA 160 CERPADLO ORIGINALAVIA +KOMPRESOR DO BUDUCNA RAM A RAMPOVAC.
Re: ALIHO NOVY TRAK
TAK NA ZACIATOK ZO PAR FOTIEK ZO STAVBY. IDE TO VELMY POMALY
Re: ALIHO NOVY TRAK
Neviete mi poradiť, prečo sa mi v tomto vlákne nezobrazujú obrázky? Inde je to bez problému.
pre Ali 1 : Odkiaľ si presnejšie ak to chceš povedať, ja som tiež okres Prešov - Kendice
pre Ali 1 : Odkiaľ si presnejšie ak to chceš povedať, ja som tiež okres Prešov - Kendice
Re: ALIHO NOVY TRAK
to bude klbak ???,
Re: ALIHO NOVY TRAK
zdar ano bude klubak ale stim ze njeje klb presne v strede medzi napravami ale dufam ze to bude aj tak dobre.
Re: ALIHO NOVY TRAK
-
- Příspěvky: 153
- Registrován: pon úno 01, 2010 1:50 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: ALIHO NOVY TRAK
tak to bude mašina no tie gumy by som dal aspom 11.2/20 alebo 11.2/24 i radialky by boli ok 300/70 R20
na taky tazky stroj tie 9,5 su uske a v makom sa rychlo zahrabe
tu orstu by som dal aj 250 zaleži na valci
ale inak to bude stroj
na taky tazky stroj tie 9,5 su uske a v makom sa rychlo zahrabe
tu orstu by som dal aj 250 zaleži na valci
ale inak to bude stroj
Re: ALIHO NOVY TRAK
ty gumy sou fakt ůzké už při pohledu na ten traktor je zřejmé jeho váha
Re: ALIHO NOVY TRAK
ahoj, kedže nemaš klb v strede tak by som to vyriešil prednou riaditelnou nápravou tak ako to ma forester, a pneumatiky daj 11,2 - 20 tak by som to riešil ja, inakšie je to už teraz zaujimavy stroj len tak dalej
-
- Příspěvky: 188
- Registrován: ned říj 18, 2009 2:14 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: ALIHO NOVY TRAK
Že není kloub úplně ve středu skoro nevadí. Určitý problém nastává při plném rejdu, kdy jedna náprava opisuje větší a druhá menší poloměr a nestejná dráha se vyrovnává prokluzem kol. Tento problém neřeší dvoje řízení. Je to fakt se kterým se musíš vyrovnat.
Nevím jestli máš zajištěný posuv střední kardanky. I když tam máš homokinetický kloub stejně se při zalomení kardanka musí trochu posouvat. Možná by to stačilo na hrušce zadní nápravy.
Nevím jestli máš zajištěný posuv střední kardanky. I když tam máš homokinetický kloub stejně se při zalomení kardanka musí trochu posouvat. Možná by to stačilo na hrušce zadní nápravy.