Red Ford
- jirik610
- Příspěvky: 1774
- Registrován: čtv črc 09, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Úplný začátek
vypadá pěkně ať ti dlouho a spolehlivě slouží
Je těžky bejt debil konkurence je veliká
traktor - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =20&t=9934
vlek - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 77&start=0
traktor - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =20&t=9934
vlek - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 77&start=0
- honzajs
- Příspěvky: 201
- Registrován: sob lis 29, 2008 1:38 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Úplný začátek
Takže jsem si zase po dlouhé době našel trochu času na stavbu a "pohnul" jsem s rámem.
Původně jsem chtěl udělat klasiku - rám z účka 80 s rozšířením za motorem, ale nakonec jsem zvolil toto kombinované řešení.
Původně jsem chtěl udělat klasiku - rám z účka 80 s rozšířením za motorem, ale nakonec jsem zvolil toto kombinované řešení.
Kdybych to byl věděl, tak bych to byl nedělal
Ani očko ne-na-sadííš
Ani očko ne-na-sadííš
Re: Úplný začátek
Ta přední náprava bude tam, kde je? Motor bude tak moc před nápravou, nebo proč je to tak dlouhé
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
- jirik610
- Příspěvky: 1774
- Registrován: čtv črc 09, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Úplný začátek
pěkná práce , ale souhlasím s tomem není to až moc daleko pře nápravou ???? ale třeba to jenom klame jak tam ještě nejsou naskládané všechny blbosti
Je těžky bejt debil konkurence je veliká
traktor - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =20&t=9934
vlek - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 77&start=0
traktor - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =20&t=9934
vlek - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 77&start=0
- honzajs
- Příspěvky: 201
- Registrován: sob lis 29, 2008 1:38 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Úplný začátek
tuto konstrukci s motorem před přední nápravou jsem zvolil z několika důvodů. Jednak kvůli rozložení váhy (relativně lehký motor a těžká zadní náprava), kola budou blíž u sebe takže si od toho slibuji lepší manévrovací schopnost (i když zase bude trochu vyčuhovat a nadcházet ten předek), taky jsem chtěl motor pustit co nejníž (je poměrně vysoký) a tak jsem musel nápravu strčit až za něj kvůli výkyvu.
No uvidíme jak to bude vypadat a hlavně fungovat - předělávat se dá vždycky. I když jak se znám tak jak to bude jednou jezdit tak radši odpustím nějaký ten nedostatek než bych to znovu předělával.
Doufám ale že to bude v pohodě on ten přesah na těch fotkách trochu klame. Spíš mám obavy jestli jsem ten rám příliš brzy nerozšířil a zbytečně si tím nezmenšil rejd - uvídíme až tam budou přední kola.
No uvidíme jak to bude vypadat a hlavně fungovat - předělávat se dá vždycky. I když jak se znám tak jak to bude jednou jezdit tak radši odpustím nějaký ten nedostatek než bych to znovu předělával.
Doufám ale že to bude v pohodě on ten přesah na těch fotkách trochu klame. Spíš mám obavy jestli jsem ten rám příliš brzy nerozšířil a zbytečně si tím nezmenšil rejd - uvídíme až tam budou přední kola.
Kdybych to byl věděl, tak bych to byl nedělal
Ani očko ne-na-sadííš
Ani očko ne-na-sadííš
Re: Úplný začátek
Zdar, měl bych dotaz na Honzajse. Taky mi dnes konečně dovezli nové šípáky 8,3 - 20 a k nim i dvě duše avšak rozměr 8,25 - 20. Lze to tam dát , nebo budou velké? V nabídce uváděli rozměr duše taky 8,3 - 20 a přivezli 8,25. Nikde na internetu jsem dosud nenašel ty 8,3 - 20 a někde se tu psalo , že 8,25 - 20 nemůžeš dát do pneumatik 8,3 - 20. ,že se to pak krabatí apod. - prostě jsou velké.
Rád bych v tom měl konečně jasno. Díky.
Rád bych v tom měl konečně jasno. Díky.
- jirik610
- Příspěvky: 1774
- Registrován: čtv črc 09, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Úplný začátek
dat menší dušu do většído blášťu je běžný dát menší dušu je taky běžny nesmí to však být o moc což u tebe není takže žádnej strachBeskyd4 píše:Zdar, měl bych dotaz na Honzajse. Taky mi dnes konečně dovezli nové šípáky 8,3 - 20 a k nim i dvě duše avšak rozměr 8,25 - 20. Lze to tam dát , nebo budou velké? V nabídce uváděli rozměr duše taky 8,3 - 20 a přivezli 8,25. Nikde na internetu jsem dosud nenašel ty 8,3 - 20 a někde se tu psalo , že 8,25 - 20 nemůžeš dát do pneumatik 8,3 - 20. ,že se to pak krabatí apod. - prostě jsou velké.
Rád bych v tom měl konečně jasno. Díky.
Je těžky bejt debil konkurence je veliká
traktor - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =20&t=9934
vlek - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 77&start=0
traktor - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =20&t=9934
vlek - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 77&start=0
- honzajs
- Příspěvky: 201
- Registrován: sob lis 29, 2008 1:38 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Úplný začátek
No když jsem viděl v pneuservisu ten velký rozdíl mezi véeskovou duší a duší kterou mi nakonec dali do těch šípáku 8,3/20 tak musím říct že ta původní duše by tam nevlezla ani náhodou. Už nevím jaký rozměr duše mi tam dali ale mám pocit, že to bylo 7,5/20 ale to bych kecal.
