Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
-
- Příspěvky: 135
- Registrován: pát pro 24, 2010 1:09 am
- Bydliště: Domažlice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
Už se těším na další fotky.
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
pomaly to pribuda
nemate na predaj niekto navijak z tatry 148?
nemate na predaj niekto navijak z tatry 148?
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
tuto si uz volal http://stroje.bazos.sk/inzerat/16914128 ... e-novy.phpedo332 píše:pomaly to pribuda
nemate na predaj niekto navijak z tatry 148?
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
PARADA NIECO PODOBNE AKO MAM JA
chcel som sa spytat na jednom detaile si mal foto upnutia zadnej napravy nezda sa ti to slabe nebojis sa ze to odtrhne? ja mam zadnu napravu vyvarenu az az a este sa ju chistam viac privarit o ram.
chcel som sa spytat na jednom detaile si mal foto upnutia zadnej napravy nezda sa ti to slabe nebojis sa ze to odtrhne? ja mam zadnu napravu vyvarenu az az a este sa ju chistam viac privarit o ram.
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
zadna je zatial iba polozena a bodnuta este tam pojdu vystuhy
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
aha tak je dobre potom
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
mě se strašně líbí ty tvá kola obrovská ty sou prostě parádní a moc
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
Ta cena toho navijáku to je pecka,ikdyž je údajně novej,ale tatra s volným odvíjením je parádní.Už se těším,až ho konečně taky zprovozním.Já ho mám za polovičku.Vidím že jsem dobře koupil zavčasu,ikdyž ho budu dávat až v zimě.
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
ten tatrovacky navjak ma aj volnobezku? a co z otackami vetrieska ma proti zetoru vraj opacne otacky nebude to vadit tomu navijaku?
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
Tatrováckej naviják volnoběžku má v originálu.Otáčky jsem nezkoumal.Já mám v plánu to honit hydromotorem.Je u něho výhoda,že má šnekový kolo dole oproti V3S,který ho má nahoře a není v oleji,tak není tolik mazáno.Otáčky někdo mění tím,že namotá lano obráceně(V3S)aby mohl odmotávat motorem rychle a navíjí na zpátečku.Mně u V3S 4x4 jde lano vytáhnout ručně,ale je to makačka,překonat počáteční odpor,než se rozjede,pak nezastavit.Dělával jsem to taky tak,že při otáčení jsem to chytil někde o strom a vytáhl lano a pak nacouval a někdo přetahoval lano ke kládě.Předělání V3S navijáku na volný odvíjení zabere dost času,to je lepší koupit dražší Tatru,kde je to už hotový,váha tatrováckýho je ale třikrát taková. Je to hovado 300 kg.Jen na větší traktory.
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
ked ale navijes u vetresackeho navijaku lano naopak potom nemozes navijat bremeno na rychlosti ze?
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
Navíjíš s břemenem na zpátečku,tedy pomalu,ale odvíjení jde rychle na rychlosti,pokud ti hi někdo vytahuje,aby se nezamotalo.Zkrátka musí bejt u toho dva lidi.Volný odvíjení je o něčem jiném.To stačí jeden člověk.Navíjení na zpátečku má ještě výhodu při vyprošťování dozadu,kdy můžou brát kola i naviják,pokud je kde se uvázat.
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
uz len ho nahodit
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
tak nakoniec sa podarilo zohnat .
Re: Začiatok stavby 4x4 v3s+Avia
chlapi neviete niekto link na toho co tu prerabal rýchlostnú páku na 5Q prevodovku avia, ten čo to mal navrchu a štuchačku zo žigula.... neviem to najst