ALIHO NOVY TRAK
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: ALIHO NOVY TRAK
Pekna robota, to je pravda...akurat nedrzal by som sa uplne vernej kopie lkt...ten ram ma dost nedostatkou myslim na lkt...zakladny nedostatok lkt je v tom, ze nema odpruzenu prednu napravu, co vyrazne spomaluje jazdu po terene a komfort jazdy, a taktiez tym ten cely ram trpi. druhy nedostatok je v tom, ze zadny ram je cez stit namahany na zlom, a na lkt std a turbo je ten stit prilis daleko a vznika tam velka paka. stare lkt 80 malo vyborne vyrieseny stit, ale problem bol v tom, ze bol napevno...toto vypada byt slusne prevedenie, akurat by mozno stalo za pouvazenie nevyrobit tam nejaky dvojbubnovy navijak, napr. nieco taketo:
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=29604
taktiez by som mozno pouvazoval nad vacsimi kolesami, lebo velke kolesa nenahradis nicim...darmo su tam portalove prevody, spodok budes fakt minimalne chytat...vacsi problem bude vykrocit na nejaku skalu a pod..
tod moj nazor...zatial to vypada slusne, uvidime ako dopadne final...
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=29604
taktiez by som mozno pouvazoval nad vacsimi kolesami, lebo velke kolesa nenahradis nicim...darmo su tam portalove prevody, spodok budes fakt minimalne chytat...vacsi problem bude vykrocit na nejaku skalu a pod..
tod moj nazor...zatial to vypada slusne, uvidime ako dopadne final...
-
- Příspěvky: 1677
- Registrován: stř úno 03, 2010 12:15 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: ALIHO NOVY TRAK
este som zabudol napisat, ze taketo u-cko ma ovela mensiu pevnost, ako ked pouzijes z lisovaneho ucka a vlozis vystuhu, vlastne vytvoris jokel, zdrzi to ovela viac na pocet skrutov ako takto standardne ucko, pevnost ta ista, akurat je to o nieco lahsie...hotday píše:Pekna robota, to je pravda...akurat nedrzal by som sa uplne vernej kopie lkt...ten ram ma dost nedostatkou myslim na lkt...zakladny nedostatok lkt je v tom, ze nema odpruzenu prednu napravu, co vyrazne spomaluje jazdu po terene a komfort jazdy, a taktiez tym ten cely ram trpi. druhy nedostatok je v tom, ze zadny ram je cez stit namahany na zlom, a na lkt std a turbo je ten stit prilis daleko a vznika tam velka paka. stare lkt 80 malo vyborne vyrieseny stit, ale problem bol v tom, ze bol napevno...toto vypada byt slusne prevedenie, akurat by mozno stalo za pouvazenie nevyrobit tam nejaky dvojbubnovy navijak, napr. nieco taketo:
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 48&t=29604
taktiez by som mozno pouvazoval nad vacsimi kolesami, lebo velke kolesa nenahradis nicim...darmo su tam portalove prevody, spodok budes fakt minimalne chytat...vacsi problem bude vykrocit na nejaku skalu a pod..
tod moj nazor...zatial to vypada slusne, uvidime ako dopadne final...
Re: ALIHO NOVY TRAK
diki za chvali ale tak ako hovoris zalezi aky bu de zaver.kolesa som nedaval vedsie lebo bi to islo velmi rychlo.co sa tika ramu je to pravda ze ked dasdo lisovaneho ucka vystuhu tak je to pevne ale ja som potreboval aj zeby to malo svoju vahu.taketo ucko mam aj na starom klbovom traktore a nejak to extra nepraska tak uvydime.
Re: ALIHO NOVY TRAK
TAK konecne som to natocil trocha to dymi,ale dufam ,ze len s toho dôvodu ,ze to dlho stalo. Teras budem mat trosku casu tak dam vic fotiek z vyroby rucnej brzdy ,vyfuku olej. nadrze a aj nejake vydeo.
Re: ALIHO NOVY TRAK
uz sa tesim na foto
Re: ALIHO NOVY TRAK
Moc pěkný jak jsi pokročil. přemýšlím že bych se vydal podobnou cestou
Re: ALIHO NOVY TRAK
Aj mňa by zaujímala finálna fotka,alebo video.
Hrebáč 4x4 r.v 90, Zetor 35 Super r.v 1958
Ja nejazdím rýchlo,len lietam nízko.
Ja nejazdím rýchlo,len lietam nízko.