Hlavní problém je totiž v tom, že ten šípák 8,3/20 má právě kvůli tomu vzorku podstatně menší venkovní průměr (měřeno zevnitř pláště) a je i užší než véeskový plášť 8,25/20.
Hlavní problém je totiž v tom, že ten šípák 8,3/20 má právě kvůli tomu vzorku podstatně menší venkovní průměr (měřeno zevnitř pláště) a je i užší než véeskový plášť 8,25/20.
Kdybych to byl věděl, tak bych to byl nedělal
Ani očko ne-na-sadííš
Ani očko ne-na-sadííš
- honzajs
- Příspěvky: 201
- Registrován: sob lis 29, 2008 1:38 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Úplný začátek
přikládám pár fotek z úpravy reduktoru. na část poloosy je navařena drážkovaná hřídel z kardanu. Jako ložisko slouží nába ze zadní nápravy M22 včetně příruby, která přesně pasuje do trubky vycázející z reduktoru. Tu část na kterou se nasazuje kolo jsem nechal stočit a do středu od soustružníka napasovat část kardanu z V3S. Určitě by to šlo vyřešit i jinak ale snažil jsem se využít věci které jsem mněl doma a soustružnické práce zredukovat na minimum.
Přední nápravu jsem nakonec znovu předělal protože když jsem dal rám na kola tak jsem zjistil, že jsem asi blbě měřil a náprava je moc široká. Navíc se mi vůbec nelíbila světlost přední nápravy (22cm) vzhledem k nápravě zadní. Nápravu jsem na každé straně šikmo přeřízl přesadil o 6cm a znovu svařil čímž jsem dosáhl zvýšení světlosti o 9cm a zúžení nápravy o 12cm. Snad je to už poslední úprava na PN.
Přední nápravu jsem nakonec znovu předělal protože když jsem dal rám na kola tak jsem zjistil, že jsem asi blbě měřil a náprava je moc široká. Navíc se mi vůbec nelíbila světlost přední nápravy (22cm) vzhledem k nápravě zadní. Nápravu jsem na každé straně šikmo přeřízl přesadil o 6cm a znovu svařil čímž jsem dosáhl zvýšení světlosti o 9cm a zúžení nápravy o 12cm. Snad je to už poslední úprava na PN.
Kdybych to byl věděl, tak bych to byl nedělal
Ani očko ne-na-sadííš
Ani očko ne-na-sadííš
- honzajs
- Příspěvky: 201
- Registrován: sob lis 29, 2008 1:38 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Úplný začátek asi Gekon
takhle nějak to bude vypadat. Uvažuji že tam dám hřebenové řízení, ale nevím z čeho je a potřebuji sehnat nové prachovky.
Tu přední nápravu tam táta namontoval obráceně takže příjde otočit čímž se posune asi o 5cm do předu.
Tu přední nápravu tam táta namontoval obráceně takže příjde otočit čímž se posune asi o 5cm do předu.
Kdybych to byl věděl, tak bych to byl nedělal
Ani očko ne-na-sadííš
Ani očko ne-na-sadííš
- Pepino
- Příspěvky: 1409
- Registrován: čtv črc 05, 2007 12:08 pm
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Úplný začátek
ono je taky trochu dany profilem..honzajs píše:No když jsem viděl v pneuservisu ten velký rozdíl mezi véeskovou duší a duší kterou mi nakonec dali do těch šípáku 8,3/20 tak musím říct že ta původní duše by tam nevlezla ani náhodou. Už nevím jaký rozměr duše mi tam dali ale mám pocit, že to bylo 7,5/20 ale to bych kecal.
Hlavní problém je totiž v tom, že ten šípák 8,3/20 má právě kvůli tomu vzorku podstatně menší venkovní průměr (měřeno zevnitř pláště) a je i užší než véeskový plášť 8,25/20.
Koupím Jawa 350 typ 354 mezityp s pulbubny, nebo prvni typ s velkymy bubny. Případně stejnou 250 mozno i vrak..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..
Koupím VELOREX 350 na stavu nezáleží, pokud možno s doklady, nebo zvlášť.
Predem dik..
- honzajs
- Příspěvky: 201
- Registrován: sob lis 29, 2008 1:38 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Úplný začátek
No právě že na tom starým značení se neuvádí poměr výšky boku pláště k šířce pláště a navíc do šířky pláště se započítává i vzorek kteý je tohoto typu šípáků vysoký a široký. prostor pro duši je potom podstatně menší než napovídá udávaný rozměr.
Kdybych to byl věděl, tak bych to byl nedělal
Ani očko ne-na-sadííš
Ani očko ne-na-sadííš
Re: Úplný začátek asi Gekon
moc pekne to vyzera zatial.
Re: Začátek - asi Gekon
Mnea by zaujímalo ako si robil ten reduktor , čítal som to. Skús ak sa to lepšie to opísař a viacej fotiek
- honzajs
- Příspěvky: 201
- Registrován: sob lis 29, 2008 1:38 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Začátek - asi Gekon
Tak po dlouhé době pár fotek. Nějak nebyl čas ani na stavbu ani na focení a vkládání fotek. Snad to přez zimu už dodělám.
Po těch fotkách reduktoru se podívám a dodám (jestli jsou).
Po těch fotkách reduktoru se podívám a dodám (jestli jsou).
Kdybych to byl věděl, tak bych to byl nedělal
Ani očko ne-na-sadííš
Ani očko ne-na-sadííš