Stránka 1 z 15

Kohler -S1203

Napsal: sob říj 11, 2014 3:43 pm
od Jar.Ka
Zdravím všechny kolegy!
Ještě jsem chtěl se zveřejněním mého stroje počkat, ale dnes jsem zkusmo nasadil kapotu, kterou jsem si přivezl od zdejšího člena Ondras83 a jsem tak spokojen, že se musím pochlubit.
Základní info:
-motor Kohler CH20
-převodovka a dif. Š1203
-ostatní parametry doplním později
Obrázek

Re: Kohler -S1203

Napsal: sob říj 11, 2014 7:02 pm
od pinkygsx
více foteček by nebylo? takový malý hraboš 8)

Re: Kohler -S1203

Napsal: sob říj 11, 2014 8:06 pm
od Jar.Ka
Traktůrek dlouhou dobu nejezdil. Možná 10 let. Měl rozmrzlý motor (FIAT 600) a letos jsem se rozhodl ho znovu vskřísit ;-) .
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Kohler -S1203

Napsal: sob říj 11, 2014 8:22 pm
od Stupka11
trakturek vypadá pěkně je celkem malej aspon podle fotek. 8) 8)

Re: Kohler -S1203

Napsal: sob říj 11, 2014 8:29 pm
od Jar.Ka
Jo :ano: , je to vcelku prcek. Rozchod 70cm na středy kol a rozvor 105cm ;-)

Re: Kohler -S1203

Napsal: sob říj 11, 2014 8:50 pm
od Stupka11
Tak to je opravdu malinký ale hlavně že udělá práci. :)

Re: Kohler -S1203

Napsal: sob říj 11, 2014 11:00 pm
od Ondras83
kapota mu slusi :)

Re: Kohler -S1203

Napsal: ned říj 12, 2014 9:07 am
od Jar.Ka
Příprava na orbu.
Obrázek
Obrázek

Re: Kohler -S1203

Napsal: ned říj 12, 2014 11:54 am
od Vladimír2
8) ...to vypadá velice zajímavě . Pluh má všechny náležitosti k dobrému seřízení , tak jsem zvědavý na výsledek...

Re: Kohler -S1203

Napsal: sob říj 25, 2014 11:57 am
od Jar.Ka
Tak kvůli olej. čerpadlu musel motor ven a tak jsem udělal drobné kosmetické vylepšení.
Určitě to hned lépe pojede :smich: :smich: :smich:
Obrázek

Re: Kohler -S1203

Napsal: sob říj 25, 2014 12:47 pm
od stana88
Moc hezkej 8)

Re: Kohler -S1203

Napsal: sob říj 25, 2014 3:12 pm
od bastardtraktor
Pěkný ! 8)
Jak jsi spokojenej s tím motorem ? Mě se líbí ten zvuk :) jako MotoGuzzi. :driver:
Ten motor jsi pořídil starší - z jakého stroje ? Já ho mam v minigagříku už asi 16 let. Dává se to i do velkých sekaček. Dobře to startuje. Zlobí jen častý ucpávání karburátoru i když tam mam filty a občas teď po mnoha letech stávkuje otáčkový regulátor, vyhřejvaj se tam pružinky a nepružej pak, , jinak všechno se to musí hlavně pročistit a zase je to OK. Taky jsem měnil dostkrát svíčky, na nesprávný svíčky je to hodně háklivý a dost často se vyhřejvaj a musej měnit, ale asi záleží jak to zatěžuješ.V bagříku si motor neodpočine.

Dáváš tam olejovej filtr z Škody Favorita ?? Ten tam pasuje, originál Kohler jen maj menší obal a stolí asi 5x tolik. Nevim, jestli je to uplně OK, ale dávam je tam 12 let a nic se nepodělalo zatim. A olej se tam prej nesmí dávat žádnej super synetitckej, ale prej obyč M6AD, předtím mě varovali, ať tam neleju žádnou synterickou řidkou věc. Nevim proč.

Na muj vkus to moc žere, ale našel jsem, že na karbutátoru je předpřipravený místo, kam se vyvrtá otvor udělá závit a namontuje difuzor na plyn - tu soupravu k tomu Koher prodává a ručej, že to jezdí dobře, oni o dělaj vezri, která na plyn je. Myslím že pro elektroentrály.

Re: Kohler -S1203

Napsal: sob říj 25, 2014 3:19 pm
od bastardtraktor
http://postimg.cc/image/el99b65tr/
Bacha na tu hadičku co vede přez vejfuk, mě tam na nej lehly kabely apěknej šlus - pak jsem jak pitoměc sháněl tu divnou velkou skleněnou pojistku co je na kebelu od dynamostarteru.

Re: Kohler -S1203

Napsal: sob říj 25, 2014 3:51 pm
od Jar.Ka
Díky všem za pochvalu :) .
Sehnal jsem starší samotnej motor, tak nevím z čeho to původně bylo.
Zkušenosti s ním nemám zatím žádné.
Původně byl v traktoru motor Fiat 600 a tenhle jsem dal až teď a ještě s ním v podstatě nejel.
Kabely ani hadičky určitě takhle nepovedou. Fotka je v době, kdy to ještě není nikam zapojené, tak jsou jen tak hozené přes motor.
Díky za připomínky a rád si nechám ohledně motoru poradit.

Re: Kohler -S1203

Napsal: pát lis 21, 2014 9:45 pm
od bastardtraktor
v tomhle mini traktorbagříku mam ten samý motor Kohler , jen má 25 HP místo 20 HP
Ro je ale asi jen otáčkama jak jse postavenej regulátor. Je to na hydro všechno , i hydropojezd.
Jen si neumím představit, jak bych s tím za jízdy řadil ručně řazenou převodovku. Při prudším přidání plynu to chcípe a nedá se tam nikde nic seštělovat. No třeba na to přijdeš, jak to poštělovat a dáš ,i prosím vědět .
Ventily ani předsrih se neštělují a ani karbec se moc seřizovat nedá. Alke

Obrázek