Pásový traktor
Re: Pásový traktor
Tak som dnes pozrel na to moje nevyužité TKčko a asi to prekopem na pásak... Stredova trubka z riadenim pojde preč, namiesto nej konzola napevno Motor z fiat tipo. Celé to nejak vystužím aby sa to nerozlupalo a hadam to pojde...
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.
Re: Pásový traktor
neni o zbytecna prace? zabek ma tk slusnej a co s tim chces tahat víc?
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
Re: Pásový traktor
rozšíriť to a do lesa by to mohol byt celkom slušný a obratný stroj namieso kona...
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.
Re: Pásový traktor
Hoj
Ozivim tohle tema i kdyz malinko ukrokem...
Pokud zrealizuju jeden zamer, hodil by se mi pasak do snehu, takova malorolba....
Aktualne me napadlo, co to udelat z Multiny (ma vyhodu ramu, kde je misto na dalsi kola, a je sama od sebe dostatecne dopomala a sily na dany zamer, rozmer celyho stroje odpovida +-predstave a ma to uz hotovou boudu atd...) ... zvazuju dve varianty:
1) Polopas.... Predni napravu nechat jak je, pripadne pro provoz ve snehu udelat nejaky boticky, co by se nasadily na kola a byly na nich primereny lyze, vzadu dat z ramu pryc nadrz a baterku a pred zadni napravu pridelat na ram jednu nebo dve napravy s torzkama (bud napravy na voziky, nebo nejaky zadni napravy z francouze) a na to udelat pasy....
V takovym pripade by to mohlo byt pomerne jednoducha konstrukce, pokud by zataceni pomoci nataceni tech lyzin bylo samo o sobe dostatecne, tak nereseni brzdeni pasu a vpodstate je to pro letni provoz snadno konvertovatelne na beznou multinu i treba s papirama.... Variantne resit pribrzdovani zadku samostatne pro zlepseni manevrovatelnosti, pak envim, jestli se vrtat v origo brzdach, nebo se na tenhle ucel soustredit na dodany napravy, dat brzdeny anejak pribrzdovat ty...
2) Celopas... prdni napravu pro rolboprovoz zafixovat v rovnym smeru, vlozit dve napravy, pasy dat pres vsechny 4 kola. Pak je ale nutne resit manevrovani pomoci brzeni kazdy strany samostatne, coz vyzaduje asi vetsi zasahy do vseho moznyho a zpetna konverze se tim dost komplikuje... Variantne tu predni napravu dat celou pryc a nahradit ji nejakou tuhou... ale tim uz se zpetna konverze vpodstate znemoznuje. Zase by to ale pripadne umoznovalo zastavbu jineho motoru a dalsi pripadne upravy a asiby to melo lepsi pruchodnost a manevrovatelnost. Nevyhoda je nutnost delsich pasu.
V obou pripadech by byl trochu orisek s tim, ze vzadu jsou tuplaky, takze udelat vedeni pasu pres boky kol by bylo komplikovanejsi (v pripade polopasu by asi bylo zadouci i na vlozene napravy vytvorit dvoumontaz z nejakych normalnich kol, nebo udelat nejaky spesl kola se stejnou sirkou jako ma to dvojce vzadu, v pripade celopasu by se dalo zase mozna zvazovat, dat dozadu rozetu a sirku vlozenych kol a predni napravy udelat dle potreby,pripadne to cely kvuli stabilite drobet snizit...
Nejaky napady, pripominky a zkusenosti k tyhle idee?
Dik
Honza
Ozivim tohle tema i kdyz malinko ukrokem...
Pokud zrealizuju jeden zamer, hodil by se mi pasak do snehu, takova malorolba....
Aktualne me napadlo, co to udelat z Multiny (ma vyhodu ramu, kde je misto na dalsi kola, a je sama od sebe dostatecne dopomala a sily na dany zamer, rozmer celyho stroje odpovida +-predstave a ma to uz hotovou boudu atd...) ... zvazuju dve varianty:
1) Polopas.... Predni napravu nechat jak je, pripadne pro provoz ve snehu udelat nejaky boticky, co by se nasadily na kola a byly na nich primereny lyze, vzadu dat z ramu pryc nadrz a baterku a pred zadni napravu pridelat na ram jednu nebo dve napravy s torzkama (bud napravy na voziky, nebo nejaky zadni napravy z francouze) a na to udelat pasy....
V takovym pripade by to mohlo byt pomerne jednoducha konstrukce, pokud by zataceni pomoci nataceni tech lyzin bylo samo o sobe dostatecne, tak nereseni brzdeni pasu a vpodstate je to pro letni provoz snadno konvertovatelne na beznou multinu i treba s papirama.... Variantne resit pribrzdovani zadku samostatne pro zlepseni manevrovatelnosti, pak envim, jestli se vrtat v origo brzdach, nebo se na tenhle ucel soustredit na dodany napravy, dat brzdeny anejak pribrzdovat ty...
2) Celopas... prdni napravu pro rolboprovoz zafixovat v rovnym smeru, vlozit dve napravy, pasy dat pres vsechny 4 kola. Pak je ale nutne resit manevrovani pomoci brzeni kazdy strany samostatne, coz vyzaduje asi vetsi zasahy do vseho moznyho a zpetna konverze se tim dost komplikuje... Variantne tu predni napravu dat celou pryc a nahradit ji nejakou tuhou... ale tim uz se zpetna konverze vpodstate znemoznuje. Zase by to ale pripadne umoznovalo zastavbu jineho motoru a dalsi pripadne upravy a asiby to melo lepsi pruchodnost a manevrovatelnost. Nevyhoda je nutnost delsich pasu.
V obou pripadech by byl trochu orisek s tim, ze vzadu jsou tuplaky, takze udelat vedeni pasu pres boky kol by bylo komplikovanejsi (v pripade polopasu by asi bylo zadouci i na vlozene napravy vytvorit dvoumontaz z nejakych normalnich kol, nebo udelat nejaky spesl kola se stejnou sirkou jako ma to dvojce vzadu, v pripade celopasu by se dalo zase mozna zvazovat, dat dozadu rozetu a sirku vlozenych kol a predni napravy udelat dle potreby,pripadne to cely kvuli stabilite drobet snizit...
Nejaky napady, pripominky a zkusenosti k tyhle idee?
Dik
Honza
Re: Pásový traktor
Zdravím všechny jsem tu poprvé a zaujali mě tyhle pásáky a docela o tom přemýšlím.Postavil jste někdo už něco?
Re: Pásový traktor
noo všeobecně nakladacky, traktory ... jsou deiferáky stavěný tak aby vydrželi řízení pomocí přibrždování prevého nebo levého kola ?
PRÁCE ZKURVENÁ PĚKNĚ NATŘENÁ, SVĚDOMÍ HLODÁ, ALE DOBŘE SE PRODÁ
Re: Pásový traktor
NA traktoru určitě