fabikmiroslav píše:Vieš prečo je dobry lebo je za vatikansku menu keby som mal kupit motor tak jednoznačne zetor mam klukovku po vybruse nove vstrekovacie čerpadlo zuhlovane ojnice hlavy po oprave nove trisky a tiež 8 kusov valcov komplet novych vrtanie 100. tak že by stačil aj bajaky vylietany motor zo zetora ale s vrtanim 100
To by bol už 16 ja so človek a nie hovado stale robit to už stači aj rodine sa treba venovat už budem len robit dopasovat motor niečo opravit ide to dost aj do penazi
fabikmiroslav píše:To by bol už 16 ja so človek a nie hovado stale robit to už stači aj rodine sa treba venovat už budem len robit dopasovat motor niečo opravit ide to dost aj do penazi
ale no miro aj tka neverim anija ani ty tomu moc ze to bude tvoj posledny
ja si myslim ze pokial to cloveka bavi tak sa da pomali nieco spravit iste aj peniaze treba mat ale pokial je to len o tom ze postavym traktor pre svoje kazdodenne pouzivanie tak nepotrebuje stavat dalsie je to na kazdom cloveku akemu konicku sa chce venovat
inac, ak by si chcel, tak v lc v srote je 69 polomotor...blok, kluka, chabaju hlavy a vstrekovacie cerpadlo...este su na nom lahke prsia, plus ram na cerpadlo z DH-cka...za vsetko chcel 160€, ale chcel to len na vahu...cim mensia vaha, tak lacnejsie... ale predpokladam, ze to by si tam asi nechal...dalej su v srote dva motory z E303...akoze su obsklbane, ale boli dobre...oba behali...tento motor z bielorusa mal 82 koni, ale chlapik vravel, ze cely den na tom kosil na plny plyn a zozralo to 30l nafty...a tie motory maju este nizsi krutiak, a dost vladzu v spodnych otackach..a co je dolezitejsie, tak sa cenovo pohybuju ako vaha srotu...a su hned dva...jeden mas na ND...a co je este podstatnejsie, tak ten motor je silnejsi ako napr. taky crystal...ale to len taka uvaha...inac, nic proti avii, ale ja ju proste nemam rad...
som sa chcel opytat k tomu zuzovaniu prednej napravy...pri tej uzavierke sa ti nedalo viaz zuzit??? ako to mas aj na tej zadnej naprave???
Tak Aviu ani ja nemusim ale bola zadarmo a pri tej uzavierke sa to da ešte zužit len potom ten čap sa posune na vrch tej napravnice chcel som aby ten vyvod z difu bol proti vyvodu z tej ifackej prevodovky
takze...teraz som si poriadne precital cele vlakno...aby som nekecal odveci...ze ci som nahodou nepostrehol reci ohladne kopirovania terenu...ako to chces riesit???
lebo ked by si to riesil tak, ze mas kopirovanie prednej napravy cez stredovy cep, ktory by bol v osi kardanu, tak by to mohlo byt aj viac skratene...resp. na to, ako si predstavujes...inac, co sa tyka tych diskov, ze prevarit stredy, atd, tak to by sa mozno dalo, ale najskor tie paky riadenia.....skor myslim, ze sa ti daju otocit tie paky...ze prava na lavo a naopak...lebo ked si vsimnes, tak tie paky su tak vyosene...hm?? co ty na to?? len treba to najskor vyskusat, aby tam nevznikol mrtvy uhol, aby ti vratilo vnutorne koleso pri max zatoceni...
Ten predny dif necham vyoseny kvoli kardanu nech neni moc lomeny lenže ta ifacka prevodovka ma dlžku od prirub na kardany 110 cm plus ta aviacka aj s motorom dalšich cca120 no musim to najprv nejako približne poskladat aby z toho nebol dajaky kyrovec
fabikmiroslav píše:Ten predny dif necham vyoseny kvoli kardanu nech neni moc lomeny lenže ta ifacka prevodovka ma dlžku od prirub na kardany 110 cm plus ta aviacka aj s motorom dalšich cca120 no musim to najprv nejako približne poskladat aby z toho nebol dajaky kyrovec
Motor Avia s prevodovkou má fakt iba 120cm? To sa mi zdá pomerne málo.