domaděl z Rychvaldu
domaděl z Rychvaldu
Tak jsme pořídili něco nového do naší sbírky strojů.
Zadní náprava v3s.
převodovka?
motor je prý škoda populár.
Cena 1000kč +brány a pluh.
Kdyby někdo věděl co je to za motor,tak ať to tady napíše.Více foto zde- http://xlmen.rajce.idnes.cz/novy_traktor/
Zadní náprava v3s.
převodovka?
motor je prý škoda populár.
Cena 1000kč +brány a pluh.
Kdyby někdo věděl co je to za motor,tak ať to tady napíše.Více foto zde- http://xlmen.rajce.idnes.cz/novy_traktor/
Naposledy upravil(a) xlmen dne pát dub 29, 2011 12:52 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: domaděl z Rychvaldu
S tím motorem je to možné, ale tento motor vypadá trochu jinak, než obrázky na internetu! Podle fotek jde o SV motor - docela škoda ho v traktůrku nechat....
Převodovka je asi také ze stejného auta - možná ale z něčeho "novějšího". Dále nevím. Za tu cenu "paráda"!!!
Něco jsem rychle "vygooglil"
ŠKODA POPULAR 995 (typ 937)Model: Auto ŠKODA POPULAR 995 (typ 937). Interiér auta: karoserie smíšené konstrukce s dřevěnou kostrou a plechovými panely; tudor; sanitní vůz; dodávkový vůz
Vyráběn od roku: 1939
Vyráběn do roku: 1946
Vyrobeno kusů: 1500
Charakteristika: osobní automobil s pohonem zadních kol
Motor: čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec SV, umístěný podél před přední nápravou
Objem: 995 ccm
Výkon: 16,2 kW (22 k) při 3000 ot/min
Převodovka: převodovka vzadu ve společné skříni s rozvodovkou, spojovací hřídel procházející rourou rámu
Karoserie: páteřový, nástavný, vpředu rozvidlený rám s centrální ocelovou rourou
Rozměry: 3800 x 1400 x 1480 mm (tudor)
Váha: podvozek 470 kg, tudor 750 kg
Rychlost: 90 km/h
Převodovka je asi také ze stejného auta - možná ale z něčeho "novějšího". Dále nevím. Za tu cenu "paráda"!!!
Něco jsem rychle "vygooglil"
ŠKODA POPULAR 995 (typ 937)Model: Auto ŠKODA POPULAR 995 (typ 937). Interiér auta: karoserie smíšené konstrukce s dřevěnou kostrou a plechovými panely; tudor; sanitní vůz; dodávkový vůz
Vyráběn od roku: 1939
Vyráběn do roku: 1946
Vyrobeno kusů: 1500
Charakteristika: osobní automobil s pohonem zadních kol
Motor: čtyřdobý, zážehový, kapalinou chlazený, řadový čtyřválec SV, umístěný podél před přední nápravou
Objem: 995 ccm
Výkon: 16,2 kW (22 k) při 3000 ot/min
Převodovka: převodovka vzadu ve společné skříni s rozvodovkou, spojovací hřídel procházející rourou rámu
Karoserie: páteřový, nástavný, vpředu rozvidlený rám s centrální ocelovou rourou
Rozměry: 3800 x 1400 x 1480 mm (tudor)
Váha: podvozek 470 kg, tudor 750 kg
Rychlost: 90 km/h
Re: domaděl z Rychvaldu
pracuje se na zprovoznění nebo co je nového?
Schopný autor tvoří,neschopný poučuje
Re: domaděl z Rychvaldu
Traktor zatím stojí-není na něj čas,ale zkoušel jsem protočit motor a hází i jiskru.
Problém je hlavně v tom,že původně tam byl jiný diferak,který se rozpadl a bývalý majitel ho nahradil z v3s-ky,ale problém nastal když se chtěl rozjet a zjistil,že na jedničku mu to jede dozadu a na zpátečku dopředu!
Doma mám takovou malou převodovku na změnu otáček,která se tam krásně vejde,ale není na to čas.
