FIAKR
FIAKR
rok výroby-..............1984
motor-......................fiat600
převodovka-..............fiat600
nápravy-..................přední dělaná, zadní v3s bez diferaku
brzdy-......................mechanická pásová L-P
kola.........................předek 12", zadek 16"
příslušenství-.............pluh dvoják
hydraulika-................ruční pumpa
váha.........................asi 400kg
šířka.........................1020mm
celková délka...............1600mm
rozchod.......................860mm
rozvor.........................880mm
G.O. .............................2008
motor-......................fiat600
převodovka-..............fiat600
nápravy-..................přední dělaná, zadní v3s bez diferaku
brzdy-......................mechanická pásová L-P
kola.........................předek 12", zadek 16"
příslušenství-.............pluh dvoják
hydraulika-................ruční pumpa
váha.........................asi 400kg
šířka.........................1020mm
celková délka...............1600mm
rozchod.......................860mm
rozvor.........................880mm
G.O. .............................2008
- Mikro
- Příspěvky: 2318
- Registrován: stř črc 04, 2007 11:36 am
- Bydliště: Dětmarovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: FIAKR
Hezké
Technicky fakt vymakané, takhle zpomalit pomocí řetězů a otočit smysl otáčení v reduktorech z V3S by mě v životě nenapadlo.
Jen, když máš ty rozety, tak hezky naproti sobě, mohl si tam přidat kus drážkované hřídele a jeden převlečný kroužek jako uzávěrku.
Technicky fakt vymakané, takhle zpomalit pomocí řetězů a otočit smysl otáčení v reduktorech z V3S by mě v životě nenapadlo.
Jen, když máš ty rozety, tak hezky naproti sobě, mohl si tam přidat kus drážkované hřídele a jeden převlečný kroužek jako uzávěrku.
- jirik610
- Příspěvky: 1774
- Registrován: čtv črc 09, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: FIAKR
mikro pomatuješ zjak zdenek psal že tu není nic inovativního tak už tomu přestávám věřit tohle by mě taky nenapadlo masakr vynález jak prase
Je těžky bejt debil konkurence je veliká
traktor - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =20&t=9934
vlek - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 77&start=0
traktor - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =20&t=9934
vlek - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 77&start=0
- Mikro
- Příspěvky: 2318
- Registrován: stř črc 04, 2007 11:36 am
- Bydliště: Dětmarovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: FIAKR
Já si tohle dovedu představit jako brutální závodní strojjirik610 píše:mikro pomatuješ zjak zdenek psal že tu není nic inovativního tak už tomu přestávám věřit tohle by mě taky nenapadlo masakr vynález jak prase
Motor tam jde nacpat bez úprav ten můj 903 ccm, potom máš 50 Hp v něčem tak malém.
No a převody si naladíš přímo na závod pomocí jiných rozet.
Re: FIAKR
Pěkny,jen to nemá moc velkej rejd Zajimalo by mě,jak má zajištěny v reduktorech hřídele s rozetama aby to nevyběhlo ven.Dyby se mezi rozety dala ta hřidel,bylo by to zajištění proti vypadnutí a zároveň uzávěrka
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4632
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: FIAKR
Áha
tak ta hřídel s malými řetězovými kolečky není napínák, ale uzávěrka ?
No je to úžasnej minitraktorek
máš skutečně technickou invenci
Něco podobného by šlo udělat i z Š105, Š120
a moc lidí to ještě nenapadlo to takto udělat, přitom agregátů jsou plný šroťáky.
A jak máš udělané řazení ?? - jak jsi dostral ty táhla zezadu dopředu ?
Už jsem viděl nejaký traktoirek s takto umístěným motorem Š105, Š120 a šaltrpáku měl za sedačkou - to nebylo pěkný.
Kdybys tam nějak narouboval třeba diesla z prvního UNA, který měla i dokonalý traktorovitý zvuk , tak by to byla už dokonalost sama.
tak ta hřídel s malými řetězovými kolečky není napínák, ale uzávěrka ?
No je to úžasnej minitraktorek
máš skutečně technickou invenci
Něco podobného by šlo udělat i z Š105, Š120
a moc lidí to ještě nenapadlo to takto udělat, přitom agregátů jsou plný šroťáky.
A jak máš udělané řazení ?? - jak jsi dostral ty táhla zezadu dopředu ?
Už jsem viděl nejaký traktoirek s takto umístěným motorem Š105, Š120 a šaltrpáku měl za sedačkou - to nebylo pěkný.
Kdybys tam nějak narouboval třeba diesla z prvního UNA, který měla i dokonalý traktorovitý zvuk , tak by to byla už dokonalost sama.
ooooooooooooo
Re: FIAKR
Ked si predstavim ako som ja bojoval o kazdy cm3 na mojom traktore, tak cumim. Tebe sa podarilo dostat do podobnych rozmerov viac vykonu. To jak si narval medzi kolesa baterku a vyfuk, to je sila. Len retaze ja nemam rad. Dufam ze su dobre zakrite, lebo ked si predstavim, ze by sa do nich vodicovi dostali gate, tak je v momente vyzleceny.
Re: FIAKR
Tak tohle je maskr stroj..... Jak silná je ta plotna na který je ten zadek přidělanej..?měl bych strach že se to při tahání něčeho bude kroutit,praskat...nám praskal rám 10ky Učka jako prd..
Rejd je fakt brutální...v terénu musíš asi dávat bacha ne...?to už je na vylomení kola.
Rejd je fakt brutální...v terénu musíš asi dávat bacha ne...?to už je na vylomení kola.
-
- Příspěvky: 119
- Registrován: stř led 14, 2009 6:33 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: FIAKR
Ahamtoho sem si nevšiml,fakt to vypadalo jako šponováky.A nepřeskakuje to při tak malym opásání řetězama?Šak se to jenom dotkne těch řetězů.No a ta hřídel by fakt nešla dat mezi ty dvě rozety,prohližel sem si fotky,dyž tam nebyla převodovka a nějak mě to nedocvaklo. Leda asi prodloužit celej traktor a dat delši řetěze...tomas286 píše:jsou zavařeny, zavazí prevodovka a uzavěrka zapada do řetězů.