JawaGaz traktůrek
Re: JawaGaz traktůrek
K čemu vlastně ta krabička slouží? Měl jsem dojem že mi to omezí to silné hřátí cívky která je po 15 minutách používání neudržitelná v ruce.
Re: JawaGaz traktůrek
ta krabička je elektronické zapaľovanie, a ide do kopy z rozdeľovačom čo som dal fotku
(ten s tou hviezdou)
a neslúži proti prehrievaniu cievky.
Musíš si zohnať indukčnú cievku na škodovku.... z týmto rozdeľovačom čo tam máš
ti ju bude hriať stále (nieje určena na tento tip rozdelovača)
neviem ti to presne vysvetliť , ale tunak sa o tom dozvieš všetko čo potrebuješ
ten nadpis felicia si nevšimaj,,, je to o favoritovom zapalovaní
http://jmjm.cz/clanky-skoda-felicia-130 ... elovac.php
(ten s tou hviezdou)
a neslúži proti prehrievaniu cievky.
Musíš si zohnať indukčnú cievku na škodovku.... z týmto rozdeľovačom čo tam máš
ti ju bude hriať stále (nieje určena na tento tip rozdelovača)
neviem ti to presne vysvetliť , ale tunak sa o tom dozvieš všetko čo potrebuješ
ten nadpis felicia si nevšimaj,,, je to o favoritovom zapalovaní
http://jmjm.cz/clanky-skoda-felicia-130 ... elovac.php
Re: JawaGaz traktůrek
Favoriťácká cívka má sníženou impedanci primárního vinutí oproti např. cívky ze š 120.
Není tedy použitelná na rozdělovač s kladívky protože pak jde přes primární vinutí a tedy i kladívka příliš velký proud.
Rozdělovač z favorita má pouze hvězdici s pólovými nástavci pod kterými je cívka která snímá impulzy.
Ty jdou stíněným kablíkem do elektronickýho spínače a ten ovládá cívku.
Proto má cívka sníženou impedanci primárního vinutí aby se vykryly ztráty na výkonovým tranzistoru ve spínači a dosáhlo se vyššího zapalovacího napětí .
Zjednodušeně se dá říct, že favoriťácká cívka je zhruba 5 - 6 voltová.
Proto se přehřívá když ji napojíš na kontaktní rozdělovač kde se do ní pouští 12 V.
Není tedy použitelná na rozdělovač s kladívky protože pak jde přes primární vinutí a tedy i kladívka příliš velký proud.
Rozdělovač z favorita má pouze hvězdici s pólovými nástavci pod kterými je cívka která snímá impulzy.
Ty jdou stíněným kablíkem do elektronickýho spínače a ten ovládá cívku.
Proto má cívka sníženou impedanci primárního vinutí aby se vykryly ztráty na výkonovým tranzistoru ve spínači a dosáhlo se vyššího zapalovacího napětí .
Zjednodušeně se dá říct, že favoriťácká cívka je zhruba 5 - 6 voltová.
Proto se přehřívá když ji napojíš na kontaktní rozdělovač kde se do ní pouští 12 V.
Traktor s mulčovačem a frézou: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=44492
Sekačka: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 0#p1194040
Špalíkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2#p1214172
Sekačka: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 0#p1194040
Špalíkovač: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 2#p1214172
Re: JawaGaz traktůrek
Díky za pomoc, dnes jsem zajel na vrakáč vyměnit rozdelovač a koupit tu krabičku zapalování a vše najednou funguje jak má. Super díky za rady.
Teď je na řadě zavaření difu.
Chod motoru:
https://youtu.be/Mu4oB3cils4
Teď je na řadě zavaření difu.
Chod motoru:
https://youtu.be/Mu4oB3cils4
Re: JawaGaz traktůrek
to je fajn
Re: JawaGaz traktůrek
Aký modul?
Re: JawaGaz traktůrek
Ace>Motor je určitě na silenblocích ? Možná to bude dělat trošku neplechu.Když řetězovej převod,tak to vyřešit nějak aby se ozubený kola nepohybovala.Pokud se řetěz točí jedním směrem,tak se dá použít šponovák,ale pouze za určitých podmínek.
Re: JawaGaz traktůrek
Motor je zatím chycen na silenblocich ale není problém ho chytit na pevno pokud by to dělalo problémy. Modul řetězu co mám doma je cca 5.7 teda jestli to dobře počítám.
Re: JawaGaz traktůrek
Přidělávat motor napevno nebude taky nic moc.Vibrace se budou přenášet do rámu a možná se budou i povolovat šrouby vibracema.Nešlo by to spojit podobně jako je spojený kolo s diferákem a s tím,že aby se dostalo do stejný osový roviny ,tak udělat (třeba)řetězový převod mezi dvěma deskami silnýho sešroubovanýho plechu (možná by se někde ve šrotu narazilo na něco hotovýho).
Re: JawaGaz traktůrek
Díky za rady, ale vůbec netuším jak to myslíš.
Re: JawaGaz traktůrek
mam na mysli priemer valčeka retaze, ty si napísal pravdepodobne prevodový pomerAce píše:Motor je zatím chycen na silenblocich ale není problém ho chytit na pevno pokud by to dělalo problémy. Modul řetězu co mám domaje cca 5.7 teda jestli to dobře počítám.
Re: JawaGaz traktůrek
Ace>Co se týče mých info,tak řešením by bylo dát ozubený kolo co nejblíž domečku s ložiskem (ložisko vyklápěcí,který povolí mírný vyosení za provozu).I tak to není úplně OK. Spodní ozubený kolo(to co tam máš) by se muselo předělat.Na tom obrázku není vidět jak to je řešený dál.Těžko radit.Jinak ,motor rozhodně na silentbloky.
Re: JawaGaz traktůrek
Řetěz změřím až se dostanu na dílnu, mě přijde celkem masivní.
To naklápěcí ložisko je dobrý nápad, díky moc.
Pokračuje to dál tak, že na té hřídeli s ozubenym kolečkem je nějaká rozvodovka která umožňuje otáčky snížit na polovinu nebo otočit směr otáček.
Původně tam byl motor z jawy 250 a díky této rozvodovce měl i zpátečku. Dal už je jen diferenciál a kola.
To naklápěcí ložisko je dobrý nápad, díky moc.
Pokračuje to dál tak, že na té hřídeli s ozubenym kolečkem je nějaká rozvodovka která umožňuje otáčky snížit na polovinu nebo otočit směr otáček.
Původně tam byl motor z jawy 250 a díky této rozvodovce měl i zpátečku. Dal už je jen diferenciál a kola.