Traktor je stejně určený jen pro víkendovou jízdu krajinou a né na práci,na tu mám Z 7745 nebo TK-čko.
Problém je hlavně v tom,že původně tam byl jiný diferak,který se rozpadl a bývalý majitel ho nahradil z v3s-ky,ale problém nastal když se chtěl rozjet a zjistil,že na jedničku mu to jede dozadu a na zpátečku dopředu!
Doma mám takovou malou převodovku na změnu otáček,která se tam krásně vejde,ale není na to čas.
Traktor je stejně určený jen pro víkendovou jízdu krajinou a né na práci,na tu mám Z 7745 nebo TK-čko.
Re: domaděl z Rychvaldu
Ahoj,na víkendový stroj je to dobré,to máš jedno,lěsti do hospody zajedeš,nebo zacůfeš. Né,hodíš tam tu převodovečku a hneď stójíš k hospodě čelem.Už je to mrtě roků,co u nás jeden dravec,(budiž mu zem lěhká,starý býl jak já) zestrójíl traktórek a ten gdyž chťél jeť do prava,tož musél točiť do lěva,tem už by sa do téj hospody sakra těžéj tréfalo,s tým bylo kumšt sa trefiť do vrat,samozřéjmě,že to předělál alě jakési zkušební jízdy s tým absoľvovál aj tak.
Čím věčí kladivo, tým věčí odborník, kurva podaj ně to pořádné kladivo!
Kůkni na triála.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=19240
Kůkni na triála.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=19240
Re: domaděl z Rychvaldu
A nebylo by jednodušší den diferák otočit? Přesně nevím, jak by Ti to vycházelo, ale řešení by to mohlo být?!? Snad by moc netrpěl.....xlmen píše:Traktor zatím stojí-není na něj čas,ale zkoušel jsem protočit motor a hází i jiskru.
Problém je hlavně v tom,že původně tam byl jiný diferak,který se rozpadl a bývalý majitel ho nahradil z v3s-ky,ale problém nastal když se chtěl rozjet a zjistil,že na jedničku mu to jede dozadu a na zpátečku dopředu!
Re: domaděl z Rychvaldu
Nevím jak přesně myslíš otočit ten diferák?
Na fotkách není vidět jak je spojená převodovka s diferakem,ale je to řešeno celkem nešikovně přes řemen,takže když tam vložím tu svou malou převodovku,tak tím vyřeším dvě věci naráz.
Na fotkách není vidět jak je spojená převodovka s diferakem,ale je to řešeno celkem nešikovně přes řemen,takže když tam vložím tu svou malou převodovku,tak tím vyřeším dvě věci naráz.
Re: domaděl z Rychvaldu
Otočit diferák - je tak jak píšu: vymontovat, otočit o 180° a zase namontovat (samozřejme po vyndání poloos a nutné rozborky). Pokud sedí šrouby, tak to není nic složitého. Potom se změní smysl otáčení. Já mám takto otočený diferák v přední nápravě ARO M461, jinak by to nemohlo jezdit - nápravy by šly "proti sobě".
Může se dokonce stát, že ten někdo tam diferák dal "nějak" a jeho otočením může dostat správný smysl točení - nevím .
Může se dokonce stát, že ten někdo tam diferák dal "nějak" a jeho otočením může dostat správný smysl točení - nevím .
Re: domaděl z Rychvaldu
Viem že táto téma je veľmi dlho neaktívna ale zaujíma ma čo je stým traktorom predsa len ten motor je už dnes už veterána.
Re: domaděl z Rychvaldu
Traktor už bohužel neexistuje, nebyl čas a pořád jsme ho přehazovali z leva do prava, tak šel na díly.
Motor jsme zprovoznili, prodán byl až do Prahy - šlapal jak hodinky.
Převodovka byla z nějakého starého chevroletu a rám s nápravama si taky někdo odvezl, doma zůstal jen chladič.
Motor jsme zprovoznili, prodán byl až do Prahy - šlapal jak hodinky.
Převodovka byla z nějakého starého chevroletu a rám s nápravama si taky někdo odvezl, doma zůstal jen chladič.