Prdlavka od Kalic
Re: Prdlavka od Kalic
ahoj ,
mam podobnou konstruci jako ty, a mám taky motor z Favorita na zástavbu. Můžu poprosit o foto uchycení motoru? V jakých bodech a jak to máš udělané?
díky dan
mam podobnou konstruci jako ty, a mám taky motor z Favorita na zástavbu. Můžu poprosit o foto uchycení motoru? V jakých bodech a jak to máš udělané?
díky dan
Re: Prdlavka od Kalic
Ahoj, bohužel nemám zrovna pěkné fotky, ale pro inspiraci ….
Motor standardně „visí“ na silentbloku vodní pumpy a silentbloku převodovky. Já jsem kvůli eliminaci pohybu motoru v otáčkách ( z důvodu nedostatku místa ) uchytil motor ještě na dva silentbloky na obou spodních „rozích“ motoru – na nich motor nesedí plnou vahou, ani ne tak 20% váhy. Myslím si však že i na těchto dvou silentblocích by motor mohl sedět a asi by se nic nestalo ….
Vrchní uložení motoru na fotkách chybí, než jsem to pořádně stihl nafotit, motor jsem opět vyndal a nyní stále ještě zpevňuji rám traktůrku ( začíná se to podobat tak trochu tanku, ale při rychlejším průjezdu po nerovnostech s plně zatíženou radlicí,je tak velká síla tlaku na místech kde bych to ani nečekal, že prostě nic jiného nezbývá …. )
Motor standardně „visí“ na silentbloku vodní pumpy a silentbloku převodovky. Já jsem kvůli eliminaci pohybu motoru v otáčkách ( z důvodu nedostatku místa ) uchytil motor ještě na dva silentbloky na obou spodních „rozích“ motoru – na nich motor nesedí plnou vahou, ani ne tak 20% váhy. Myslím si však že i na těchto dvou silentblocích by motor mohl sedět a asi by se nic nestalo ….
Vrchní uložení motoru na fotkách chybí, než jsem to pořádně stihl nafotit, motor jsem opět vyndal a nyní stále ještě zpevňuji rám traktůrku ( začíná se to podobat tak trochu tanku, ale při rychlejším průjezdu po nerovnostech s plně zatíženou radlicí,je tak velká síla tlaku na místech kde bych to ani nečekal, že prostě nic jiného nezbývá …. )
Re: Prdlavka od Kalic
super , díky , moc jsi mi pomohl
Re: Prdlavka od Kalic
Zdar pánové,
Po hodně dlouhé době budu mít chvilku opět něco dělat na prdlavce, včera jsem chtěl připravit stroj na pokračování a trochu jsem se zděsil při pohledu na mou improvizovanou dílnu pod přístřeškem-foto.
Po hodně dlouhé době budu mít chvilku opět něco dělat na prdlavce, včera jsem chtěl připravit stroj na pokračování a trochu jsem se zděsil při pohledu na mou improvizovanou dílnu pod přístřeškem-foto.
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prdlavka od Kalic
Co tak zkusit dát tam závěs? Nějakou plachtu nebo tak. Prostě něco místo vrat, co by bránilo sněhu ve vytváření závějí v "dílně" . Teplejc tam o moc nebude, ale nebudeš tam mít závěje .
Jinak ten úhel tý poloosy je fakt brutální. Obávám se, že než by se ulomila nebo ukroutila poloosa (to už spíš se rozloupne kloub - ten u převodoky), dřív to odnese ložisko v převodovce. Ale pokud nezadrhává (točí se hladce a plynule) třeba to fakt všechno vydží .
Jinak ten úhel tý poloosy je fakt brutální. Obávám se, že než by se ulomila nebo ukroutila poloosa (to už spíš se rozloupne kloub - ten u převodoky), dřív to odnese ložisko v převodovce. Ale pokud nezadrhává (točí se hladce a plynule) třeba to fakt všechno vydží .
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Re: Prdlavka od Kalic
No, je jen nabodovaná právě z toho důvodu že se mě to taky zdá dost brutální.
Oba klouby jsou vnější – umějí běhat ve větším úhlu než vnitřní klouby poloosy, tak sem prostě použil z vnitřního kloubu jen ten čep do převodovky. Na obou kloubech jsem se snažil dosáhnout co největšího obvodového sváru, tak se uvidí.
Jinak při otáčení kolem na zadní nápravě nedochází k žádnému cukání ani hluku na hřídeli a při zařazeném neutrálu se točí celkem uspokojivě lehce.Co to udělá při zátěži???? To se teprve uvidí. Měl jsem snad pět variant ozubených kol s řetězy, ale to prostě není ono ….
PS: na autě, je přibližně stejný úhel při plném rejdu ale…..
Oba klouby jsou vnější – umějí běhat ve větším úhlu než vnitřní klouby poloosy, tak sem prostě použil z vnitřního kloubu jen ten čep do převodovky. Na obou kloubech jsem se snažil dosáhnout co největšího obvodového sváru, tak se uvidí.
