Pepik II
- kachna.net
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte črc 21, 2009 11:33 am
- Bydliště: Praha, Blatná
Re: Pepik II
Takže po dlouhé době se vracím k traktoru. Bohužel poslední dobou bylo tolik práce, že na koníčky nějak nezbyval čas. Pokusím se vše alespoň trošku rozdělit ...
V neděli jsme ze sousedem dojeli pro motor z Avie s 5Q převodovkou. Rozhodnutí bylo rychlé, protože to bylo kousek a relativně za "pár" korun. Jako velké plus beru možnost připojení čerpadla na pomocný náhon k převodovce. Další je přítomnost kompresoru, který vyřeší rozhodování ohledně brzd. Nakonec pár fotek ...
V neděli jsme ze sousedem dojeli pro motor z Avie s 5Q převodovkou. Rozhodnutí bylo rychlé, protože to bylo kousek a relativně za "pár" korun. Jako velké plus beru možnost připojení čerpadla na pomocný náhon k převodovce. Další je přítomnost kompresoru, který vyřeší rozhodování ohledně brzd. Nakonec pár fotek ...
- kachna.net
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte črc 21, 2009 11:33 am
- Bydliště: Praha, Blatná
Re: Pepik II
Ještě v neděli jsem se pustil do čištění, což byl docela zážitek ... Bohužel je motor nastříkaný červenou a pak přes to šedivou barvou, která se na většině loupe ...Včera už jsem byl z většiny hotový. Zůstávají jen části za čerpadlem, které zatím nechci sundavat a za pumpou a olejovým filtrem, které sundám, až budu mít těsnění. U olejového filtru byl pomocný výměník tepla, který jsem hned odmontoval a snažím se někde sehnat samostatný. Našel jsem třeba tento http://www.tbtshop.cz/eshop/zbozi/4028- ... -avia.html , ale nevím jestli je to ono ...
- kachna.net
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte črc 21, 2009 11:33 am
- Bydliště: Praha, Blatná
Re: Pepik II
No a další problém je se startérem, kterému pán když použil nakladač, urazil komplet plast od cívky ...
Re: Pepik II
Ako a čim si to tak vyčistil?
- kachna.net
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte črc 21, 2009 11:33 am
- Bydliště: Praha, Blatná
Re: Pepik II
Nyní se budu snažit nějak zorientovat ve věcech, které budu potřebovat. Rád bych udělal řízení s orstou, vzduchové brzdy a to jak provozní, tak parkovací. Hydrauliku použiju na ramena, radlici a sklápění vleku. Co se týká jak vzduchu, tak hydrauliky, budu určitě potřebovat poradit ...
- kachna.net
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte črc 21, 2009 11:33 am
- Bydliště: Praha, Blatná
Re: Pepik II
Mám od Wurtha kanistr čističe na brzdy. Pouští to celkem dobře, ale musí se tomu pomoci šroubovákem, štětcem a malým drátěným kartáčkem ...
- kachna.net
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte črc 21, 2009 11:33 am
- Bydliště: Praha, Blatná
Re: Pepik II
Tak dneska bylo další čištění. Byl na řadě altík, naftový filtr a pumpička. Filtr je na dně plný takového hnědého mazutu a nejde mi to ničím rozpustit Nevíte někdo jak na to ?
Re: Pepik II
Zkus cokoliv. Třeba tam nalej trochu benzínu nebo jiného rozpouštědla a nech ho klidně několik dnů působit.kachna.net píše:Filtr je na dně plný takového hnědého mazutu a nejde mi to ničím rozpustit Nevíte někdo jak na to ?
- kachna.net
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte črc 21, 2009 11:33 am
- Bydliště: Praha, Blatná
Re: Pepik II
Takže motor je z nejhoršího venku. Teď bych se potřeboval nějak prokousat vzduchem. Rád bych dal vzduchové válce na nápravu V3S a brzdil vzduchem, ale nějak nevim jak to poskládat ... Myslím, že bych měl dát za kompresor odkalovač, pak regulátor, pak vzduchojem, a pak to ostatní. Nějak mi není jasný jak to mezi sebou propojim, hlavně kvůli ruční brzdě. Není pak jednodušší nechat brzdy přes táhla a to celé připojit na jeden válec ? Další věc co mi není jasná, je to, že ručka, jestli se nepletu, funguje obráceně a to že bez vzduchu je zabržděná a se vzduchem odbržděná ...
Kdo mi řekne, co je na posledních fotkách ? Je to regulátor ?
Kdo mi řekne, co je na posledních fotkách ? Je to regulátor ?
