Kríženec
Re: Kríženec
Nastal problém problémov, po myksovani dreva v horách sa začala divne pohybovať zadná náprava.
Dotiahol som nápravu a znova. Včera som zistil prasknutý rám / U – 120 / Ešte dobre, že sa to nezlomilo celkom, keď som vozil drevo. Neviem či by som mal čas vyskakovať. Dnes som kúpil rýchlospojky na vzduch, ešte kotúče a elektródy a zajtra dovolenku. Vymontovať zadné blatníky, sedačku s držiakom. Dúfam že to nebudem celé rozoberať. Musím tam dať výstuhy.
Ale aj na vychýrených značkách práskajú rámy alebo držiaky. Napr. IVECO 65C15 po dvoch rokoch.
Dotiahol som nápravu a znova. Včera som zistil prasknutý rám / U – 120 / Ešte dobre, že sa to nezlomilo celkom, keď som vozil drevo. Neviem či by som mal čas vyskakovať. Dnes som kúpil rýchlospojky na vzduch, ešte kotúče a elektródy a zajtra dovolenku. Vymontovať zadné blatníky, sedačku s držiakom. Dúfam že to nebudem celé rozoberať. Musím tam dať výstuhy.
Ale aj na vychýrených značkách práskajú rámy alebo držiaky. Napr. IVECO 65C15 po dvoch rokoch.
Re: Kríženec
Prasknutie rámu je mojou konštrukčnou závadou. Pri výrobe som podcenil výstuhy v mieste rozšírenia rámu, aj keď určitú výstuhu preberajú blatníky a podlaha.
Vzhľadom na váhu v zadnej časti a spôsob využívania to bolo len otázkou času. Blatníky s kapotážou sú demontované. Musím znova vymontovať navijak, rozpojiť brzdy a uvolniť zadnú nápravu kvôli posunutiu nápravy do strán pri zváraní rámu.
Vzhľadom na váhu v zadnej časti a spôsob využívania to bolo len otázkou času. Blatníky s kapotážou sú demontované. Musím znova vymontovať navijak, rozpojiť brzdy a uvolniť zadnú nápravu kvôli posunutiu nápravy do strán pri zváraní rámu.
Re: Kríženec
Oprava rámu traktora
Re: Kríženec
Ty trojúhelníky budou dobré. Já bych je ještě zaslepil aby se vystužila svislá osa
Re: Kríženec
Áno, máš pravdu ďakujem. Tie trojuholníky su s 10 mm. plechu.
Re: Kríženec
nechcem rypat ale to lanko na navijaku sa mi zda dost biedne. ja by som sa bal ze mi to niekedy dr..e a som v haji. a celkovo to ma aku dlzku to lano
Re: Kríženec
To lano je 8 mm a má dĺžku 50 m. Na ten naviják to uplne stačí, nieje to až taký trhač lán. Sice potiahne aj zabrzdený traktor, ale hydraulika keď nevládze tak zastaví. Čo neutiahne hydraulika, potiahne traktor na zabrzdenom lane cez západku. To lano je tam 8 rokov. Tento rok som ho otočil opačne.Mako4991 píše:nechcem rypat ale to lanko na navijaku sa mi zda dost biedne. ja by som sa bal ze mi to niekedy dr..e a som v haji. a celkovo to ma aku dlzku to lano
- Terablick
- Příspěvky: 10674
- Registrován: pon kvě 04, 2009 10:22 pm
- Bydliště: 38901
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kríženec
Já uvažuju taky o laně 8mm. Chci to jen na popotáhnutí nějaké té klády (jednotlivé klády) když dělám dřevo, nebo na vyproštění atd. Jak to čtu "je tam 8 let" tak asi stačí . Třeba tohle by tedy stačilo? Nechci s tím tahat balíky klád ani věšet traktor na strom.
Lano ocelové 8mm DD Standard 114drátů
Parametry
* Průměr: 8mm
* Nosnost: 46.22 kN
* Hmotnost: 0.24 kg/m
Popis:
Ocelové lano šestipramenné STANDARD - 6 × 19 drátů s drátěnou duší (19 drátů). Lano je vinuté klasickym způsobem, se středním počtem drátů, středně ohebné,snese ohyby přes kladky středních průměrů; přitom má poměrně velký průměr drátů odolných otěru.
