RychloKvaska
RychloKvaska
Chtěl bych prezentovat ještě jeden traktůrek který stavím od jara letošního roku tedy 2008. Není zdaleka hotový ale má za sebou dvě zkušební jízdy . Prvá byla jen tak okolo komína na doladění drobnůstek a druhá již pro fůru dříví do lesa aby se dalo posoudit, že na to má. Proto si nejsem jist zda mohu traktůrek umístit do sekce „stavíme……“, když už to jezdí a žádám Vás o rozhodnutí. Fotodokumentace mám poměrně dost . Asi se ptáte proč až teď . Jsem stále počítačový začátečník a všechno mně hrozně dlouho trvá a nebýt třítýdenní pracovní neschopnosti tak bych asi nedostal odvahu nikdy. Aby bylo jasné do čeho jdete pokusím se poslat fotku součastného stavu. Předem děkuji. - paja52
rok výroby -2008 a stále trvá
motor -SEAT Marbella 900 848 cm3 29kw při 5 800 ot.
převodovky -1203 + M24
kola : - přední 135 R 12
-zadní 7,50 x 16
nápravy: -přední - vlastní výroba , otočné čepy Renault 25
max. šířka 103 cm - na středy kol 99 cm
-zadní - M22 neupravovaná
max. šířka 122 cm - na středy kol 103 cm
brzdy: -pouze zadní kapalinové
rozvor: 155 cm
světlá výška: 26 cm
celková délka: 220 cm
příslušenství- zatím ne
Přidávám videa na téma : Pracovní náplň RychloKvasky.
http://www.youtube.com/watch?v=R7iZSJFdzWY
http://www.youtube.com/watch?v=Hn_3KV4zFZ4&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=Q6qorGfIFLA&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=RtP91XdcsGs
rok výroby -2008 a stále trvá
motor -SEAT Marbella 900 848 cm3 29kw při 5 800 ot.
převodovky -1203 + M24
kola : - přední 135 R 12
-zadní 7,50 x 16
nápravy: -přední - vlastní výroba , otočné čepy Renault 25
max. šířka 103 cm - na středy kol 99 cm
-zadní - M22 neupravovaná
max. šířka 122 cm - na středy kol 103 cm
brzdy: -pouze zadní kapalinové
rozvor: 155 cm
světlá výška: 26 cm
celková délka: 220 cm
příslušenství- zatím ne
Přidávám videa na téma : Pracovní náplň RychloKvasky.
http://www.youtube.com/watch?v=R7iZSJFdzWY
http://www.youtube.com/watch?v=Hn_3KV4zFZ4&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=Q6qorGfIFLA&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=RtP91XdcsGs
Naposledy upravil(a) paja52 dne úte říj 26, 2010 4:15 pm, celkem upraveno 5 x.
Re: RychloKvaska
JAK RYCHLE TI TO JEDE CCA???
TA ZADNÍ NÁPRAVA MÁ PŘEVOD 1:15 ŽE???
TA ZADNÍ NÁPRAVA MÁ PŘEVOD 1:15 ŽE???
Re: RychloKvaska
Len tak ďalej pokračuj, pokial je to do hory, neurob to uzke.
Re: RychloKvaska
Naházej víc detailních foteček
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Re: RychloKvaska
Tak snad od začátku. Všechno začalo koupí zadní nápravy za účelem přestavby OXYGENA .
Re: RychloKvaska
Ano ,na volnoběh 0,6 až 10 Km/hod a při 3000 ot/min 1,7 až 30,2 Km/hod.kuta píše: JAK RYCHLE TI TO JEDE CCA???
TA ZADNÍ NÁPRAVA MÁ PŘEVOD 1:15 ŽE???
-
- Příspěvky: 1282
- Registrován: úte zář 11, 2007 9:29 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: RychloKvaska
Je to zvlastni .......... mam tu samou napravu a spocital jsem prevodovy pomer 7,5 a ne 15 jak uvadi kuta. Tak kde udelali soudruzi z NDR chybu?
Re: RychloKvaska
Po opravě diferenciálu bylo potřeba spojit motor s převodovkou Š 1203 a tu s převodovkou M 24, která dostala také všechna ložiska nová. Původní zůstala pouze jehlová ložiska v ozubených kolech. Následovalo zakomponování startéru do fremy a vyrobení menší spojkové lamely se středem na předlohovou hřídel převodovky Š 1203.
Re: RychloKvaska
Vidim, že robíš 100% pracu. Voľba spojenie agragátov predpoklada bezporuchový chod.
Vyfot tam prednú nápravu a radenie.
Vyfot tam prednú nápravu a radenie.
Re: RychloKvaska
Tak v tomto případe se domnívám že soudruzi chybu neudělali. Ta Tvoje bude nejspíš M25 . Ty máš kolových šroubů šest, já jenom pět. A to je jenom jedna z odlišností .Jiřin píše:Je to zvlastni .......... mam tu samou napravu a spocital jsem prevodovy pomer 7,5 a ne 15 jak uvadi kuta. Tak kde udelali soudruzi z NDR chybu?
-
- Příspěvky: 1282
- Registrován: úte zář 11, 2007 9:29 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: RychloKvaska
Jo, to je pravda, mam jich 6 ......... stejne me to ale vrta hlavou. Podle fotek by ten modul na ozubenych kolech odpovidal a nejak zasadni rozdil v prumerech kol tam taky nevidim, tak jak z toho dostali prevodovy pomer 15 ..........
Re: RychloKvaska
Vyštrachal jsem ještě pár obrázků k danému tématu a také plním prosbu o vyfocení řízení a přední nápravy.
Re: RychloKvaska
je zajímave že tam nemáš žádnej řetezovej převodo do rychla kvuli te zadní náprave ale už si jednou psal že to motor zvládá a že to jede celkem dost
Re: RychloKvaska
pěkná práce Co to na té 3 fotce vykukuje za moto??paja52 píše:Vyštrachal jsem ještě pár obrázků k danému tématu a také plním prosbu o vyfocení řízení a přední nápravy.
Schopný autor tvoří,neschopný poučuje
Re: RychloKvaska
Tak zrychlovat se nebude. Spíš bych měl omezit otáčky motorukuta píše:je zajímave že tam nemáš žádnej řetezovej převodo do rychla kvuli te zadní náprave ale už si jednou psal že to motor zvládá a že to jede celkem dost
aby to diferák vydržel. Výpočet rychlosti byl asi 30 Km/hod při
3 000ot. Ale ten motor má při 5 800ot. Max. točivý moment
29 KW a to by to jelo určitě přes 50 Km/hod. Zadní náprava je tak maximálně konstruovaná na 2 000 otáček a když jsem držel v rukou tu hruštičku tak jsem jí prosil ať to se mnou aspoň chvilku vydrží. A ještě jedna věc. Řetězy nemusím ….. i když přiznávám že to bez nich někdy nejde.