Re: Pepik II
Řekl bych, že na posledních fotkách je brzdič přívěsu.
Jinak to máš v zásadě dobře popsané.
"za kompresor odkalovač, pak regulátor, pak vzduchojem, a pak to ostatní" - v případě použití staršího regulátoru.
...a to ostatní bude vzduchojem a potom brzdič (ať už pedálový nebo jiný) a buď jednookruhový anebo dvouokruhový. Z brzdiče dovedeš vzduch k brzdovým válcům - a doporučuji si samostatně vyvést vzduch pro možnost připojení vleku (tam bude pouze uzavírací kohout a vzduchová rychlospojka a možná i ten brzdič přívěsu - já ho tam nemám).
S ruční brzdou zkušenost nemám, ale je fakt, že pracovní pružinový válec funguje obráceně.
Pár obrázku z pospojování vzduchařiny má tady vlk:
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... start=1215
Jinak to máš v zásadě dobře popsané.
"za kompresor odkalovač, pak regulátor, pak vzduchojem, a pak to ostatní" - v případě použití staršího regulátoru.
...a to ostatní bude vzduchojem a potom brzdič (ať už pedálový nebo jiný) a buď jednookruhový anebo dvouokruhový. Z brzdiče dovedeš vzduch k brzdovým válcům - a doporučuji si samostatně vyvést vzduch pro možnost připojení vleku (tam bude pouze uzavírací kohout a vzduchová rychlospojka a možná i ten brzdič přívěsu - já ho tam nemám).
S ruční brzdou zkušenost nemám, ale je fakt, že pracovní pružinový válec funguje obráceně.
Pár obrázku z pospojování vzduchařiny má tady vlk:
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... start=1215
- kachna.net
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte črc 21, 2009 11:33 am
- Bydliště: Praha, Blatná
Re: Pepik II
No tak brzdic bych chtel pouzit urcite pedalovy, jen mi neni jasny, jaky je rozdil mezi jednookruhovym a dvou. Je to tak, ze v pripade dvouokruhoveho pouziju jeden okruh ktery rozdelim na dva brzdove valce na zadni naprave a druhy okruh pouziju treba na vlek a k tomu se mi pak hodi ten regulator ktery uz mam ? No a jak je to se spojkou ? Tu je mozne taky ovladat vzduchem, jestli se nepletu a tam by mi stacil pedal jednookruhovy, je to tak ?
Re: Pepik II
V zásadě ano - zkusím pohledat nějaké obrázky, ať máš lepší představu.
Jednookruhový - má do sebe 3 díry se závitem M 22x1,5 a jednu menší
Dvouokruhový - má do sebe 5 děr se závitem M 22x1,5 a jednu menší (je vyšší).
Zkus si to zadat do googlu - anebo tady jsou obrázky
https://www.google.cz/search?q=ped%C3%A ... 66&bih=648
Jednookruhový - má do sebe 3 díry se závitem M 22x1,5 a jednu menší
Dvouokruhový - má do sebe 5 děr se závitem M 22x1,5 a jednu menší (je vyšší).
Zkus si to zadat do googlu - anebo tady jsou obrázky
https://www.google.cz/search?q=ped%C3%A ... 66&bih=648
- kachna.net
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte črc 21, 2009 11:33 am
- Bydliště: Praha, Blatná
Re: Pepik II
Takže se zatím ve volných chvilkách snažim sehnat věci které budu ještě potřebovat. Na bazoši jsem našel pedálový brzdič a na jihu rozvodovku z V3S. Rozhodl jsem se, že 20" kola vyměním za 24", jen nevím jestli 11,2 nebo 12,4. Ráfky mám s gumama 9,5-9-24, ale bohužel bez hvězdic a také nevím, zdali se mi tam ty širší vejdou.
No a ještě přibyl regulátor,nádobka na olej k orstě a kompresor s čerpadlem, který je asi přidřený na klice, ale uvidíme co s tím půjde udělat ...
No a ještě přibyl regulátor,nádobka na olej k orstě a kompresor s čerpadlem, který je asi přidřený na klice, ale uvidíme co s tím půjde udělat ...
-
- Příspěvky: 135
- Registrován: pát pro 24, 2010 1:09 am
- Bydliště: Domažlice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pepik II
Dobrý den chtěl bych se zeptat na jednu věc. Čelt jsem ve vašem vlákně, že jste měl roburáckou převodovku a mě by zajímalo kolik je v dnešní době cena roburácké převodovky, když je z hliníku, aby se nevyplatilo spíše to prodat do šrotu.