Kríženec
Re: Kríženec
Ahoj, je to úplne malá krabička s jedným prepínačom, je to spínané elektronicky – polovodičmi bez relátka. Funguje to 100 %. Ešte tam je voľna jedna zásuvka, ktorá sa na karburátorový motor nepripája. Slúži to aj na striekačku. Tu je odkaz na fotografiu http://sferos.webgarden.cz/image/12321413
Paralelne sa to zapája z bezpečnostných dôvodov, vprípade poškodenia potrubia medzi splinovačom a ventílom. Takto mi to vysvetlil v montážnej dielne. Prípadne keď niečo robíš na vozidle a potrebuješ mať zapnuté zapaľovanie.
Paralelne sa to zapája z bezpečnostných dôvodov, vprípade poškodenia potrubia medzi splinovačom a ventílom. Takto mi to vysvetlil v montážnej dielne. Prípadne keď niečo robíš na vozidle a potrebuješ mať zapnuté zapaľovanie.
Re: Kríženec
To by mohlo být zajímavé zjistit co do této zásuvky patří. Napadá mě buď elektro škrtící ventil bohatosti paliva ale to by bylo asi moc jednoduché protože ten potřebuje ke své činnosti lambda sondu nebo další krabičku která neúnavně opakuje jeto dobrý, je to dobrý.... .
Re: Kríženec
Tento splynovač bol originál namontovaný v TAZ Trnava v novom vozidle Š-1203, TAZ-1500. Vozidlo malo hneď z výroby otypovaný alternatívny pohon BA-95 / LPG. Jazdilo v Galante, malo totálnu dopravnú nehodu. Pri likvidácií vymontovali iba splynovač, ovládaciu skrinku a nádrž. Ventile a zmiešavač nechali vo vozidle. Keď som to dostal, tak som sa hneď zastavil pri Galante v jednej dielni, kam s tým chodili. Od mechanika som kúpil nové ventile a daroval mi zmiešavač ( mal poškodený závit na upevnenie filtra ) napísal mi farby káblov, ktorý kam pripojiť. Potom som ešte dokupoval tankovacie hrdlo. V prepínacej skrinke LPG zväzok zo zásuvkou, ktorá tam je sa niekam pripájal na riadiacu jednotku Mono-Motronic. Pri Mono-Motronicu sa nepripájal benzínový ventil, ale čerpadlo a vstrekovaci ventíl odpojila riadiaca jednotka vozidla. Takisto impulzy nebrala zo zapaľovania, ale s riadiacej jednotky. Toto bola univerzálna spínačka pre karburátor, resp. Mono-Motronic.
Re: Kríženec
peknééééééé
- Roman
- Příspěvky: 4463
- Registrován: stř črc 04, 2007 6:20 pm
- Bydliště: Prostějovsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kríženec
Hezky si ju nafukarkoval
http://www.traktorista.estranky.cz
Zetor 5718
domádo new holland TCE 45 r.v. 2009
motorobot PF 61 r.v. 1957
kultivátor MS 06 r.v. 1995
Zetor 5718
domádo new holland TCE 45 r.v. 2009
motorobot PF 61 r.v. 1957
kultivátor MS 06 r.v. 1995
Re: Kríženec
Aby som sa nenudil. zistil som, že mám utrhnutý čap ( 30 ) na vrchných ramenách. Nový bude mať priemer 50 mm.
Mimochodom som nechal okolo 20 m lana v hore. Musím vymeniť.
upload an image
uploading images
screen shot on pc
Mimochodom som nechal okolo 20 m lana v hore. Musím vymeniť.
upload an image
uploading images
screen shot on pc
Re: Kríženec
pekne foto, aj ja sa chystam, ale asi najprv bude prerabka
Re: Kríženec
Ahoj Fero,
Nechci ti nic vnucovat ale nechceš tu opravu vyřešit spíš i stejně silnými ale dvěma čepy a pro každé rameno i dvě oka? A ty zajišťovací kolíky, které tuším v těch šestihranech bych řešil mimo. Ahoj Pavel
Nechci ti nic vnucovat ale nechceš tu opravu vyřešit spíš i stejně silnými ale dvěma čepy a pro každé rameno i dvě oka? A ty zajišťovací kolíky, které tuším v těch šestihranech bych řešil mimo. Ahoj Pavel
Re: Kríženec
Ahoj, tie šesťhrany sú ložiská a v dierach sú maznice. Ono to musí byť na jednom čape a vrchné ramená pevné . V roku 2000, keď som to robil mal som k dispozícií rozbité vrchné ramená z traktora z urezaným drážkovým uložením na čap. Nakoľko som nepočítal že budem používať ťažké náradie ako veľký traktor považoval som torznú tyč z Š-1203 ( mal som dve doma ) za dostatočnú pevnosť. Tak som navaril oceľové puzdra na ramená narazil časť torznej tyče a na koncoch zavaril. Pri prvých prácach som videl že to péruje. Na jeden valec ktorý to zdvíha je to veľká páka. Druhý rovnaký na druhé rameno som nemal. Do stredu sa mi nedá umiestniť kvôli navijaku, a ani sa mi to nechcelo celé prerábať, riešil som to navarením výstuhy medzi ramená ( rozperka z V3S ). Po 13 rokoch torzka praskla. Teraz tam dám 50 mm čap. ( Hrubši čap do tohoto uloženia už nedostanem a je to najednoduchšie riešenie.) Dúfam, že to bude dostatočné pevné, pevnejšie ako ja a že ma to prežije.
Najrozumnejšie by bolo dať druhé originál vrchne ramena z nejakého traktora spolu s čapom.
Najrozumnejšie by bolo dať druhé originál vrchne ramena z nejakého traktora spolu s čapom.
Re: Kríženec
Aha, tak ono i ta torzka, která byla nalisovaná a přivařená v obou ramenech zvedala to druhé rameno a proto praskla i když jsi přidal výstuhu. Tak potom chápu tu padesátku. Škoda že jsi tenkrát neměl tatrováckou torzku.
Re: Kríženec
Rodný list je vybavený. Dúfam, že to nebude zbytočne, Minuly pondelok mi dopravný inžinier slubil, že nebude problem vybaviť výnimku ale to čo čítam tu na fóre...
Fotografie s EČ a mojou pomocníčkou.
Uvidíme.fabikmiroslav píše:Tak troška vas nepotešim prišlo na všetky DI nariadenie, že nesmu udelovat vynimky ako to prezentoval pan Baška ale len na konkretny den a hodinu a len vo vynimočnych pripadoch tak že nie tak ako si niekto mysli že na cely rok
Fotografie s EČ a mojou pomocníčkou.
Re: Kríženec
...já bych Ti tu značku nedal . Nemáš tam osvětlení SPZ...
Naposledy upravil(a) Vladimír2 dne stř zář 11, 2013 8:36 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Kríženec
Rozmýšľal som nad tím, ale nemám doma. Mal som novú lampu a dal som ju kamarátovi na jeho vlečku za auto.