Jenže na motoru co máš na špalíkovači je zátěžový regulátor jeho součástí. Proto ti drží otáčky a jejich pokles je způsoben tím,
že motor už nemá v tu chvíli dostatečný výkon aby otáčky udržel.
Ale na motoru z osobáku (ať nafta, nebo benzin) když nastavíš páčkou plynu třena 3000 ot/min, tak už mírná zátěž způsobí výrazný pokles otáček.
A trochu větší motor udusí. Třeba na traktoru když mám zapnutou sekačku a regulátor tam žádný nemám, mám nastaveno ručním plynem 2000 ot/min.
Když sekačku vypnu a ruční plyn nechám nastavenej, tak se otáčky zvýší na 3000 ot/min. a to sekačka běžela naprázdno.
V3Snakladač
Re: V3Snakladač
Traktor s mulčovačem a frézou: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=44492
Sekačka: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 0#p1194040
Špalíkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2#p1214172
Sekačka: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 0#p1194040
Špalíkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2#p1214172
Re: V3Snakladač
Jarda-k, jsi borec, tvoje vlákno znám moc dobře. Nic méně, já zátěžový regulátor vyrábět nebudu - to už je dosti vysoká liga a na tu já nemám :-)
Byl jsem u kamaráda a nechá mi Chrysler Voyager motor VM 2,5 TD, je to ještě ten starší tip co nemá elektroniku, rozvody soukolím, tenhle motor snad ty čerpadla už utáhne .
A převody:
1th gear ratio:
3,36:1
2th gear ratio:
1,90:1
3th gear ratio:
1,28:1
4th gear ratio:
0,92:1
5th gear ratio:
0,71:1
Takže by to mělo být v pohodě
Byl jsem u kamaráda a nechá mi Chrysler Voyager motor VM 2,5 TD, je to ještě ten starší tip co nemá elektroniku, rozvody soukolím, tenhle motor snad ty čerpadla už utáhne .
A převody:
1th gear ratio:
3,36:1
2th gear ratio:
1,90:1
3th gear ratio:
1,28:1
4th gear ratio:
0,92:1
5th gear ratio:
0,71:1
Takže by to mělo být v pohodě
Re: V3Snakladač
No, musím si už zvyknúť, že na tomto fóre sa nemá vravieť "to nejde" a "to sa nedá"Jarda-k píše:Ano, mechanický čerpadlo z dieslu z osobáku regulátor má, ale ne výkonnostní - jsou omezený pouze maximální a minimální otáčky.
Otáčky např. 2000 ot/min ti nastavením páčky plynu při proměnlivé zátěži držet nebude.
Jinak já jsem třeba dával výkonnostní regulátor se zetoru na motor š favorit, ale v zásadě to jde aplikovat na jakýchkoli motor.
Funguje to pěkně, ale realizace není úplně jednoduchá: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 78#p901078
V3S S3 HR3001, Bielorus EO 2621, Gaz 69, PK26, Patrol GR, MT365, HDJ80...
http://www.4x4nazory.sk
http://www.4x4nazory.sk
Re: V3Snakladač
Slíbené fotky jsou zde.
http://honzasl.rajce.idnes.cz/Bagr/
Ovšem myslím, že toto dílo se s autorem tohoto vlákna trochu míjí.
http://honzasl.rajce.idnes.cz/Bagr/
Ovšem myslím, že toto dílo se s autorem tohoto vlákna trochu míjí.