...tak tomu říkám výlet !!! ...to je dost , že jsi je vyvezl , dědku ...
Kríženec
Re: Kríženec
Re: Kríženec
bol som v Křekove na servise pri mašine tak som sa tam na spiatočnej ceste bol pozrieť. tá obchádzka cez rieku nevyzerá až tak hrozne ale ten výjazd odtial je celkom dobrý kopček a ešte sú tam na pravej strane kameniská. keby to bolo trocha plytšie tak by si tadial v pohode prefrčal
Re: Kríženec
Prv som tadiaľ chodil bez problémov, ale raz keď bolo dobre napršané, tak sa mi podarilo zo spodnej strany tých kameňov vyhrabať krásnu jamu a ešte aj vlečka zapadla v rieke za kamene tak, že sa mi nepodarilo už ani vycúvať. Nikto s traktormi nebol poruke. Trčal som tam takmer hodinu až išli s tatrou pre drevo a vytrhli ma odtiaľ. Teraz je to upravené, ale kvôli jednému metru dreva naviac sa mi neoplatí riskovať. Jeden otoč naviac ma nezabije, pokiaľ naložím nad klanice tak radšej ťahám cez druhý prechod pri parkovisku pri visiacej lávke.
Ona ta riečka je na pohľad len taký nevinný potok, ale keď sa rozbúri tak krásne stúpne a tlačí sa až von a vtedy dokáže premiešať aj väčšie kamene v rieke, potom si musíme prechody radšej trochu upraviť. Len v apríli a začiatkom mája je ešte voda v rieke dobre studená a vliesť do vody a odpratať kameň spod kolesa sa vždy nechce. Tento rok je u nás suchý. Všade prší a tu len sem tam trochu poleje.
Ona ta riečka je na pohľad len taký nevinný potok, ale keď sa rozbúri tak krásne stúpne a tlačí sa až von a vtedy dokáže premiešať aj väčšie kamene v rieke, potom si musíme prechody radšej trochu upraviť. Len v apríli a začiatkom mája je ešte voda v rieke dobre studená a vliesť do vody a odpratať kameň spod kolesa sa vždy nechce. Tento rok je u nás suchý. Všade prší a tu len sem tam trochu poleje.
Re: Kríženec
Ahoj tak za prve pekny traktor mooc. Jsi sikula a za druhe krasna krajina pekne fotky mudi tam byt nadherne at je leto jaro podzim ci zima asi to kolikraat neni zadnej med ale musi s ti tam krasne bydlet....
Mám rád trktůrky a nestidim se za to :D
muj traktůrek Zelňák http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=77816
muj traktůrek Zelňák http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=77816
Re: Kríženec
Podarilo sa mi takéto niečo kúpiť, teraz to potrebujem naučiť riadiť traktor a posilovať riadenie.
Kto to pozná z čoho je to? Kde je vstup oleja a kde výstup?
Miesto riadenia Š-1203 trochu väčšie, dúfam, že ho tam zapasujem, neviem, či nebudem musieť vytiahnuť na chvíľu motor. Určite minimálne odpojiť vzduch, vytiahnuť káble z rámu vzducharinu a hydrauliku. Všetko ide tadiaľ okolo riadenia.
Bude mat čo robiť flexa a zváračka
Kto to pozná z čoho je to? Kde je vstup oleja a kde výstup?
Miesto riadenia Š-1203 trochu väčšie, dúfam, že ho tam zapasujem, neviem, či nebudem musieť vytiahnuť na chvíľu motor. Určite minimálne odpojiť vzduch, vytiahnuť káble z rámu vzducharinu a hydrauliku. Všetko ide tadiaľ okolo riadenia.
Bude mat čo robiť flexa a zváračka
Re: Kríženec
Ja som niečo podobné robil vlani. Tak isto som musel rozobrať polovicu traktora, ale výsledok stojí za to.
Síce neviem z čoho Tvoje riadenie je, ale na mojom je menší priemer holendra vstup a väčší výstup.
Držím palce pri prerábke.
Síce neviem z čoho Tvoje riadenie je, ale na mojom je menší priemer holendra vstup a väčší výstup.
Držím palce pri prerábke.
Re: Kríženec
Skôr ako sa pustím do prestavby riadenia, najprv potrebujem 100% schopný chladiaci systém. V posledných dvoch rokoch mám problém s teplotou motora, s ktorou prv problém nebol. Postupne som si zrejme zvykol, že teplota pomáli stúpa. A začal vymýšľať hlúposti. Chcel som namontovať radiátor kúrenia na dochladenia cez elektrickú pumpu. (Postupne dorobím aj toto).
Konečne som sa rozhýbal a vyskúšal preplach chladiaceho systému, samozrejme bez termostatu. Dva litre octu a dve kyseliny citrónové, zhruba dve hodiny behu motora.
Teplota motora bez termostatu sa pekne držala na takejto hodnote,
Zhruba po hodine a konečnom odvzdušnení motora v kopci klesla teplota na 70. Zo samostatným traktorom do dobrého kopca na čo najväčšiu záťaž – bez termostatu teplota stúpala cez 90, žiadna sláva. Po zhruba dvoch hodinách zo záťažou z hydraulikou, dojazdu ramien do koncovej polohy teplota držala takto.
Je to iné kafé, ale pri skúške prepchať SK-pásku cez štrbiny pre vodu v mieste zátky chladiča sa mi to podarilo iba v jednom prípade v ďalších dvoch nie. Chladič bude pekne zanesený a zázraky očakávať od neho nemôžem. Aby som mal pokoj, pôjde nový a tento prípadne vyletujem vrchné veko a pokúsim sa postupne prepchať všetky štrbiny a prepláchnuť kyselinou, zaletovať a skovať do náhrady. 15 rokov prevádzky na starom chladiči sa podpísalo. A dolieva sa stále obyčajná tvrdá voda. Dnes prvý krát po poslednom preplachu sódou bikarbonou dostal prevarenú a odstátu vodu.
Konečne som sa rozhýbal a vyskúšal preplach chladiaceho systému, samozrejme bez termostatu. Dva litre octu a dve kyseliny citrónové, zhruba dve hodiny behu motora.
Teplota motora bez termostatu sa pekne držala na takejto hodnote,
Zhruba po hodine a konečnom odvzdušnení motora v kopci klesla teplota na 70. Zo samostatným traktorom do dobrého kopca na čo najväčšiu záťaž – bez termostatu teplota stúpala cez 90, žiadna sláva. Po zhruba dvoch hodinách zo záťažou z hydraulikou, dojazdu ramien do koncovej polohy teplota držala takto.
Je to iné kafé, ale pri skúške prepchať SK-pásku cez štrbiny pre vodu v mieste zátky chladiča sa mi to podarilo iba v jednom prípade v ďalších dvoch nie. Chladič bude pekne zanesený a zázraky očakávať od neho nemôžem. Aby som mal pokoj, pôjde nový a tento prípadne vyletujem vrchné veko a pokúsim sa postupne prepchať všetky štrbiny a prepláchnuť kyselinou, zaletovať a skovať do náhrady. 15 rokov prevádzky na starom chladiči sa podpísalo. A dolieva sa stále obyčajná tvrdá voda. Dnes prvý krát po poslednom preplachu sódou bikarbonou dostal prevarenú a odstátu vodu.
Re: Kríženec
Konečne som sa pustil po dlhých rokoch do prestavby riadenia.
Pôvodná skrinka riadenia na pravej strane a nová so servom na ľavej strane
Pôvodné uchytenie na ráme ľavá fotografia, nové uchytenie pravá fotografia.
Nove riadenie je na mieste, už len zapojiť spojovačku. A kopec ďalších úprav ešte len čaká. Prerobiť nádrž na hydrauliku – celu prevariť, sacie hrdlo, zátku držiaky. Doteraz bola naležato
a teraz bude nastojato – otočiť o 90 stupňov. Vymeniť kompresor za kompresor s čerpadlom, pridať nádržku na servo a zapojiť hadice.
Pôvodná skrinka riadenia na pravej strane a nová so servom na ľavej strane
Pôvodné uchytenie na ráme ľavá fotografia, nové uchytenie pravá fotografia.
Nove riadenie je na mieste, už len zapojiť spojovačku. A kopec ďalších úprav ešte len čaká. Prerobiť nádrž na hydrauliku – celu prevariť, sacie hrdlo, zátku držiaky. Doteraz bola naležato
a teraz bude nastojato – otočiť o 90 stupňov. Vymeniť kompresor za kompresor s čerpadlom, pridať nádržku na servo a zapojiť hadice.
Re: Kríženec
Diely na servo som zháňal od roku 2009. Vďaka niektorým členom fóra som zohnal čerpadlo a kompresor, ktoré od roku 2010 boli v garáži. Uvažoval som nad hydraulickým riadením, ale nakoniec som ho zamietol. Konečne sa mi podarilo zohnať vhodné riadenie za rozumnú cenu. Čo som pozeral tak všetko bolo za, alebo nad 150 €. Toto mi pasovalo akurát na výšku rámu.
Konečne sa mi podarilo identifikovať riadenie je to NISSAN TERRANO – inzerát 150 €.
Moje je z vrakoviska Dežerice pri Bánovciach n. Bebravou za 60 €. Vymontované uložené v regály. Náklady komplet aj čerpadlom, kompresorom a hadicami atd. okolo 180 €.
Servoriadenie je z funkčne aj vďaka príspevku užívateľovi „pavol“, ktorý mi poradil vstup a výstup zo serva, začo mu veľmi pekne ďakujem.