Jinak při otáčení kolem na zadní nápravě nedochází k žádnému cukání ani hluku na hřídeli a při zařazeném neutrálu se točí celkem uspokojivě lehce.Co to udělá při zátěži???? To se teprve uvidí. Měl jsem snad pět variant ozubených kol s řetězy, ale to prostě není ono ….
PS: na autě, je přibližně stejný úhel při plném rejdu ale…..
Re: Prdlavka od Kalic
celkem jsem zvědavý co bude dělat kloub až to bude hotovo. Z fotky je teda parádní zalomení
Schopný autor tvoří,neschopný poučuje
- sedypeta
- Příspěvky: 123
- Registrován: čtv úno 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Prdlavka od Kalic
TO VÍM CELKEM PŘESNĚ, REŠIL JSEM TEN PROBLÉM NA MÉM TRAKTORU.
POUŽÍVAL JSEM TAKÉ KLOUBY Z FAVORITA.
ODEJDOU MANŽETY PO PÁR KM, TÍM PÁDEM SE TAM DOSTANE PÍSEK , COŽ
PŘI TOMTO ZALOMENÍ ZPŮSOBÍ NÁHLOU SMRT
POUŽÍVAL JSEM TAKÉ KLOUBY Z FAVORITA.
ODEJDOU MANŽETY PO PÁR KM, TÍM PÁDEM SE TAM DOSTANE PÍSEK , COŽ
PŘI TOMTO ZALOMENÍ ZPŮSOBÍ NÁHLOU SMRT
dřevem jako benzínem
- sedypeta
- Příspěvky: 123
- Registrován: čtv úno 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Prdlavka od Kalic
ABYCH NEZAPOMĚL, AŽ PŘÍDE HUNT, TAKTO SVAŘENÁ POLOOSA PRASKNE, POUŽIJ
PŘEVLEČNOU TRUBKU (VLASTNÍ ZKUŠENOST, A TO MÁM SLABŠÍ MOTOR)
PŘEVLEČNOU TRUBKU (VLASTNÍ ZKUŠENOST, A TO MÁM SLABŠÍ MOTOR)
dřevem jako benzínem
Re: Prdlavka od Kalic
Tak to je mi jasný, jak jsem psal je to jen ve fázi nabodování kvůli ručnímu testu, abych zjisti zda jsou tam vůle a volný chod.
Pokavaď by životnost závisela pouze na manžetách, tak bych byl spokojený ….
A jak jsi to nakonec vyřešil ???
Pokavaď by životnost závisela pouze na manžetách, tak bych byl spokojený ….
A jak jsi to nakonec vyřešil ???
- sedypeta
- Příspěvky: 123
- Registrován: čtv úno 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Prdlavka od Kalic
nijak
dal jsem převlečnou trubku přes tu hřídel, motor jsem trošku "vyšklebil" z původní polohy
dal jsem pod hřídel kryt kvůli bordelu a měním manžety.
ty to máš ale ošklivější, doporučuju dát řetěz
dal jsem převlečnou trubku přes tu hřídel, motor jsem trošku "vyšklebil" z původní polohy
dal jsem pod hřídel kryt kvůli bordelu a měním manžety.
ty to máš ale ošklivější, doporučuju dát řetěz
dřevem jako benzínem
- sedypeta
- Příspěvky: 123
- Registrován: čtv úno 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Prdlavka od Kalic
kalic napsal:
PS: na autě, je přibližně stejný úhel při plném rejdu ale…..
tak zkus dát plnej rejd a párkrát se ostře rozjeď , za chvíli začnou kouby naříkat.
PS: na autě, je přibližně stejný úhel při plném rejdu ale…..
tak zkus dát plnej rejd a párkrát se ostře rozjeď , za chvíli začnou kouby naříkat.
dřevem jako benzínem
Re: Prdlavka od Kalic
Ahoj,
Dá se říci že to je obdivuhodný a odvážný stroj ale co s tou poloosou?????
Přečetl jsem si celé tvoje vlákno abych zjistil, že prakticky už vše bylo řečeno a že teď už je každá rada drahá. A tak bych si dovolil Tvoji pozornost nasměrovat na možný úraz nejenom tvých ctěných dolních končetin. Nejsem též příznivec řetězových převodů ale jak je možno zjistit u mnohých kolegů , je to zcela funkční.
Dá se říci že to je obdivuhodný a odvážný stroj ale co s tou poloosou?????
Přečetl jsem si celé tvoje vlákno abych zjistil, že prakticky už vše bylo řečeno a že teď už je každá rada drahá. A tak bych si dovolil Tvoji pozornost nasměrovat na možný úraz nejenom tvých ctěných dolních končetin. Nejsem též příznivec řetězových převodů ale jak je možno zjistit u mnohých kolegů , je to zcela funkční.
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prdlavka od Kalic
Ty manžety jsou jasný, ty půjdou do kopru v létě po měsíci a v zimě po tejdnu... . Toho prasknutí bych se tak nebál, ale ty klouby nevim jestli to dlouho snesou (i když jsou oba vnější) a taky uložení difu v té převodovce atd... A nevím, jestli je dobrej nápad nechat to bez podélného posuvu (ten zajišťuje právě vnitřní kloub poloosy).
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně