Druhý - Saratov II

Moderátoři: rezis, zdeněk 1

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Marián
Příspěvky: 1380
Registrován: čtv říj 23, 2008 10:19 pm
Bydliště: Nové Mesto n.V.

Re: Druhý

#46 Nový příspěvek od Marián »

Stacil by aj jeden to je fakt, ale s dvoma bude riadenie citlivejsie a na obidve strany rovnake.

Uživatelský avatar
Marián
Příspěvky: 1380
Registrován: čtv říj 23, 2008 10:19 pm
Bydliště: Nové Mesto n.V.

Re: Druhý

#47 Nový příspěvek od Marián »

Tak sa mi zas trochu podarilo pokrocit.
Přílohy
100_1183 [800x600].JPG
100_1182 [800x600].JPG
100_1179 [800x600].JPG
100_1178 [800x600].JPG

Uživatelský avatar
FERO 873
Příspěvky: 2145
Registrován: stř říj 22, 2008 4:18 pm
Bydliště: Bystričany
Kontaktovat uživatele:

Re: Druhý

#48 Nový příspěvek od FERO 873 »

Marian tvoja dielna je ako inkubátor ?sterilná a čistá?alebo ho vždy po praci preleštiš lebo ten traktor sa leskne ako psie guľky ale je to super práca :smich: :smich: 8) 8) :friends:

Toreto
Příspěvky: 6008
Registrován: stř říj 22, 2008 4:48 pm
Bydliště: Považská Bystrica

Re: Druhý

#49 Nový příspěvek od Toreto »

tiež sa pridávam FERO ma pravdu 8) 8) 8) 8) super a super aj traktor ozaj nebudeš davať do predu 14ky šípy ???

Uživatelský avatar
Marián
Příspěvky: 1380
Registrován: čtv říj 23, 2008 10:19 pm
Bydliště: Nové Mesto n.V.

Re: Druhý

#50 Nový příspěvek od Marián »

Ta cistota to je len zdanie, na fotke nevidiet ten bordel po zemi.Zrovna som dnes kukal ze by bolo treba trochu upratat a pozametat.
No a predne gumy zatial ostanu tie co su tam, to su uz druhe, prve nemali vhodny vonkajsi priemer.Su to 16-ky, takze keby som chcel mensie tak by som musel prevarat disky a to sa mi vobec nechce, uvidim co to bude robit v praxi.Skor by som tam chcel nejake origo predne traktorove s poriadnou vodiacou drazkou, ale to je este daleka pesnicka.

Uživatelský avatar
zdeněk 1
Příspěvky: 2915
Registrován: úte črc 17, 2007 2:46 pm
Bydliště: Velká nad Veličkou

Re: Druhý

#51 Nový příspěvek od zdeněk 1 »

Marián píše:Tak sa mi zas trochu podarilo pokrocit.
nádherná práce -preciznost sama. 8) 8)

Jen tak dál
Schopný autor tvoří,neschopný poučuje

Jiřin
Příspěvky: 1282
Registrován: úte zář 11, 2007 9:29 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Druhý

#52 Nový příspěvek od Jiřin »

Mas to moc pekne udelane 8)

Ale osobne bych tu konstrukci malinko zmenil. Na muj vkus je ten motor moc vysoko, pak musis mit ten kardanek takovy zalomeny. Ja bych tu predni napravu nedaval pod motor, ale pred motor, tim by jis ho mohl dat niz a tim padem by nebyl ten kardanek tak zlomeny. A jestli ti jde o delku, pak by se ten kardanek dal oddelat uplne a prevodovka uchytit primo na dif. Tim by se to pravdepodobne dostalo na stejnou delku jako mas ted.

Uživatelský avatar
Marián
Příspěvky: 1380
Registrován: čtv říj 23, 2008 10:19 pm
Bydliště: Nové Mesto n.V.

Re: Druhý

#53 Nový příspěvek od Marián »

Jiřin píše:Mas to moc pekne udelane 8)

Ale osobne bych tu konstrukci malinko zmenil. Na muj vkus je ten motor moc vysoko, pak musis mit ten kardanek takovy zalomeny. Ja bych tu predni napravu nedaval pod motor, ale pred motor, tim by jis ho mohl dat niz a tim padem by nebyl ten kardanek tak zlomeny. A jestli ti jde o delku, pak by se ten kardanek dal oddelat uplne a prevodovka uchytit primo na dif. Tim by se to pravdepodobne dostalo na stejnou delku jako mas ted.
Mas pravdu ze mi islo o dlzku, nechcem to moc dlhe.Ten kardan by nemusel byt tak zalomeny keby bol motor aj s prevodovku nakloneny sikmo dozadu ale to sa mi nepacilo na oko, nebolo to ono.Nemyslim ze by to bolo moc vysoke, uvidime ako sa to bude spravat pri jazde.Ked to bude nevyhnutne tak to prerobim.A prevodovku natvrdo na dif sa mi moc nepozdavalo.Neskor som tu na fore videl ze niektori to tak maju a bez problemov ale ja uz to menit asi nebudem ak to bude fungovat bez problemov.

Uživatelský avatar
FERO 873
Příspěvky: 2145
Registrován: stř říj 22, 2008 4:18 pm
Bydliště: Bystričany
Kontaktovat uživatele:

Re: Druhý

#54 Nový příspěvek od FERO 873 »

Serus Marian ja to mám na JOHN DEEROVI tieš len cez kardanový kríž už 12 rokov a bez problemu :ano: 8) :friends:

Uživatelský avatar
DODOTRAK
Příspěvky: 1026
Registrován: ned lis 02, 2008 10:40 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Druhý

#55 Nový příspěvek od DODOTRAK »

Mne sa nezdá že by to bolo nejak vysoké , musíte brať do úvahy chlapi že samotný motor je dosť vysoký a ja osobne by som tan narval redučku z ventry a tým by sa aj odstranil ten zalomený kardan a nemôžem si pomôcť strašne by tomu sekol hnaný predok bol by to super stroj

Uživatelský avatar
Marián
Příspěvky: 1380
Registrován: čtv říj 23, 2008 10:19 pm
Bydliště: Nové Mesto n.V.

Re: Druhý

#56 Nový příspěvek od Marián »

FERO 873 píše:Serus Marian ja to mám na JOHN DEEROVI tieš len cez kardanový kríž už 12 rokov a bez problemu :ano: 8) :friends:
Ja si tiez myslim ze by to mohlo cosik vydrzat.Ale ak sa to neosvedci bude treba phnut rozumom a zlepsit to.

Uživatelský avatar
Marián
Příspěvky: 1380
Registrován: čtv říj 23, 2008 10:19 pm
Bydliště: Nové Mesto n.V.

Re: Druhý

#57 Nový příspěvek od Marián »

DODOTRAK píše:Mne sa nezdá že by to bolo nejak vysoké , musíte brať do úvahy chlapi že samotný motor je dosť vysoký a ja osobne by som tan narval redučku z ventry a tým by sa aj odstranil ten zalomený kardan a nemôžem si pomôcť strašne by tomu sekol hnaný predok bol by to super stroj
Dodo, ak by som robil predok tak asi iba vetrieskovy ale to uz by bol pdstatne vecsi a tazsi traktor.Aj tak som chcel nieco male a toto mi pripadne uz tak stredne, nie celkom male.

Jiřin
Příspěvky: 1282
Registrován: úte zář 11, 2007 9:29 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Druhý

#58 Nový příspěvek od Jiřin »

Marián píše:
Jiřin píše:Mas to moc pekne udelane 8)

Ale osobne bych tu konstrukci malinko zmenil. Na muj vkus je ten motor moc vysoko, pak musis mit ten kardanek takovy zalomeny. Ja bych tu predni napravu nedaval pod motor, ale pred motor, tim by jis ho mohl dat niz a tim padem by nebyl ten kardanek tak zlomeny. A jestli ti jde o delku, pak by se ten kardanek dal oddelat uplne a prevodovka uchytit primo na dif. Tim by se to pravdepodobne dostalo na stejnou delku jako mas ted.
Mas pravdu ze mi islo o dlzku, nechcem to moc dlhe.Ten kardan by nemusel byt tak zalomeny keby bol motor aj s prevodovku nakloneny sikmo dozadu ale to sa mi nepacilo na oko, nebolo to ono.Nemyslim ze by to bolo moc vysoke, uvidime ako sa to bude spravat pri jazde.Ked to bude nevyhnutne tak to prerobim.A prevodovku natvrdo na dif sa mi moc nepozdavalo.Neskor som tu na fore videl ze niektori to tak maju a bez problemov ale ja uz to menit asi nebudem ak to bude fungovat bez problemov.
Taky nemam rad nakloneny motor, vypada to dost divne :) A kdyby ses rozhodl pro ten predni nahon, nejjednodussi a nejrychlejsi by bylo to udelat tak jak to ma Mikro. Jestli ti jde o delku, pak by bylo dobre dat dif bokem motoru. Asi nejdostupnejsi by byla predni naprava z Ara 240 - to ma v nabojich volnobezky, nevyhoda je, ze by jsi musel dodelat pro ten jeji dif nosnou cast napravy. Nebo sehnat tu co ma Mikro, ale to nevim, jestli se ti podari. Treti moznost by byla pouzit nejakou tuhou napravu s co nejmensim difem a z Ara 240 pouzit tehlice s bubny a volnobezkami. Treba z Lady Nivy - ta ma takovy sympaticky rozmer :)

Uživatelský avatar
Marián
Příspěvky: 1380
Registrován: čtv říj 23, 2008 10:19 pm
Bydliště: Nové Mesto n.V.

Re: Druhý

#59 Nový příspěvek od Marián »

Jiřin píše: Taky nemam rad nakloneny motor, vypada to dost divne :) A kdyby ses rozhodl pro ten predni nahon, nejjednodussi a nejrychlejsi by bylo to udelat tak jak to ma Mikro. Jestli ti jde o delku, pak by bylo dobre dat dif bokem motoru. Asi nejdostupnejsi by byla predni naprava z Ara 240 - to ma v nabojich volnobezky, nevyhoda je, ze by jsi musel dodelat pro ten jeji dif nosnou cast napravy. Nebo sehnat tu co ma Mikro, ale to nevim, jestli se ti podari. Treti moznost by byla pouzit nejakou tuhou napravu s co nejmensim difem a z Ara 240 pouzit tehlice s bubny a volnobezkami. Treba z Lady Nivy - ta ma takovy sympaticky rozmer :)
Mikro to ma urobene velmi pekne a dobre premyslene s tymi volnobezkami, ale ak by som robil predok tak by som asi chcel tuhu napravu a rozvodovku z V3S ale bo nieco podobne, ta rozvodovka by sa vosla miesto kardanu a dal by som to vsetko na tuho alebo len nejaku hardyspojku medzi rozvodovku a dif, ale dnes ma tak boleli klby ze som ani nebol v garazi nieto sa este pustat do vyroby predneho nahonu.

Uživatelský avatar
DODOTRAK
Příspěvky: 1026
Registrován: ned lis 02, 2008 10:40 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Druhý

#60 Nový příspěvek od DODOTRAK »

Maria Prečo stále dopredu cpať nápravu z ventry ved nejaku menšiu pevnu dajme tomu UAZ alebo GAZ 69 a to by si nemal ani večšie od toho čo máš podla mňa hoci už máš tu prednú nápravu super urobenú ale oplatilo by sa ti s tým ešte pohrať no a tá rozvodovka z ventry ako píšeš je super riešenie to tam môžeš aj teraz dať určite oceníš pomalu redukciu ktoru tam môžeš zaradiť v tomto prípade

Odpovědět

Zpět na „Traktory domácí výroby 4x2“