Ahoj. @ killer - nedelam si z vas strandu, mas pravdu, od dotazu sem tu nebyl ( měl sem toho od víkendu moc)
Ale moc Dekuju všem za vaše rady a příspěvky.
Pro upřesnění: je tam motor z CZT175 prase a asi 5xdopomala ( nemám spočítané zuby).
Zároveň předělávam uložení motoru na silentbloky a taky si říkám, ze vypnout řemen napínací kladkou je těžší než řetěz ( řemen je třeba víc napnout).
Jediné ten zubovy řemen.
Tahák s tím docela dost, motorek je malý, ale 2 převodovky udělají své.
Ještě jednou díky za rady
Náhrada retezu
Re: Náhrada retezu
Klínový řemen je částečně samosvorný a vůbec není těžké jej napínací kladkou napnout. S úspěchem se to u mnoha aplikací používá i jako spojka. Navíc nehrozí očesání zubů při případném prokluzu.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Náhrada retezu
Ak chapem dobre, ze ides zo sekundaru toho cz motora, tak sa na remen vyprdni. Moc velke momenty a malo otacok.
Re: Náhrada retezu
Re: Náhrada retezu
Na mojem prvním domadělu jich bylo ještě víc.Mezi motorem z motorky a druhou převodovkou řetěz,mezi druhou převodovkou a sestupem k nápravám řetěz.Byl to kloubák,jedna náprava Tatra 12,druhá Mercedes 170V,každá jiné převodování,takže spočítat a zredukovat přes řetězy(další 3),aby se to nehádalo
No škoda,že nemám fotky.
Prdel byla,když kdysi přijeli kupci na jednu motorčičku a já to měl venku.Týpek dělal veterány a málem dostal záchvat......že jestli vím,z čeho ty díly jsou......vzal jsem ho do stodoly a týpek nemluvil,jenom skučel......taťka byl neskutečný sběratel všeho nepřibitého
Třeba ten Mercedes zůstal po válce po Němcích v horách na bývalé celnici,tak ho dědeček za koňama dovlekl domů(vůbec netušil,co s tím) a taťka jako větší děcko měl svoje první auto.....kabriolet.....pak s ním jezdil chvilku do práce,než mu soudruzi vysvětlili,že příslušník dělnické třídy nebude do práce jezdit Mercedesem Auto rozebral,něco strčil do stodoly,torzo k potoku a jak jeli kolem tehdejší hraničáři(na SK to máme kousíček),to torzo jim před nosem podpálil
No škoda,že nemám fotky.
Prdel byla,když kdysi přijeli kupci na jednu motorčičku a já to měl venku.Týpek dělal veterány a málem dostal záchvat......že jestli vím,z čeho ty díly jsou......vzal jsem ho do stodoly a týpek nemluvil,jenom skučel......taťka byl neskutečný sběratel všeho nepřibitého
Třeba ten Mercedes zůstal po válce po Němcích v horách na bývalé celnici,tak ho dědeček za koňama dovlekl domů(vůbec netušil,co s tím) a taťka jako větší děcko měl svoje první auto.....kabriolet.....pak s ním jezdil chvilku do práce,než mu soudruzi vysvětlili,že příslušník dělnické třídy nebude do práce jezdit Mercedesem Auto rozebral,něco strčil do stodoly,torzo k potoku a jak jeli kolem tehdejší hraničáři(na SK to máme kousíček),to torzo jim před nosem podpálil