ČSN 02 4323, DIN 3060
26.80 Kč vč. DPH za metr
Lano ocelové 8mm DD Standard 114drátů
Parametry
* Průměr: 8mm
* Nosnost: 46.22 kN
* Hmotnost: 0.24 kg/m
Popis:
Ocelové lano šestipramenné STANDARD - 6 × 19 drátů s drátěnou duší (19 drátů). Lano je vinuté klasickym způsobem, se středním počtem drátů, středně ohebné,snese ohyby přes kladky středních průměrů; přitom má poměrně velký průměr drátů odolných otěru.
ČSN 02 4323, DIN 3060
26.80 Kč vč. DPH za metr
Rád poradím s hydraulikou. Pište ale vždy na email hydraulika@post.cz
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Moje stránky o HYDRAULICE (klik). Kalkulátory (řízení, naviják, štípačka, hadice, ...), návody, katalogy, vychytávky...
Farming Simulator a další hry levně
Re: Kríženec
Tak potom nič len sa mi fakt zdalo tenké. A 50m to je nadmieru dosť si myslím.sferos píše:To lano je 8 mm a má dĺžku 50 m. Na ten naviják to uplne stačí, nieje to až taký trhač lán. Sice potiahne aj zabrzdený traktor, ale hydraulika keď nevládze tak zastaví. Čo neutiahne hydraulika, potiahne traktor na zabrzdenom lane cez západku. To lano je tam 8 rokov. Tento rok som ho otočil opačne.Mako4991 píše:nechcem rypat ale to lanko na navijaku sa mi zda dost biedne. ja by som sa bal ze mi to niekedy dr..e a som v haji. a celkovo to ma aku dlzku to lano
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: sob lis 15, 2008 10:30 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Kríženec
Mám několik dotazů. Z jak silných plechů máš ten základní rám navijáku a ty bočnice na bubnu. Dále by mne zajímalo jak je vyřešena západka a rohotka a z jak silného materiálu je to dělané. Bylo by i možno foto té západky a rohatky ? Dík za odpověď. Jinak supr stroj.
je jasno jak v tunelu
Re: Kríženec
Celý základ a aj bočnice na bubne sú 10 mm plechu. Uchytenie na zadné čelo traktora je 20 mm plech a je uchytený dvoma M16 skrutkami, Predná časť navijaka je uchytená na držiaku ktorý je navarený na diferenciál dvoma skrutkami M12. Rohatka je vyrezaná s 20 mm plechu sú to tri zuby, ktoré som dodatočne navaril na bubon. západka je takisto s 20 mm materiálu. čap na ktorom je upevnená má priemer 20. Všetky fotografie ktoré mám sú na predošlej strane, je tam rohatka na fotografií DSCN5675 a DSCN5676, západka je na fot.DSCN5683, DSCN5684 a DSCN5686/ Sú to dve platničky s 20 mm materiálu na jednom čape. Vnútorná zapadá do zubov rohatky a druha s vonkajšej strany slúži ako závažie a odistenie západky. Dodatočne tam je namontovaná ešte vratná spružina. Pri natáčaní lana pri náraze na zub sa prevracala na opačnú stranu. V zloženom stave tam toho moc nie je vidieť je to natesno. Vodorovné valce sú s poloosy AVIA a zvislé valce sú s torznej tyče Š-1203 v klzných ložiskách. Zvislé valce mali byť s vonkajšej strany.tatomana píše:Mám několik dotazů. Z jak silných plechů máš ten základní rám navijáku a ty bočnice na bubnu. Dále by mne zajímalo jak je vyřešena západka a rohotka a z jak silného materiálu je to dělané. Bylo by i možno foto té západky a rohatky ? Dík za odpověď. Jinak supr stroj.
Ďakujem, ale každý stroj má aj svoje muchy. Určite niektoré veci mali byť ináč riešené.
Naposledy upravil(a) sferos dne pon čer 08, 2009 7:04 am, celkem upraveno 1 x.
- Marecek
- Příspěvky: 123
- Registrován: úte úno 03, 2009 9:01 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Kríženec
Ale si tú vlečku navalil. Ani sa tomu rámu moc nečudujem. Je to sila a po vystužení ani nehovorím.
Re: Kríženec
Na tu vlečku je to normálna záťaž, 6 km po ceste prvej triedy. a ešte do hôr, tak nepôjdem s prázdnou vlečkou.Marecek píše:Ale si tú vlečku navalil. Ani sa tomu rámu moc nečudujem. Je to sila a po vystužení ani nehovorím.
- Marecek
- Příspěvky: 123
- Registrován: úte úno 03, 2009 9:01 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Kríženec
A čo kamaráti policajti?