Všetko vyšlo len tak tak. Hrana čerpadla je od príruby výfuku 5 mm. Pravý predný blatník pri plnom pravom vytočený a maximálnom výkyve môže chytať gumovou zásterkou o vstupný holender ale stým nič neurobím. Musel som tretý krát prevariť olejovú nádrž, prerobiť časť vzduchových bŕzd. Zároveň som vymenil tri guľové čapy riadenia a na zvyšných troch manžety. Samozrejme zároveň vymenil chladič za prepláchnutý. Samozrejmosťou je menší volant a viac miesta na sedačke, malinko zmenený uhol stĺpika riadenia.
Konečne sa mi podarilo identifikovať riadenie je to NISSAN TERRANO – inzerát 150 €.
Moje je z vrakoviska Dežerice pri Bánovciach n. Bebravou za 60 €. Vymontované uložené v regály. Náklady komplet aj čerpadlom, kompresorom a hadicami atd. okolo 180 €.
Servoriadenie je z funkčne aj vďaka príspevku užívateľovi „pavol“, ktorý mi poradil vstup a výstup zo serva, začo mu veľmi pekne ďakujem.
Všetko vyšlo len tak tak. Hrana čerpadla je od príruby výfuku 5 mm. Pravý predný blatník pri plnom pravom vytočený a maximálnom výkyve môže chytať gumovou zásterkou o vstupný holender ale stým nič neurobím. Musel som tretý krát prevariť olejovú nádrž, prerobiť časť vzduchových bŕzd. Zároveň som vymenil tri guľové čapy riadenia a na zvyšných troch manžety. Samozrejme zároveň vymenil chladič za prepláchnutý. Samozrejmosťou je menší volant a viac miesta na sedačke, malinko zmenený uhol stĺpika riadenia.
- Ondras83
- Příspěvky: 10120
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kríženec
pekny schvalne to ukazu tatovi, jestli se do toho taky vrhne
Re: Kríženec
Ďakujem, pokiaľ by som nemal pôvodne kompresor, tak by som dával normálne čerpadlo s nejakého väčšieho osobáka, napr. octavia. Kompresor je výkonnejší ako bol pôvodný A30, získal som rýchlejšie plnenie vzduchojemov, čo je určite výhoda. Donútilo ma to k opravám, ku ktorým by som sa ťažko dokopal, ale vôľa riadenia už bola neúmerná 90 stupňov. Teraz je nulová. Len už sa mi tam toho moc nezmestí. Mal som doteraz problém vybrať štartér, teraz budem pri ňom maturovať.Ondras83 píše:pekny schvalne to ukazu tatovi, jestli se do toho taky vrhne
- Tomáš
- Příspěvky: 1263
- Registrován: úte led 01, 2008 5:08 pm
- Bydliště: Sušno-Dřísy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kríženec
[stream][/stream]
Pěkně jsi to předělal Jak to zatáčí na volnoběch?sferos píše:Diely na servo som zháňal od roku 2009. Vďaka niektorým členom fóra som zohnal čerpadlo a kompresor, ktoré od roku 2010 boli v garáži. Uvažoval som nad hydraulickým riadením, ale nakoniec som ho zamietol. Konečne sa mi podarilo zohnať vhodné riadenie za rozumnú cenu. Čo som pozeral tak všetko bolo za, alebo nad 150 €. Toto mi pasovalo akurát na výšku rámu.
Konečne sa mi podarilo identifikovať riadenie je to NISSAN TERRANO – inzerát 150 €.
Moje je z vrakoviska Dežerice pri Bánovciach n. Bebravou za 60 €. Vymontované uložené v regály. Náklady komplet aj čerpadlom, kompresorom a hadicami atd. okolo 180 €.
Servoriadenie je z funkčne aj vďaka príspevku užívateľovi „pavol“, ktorý mi poradil vstup a výstup zo serva, začo mu veľmi pekne ďakujem.
Všetko vyšlo len tak tak. Hrana čerpadla je od príruby výfuku 5 mm. Pravý predný blatník pri plnom pravom vytočený a maximálnom výkyve môže chytať gumovou zásterkou o vstupný holender ale stým nič neurobím. Musel som tretý krát prevariť olejovú nádrž, prerobiť časť vzduchových bŕzd. Zároveň som vymenil tri guľové čapy riadenia a na zvyšných troch manžety. Samozrejme zároveň vymenil chladič za prepláchnutý. Samozrejmosťou je menší volant a viac miesta na sedačke, malinko zmenený uhol stĺpika riadenia.
Jsou dva druhy nespokojenosti: nespokojenost, která pracuje, a ta, co lomí rukama. První dosáhne toho, co chce, druhá ztratí, co má.
Re: Kríženec
Ďakujem. Na voľnobeh bez problémov jedným prstom. Posiluje to až moc na môj vkus, mohlo by to byť skôr trochu tvrdšie. Niekde som čítal, dáva sa nastaviteľný škrtiaci ventil na vstup do serva. Myslím, že to bolo na fóre Pajero.