PRCEK
Re: PRCEK
No krása a funkčnost v jednom stroji .
Nemohu to jen přečíst , očumovat a nepochválit . máš to super Asi bych tvůj traktorek rád viděl na mé zahradě , tfuj ta závist ... ... .
Nemohu to jen přečíst , očumovat a nepochválit . máš to super Asi bych tvůj traktorek rád viděl na mé zahradě , tfuj ta závist ... ... .
Re: PRCEK
Ahoj ,sledoval som celú " stavbu " . Chvílami som mal dojem , že hodíš uterák do ringu , ale znovu zvíťazilo dobro nad zlom ... Pekný stroj !!!! Má to aj elegantné farebné prevedenie , ked som ale zbadal ukážkové zreparovanie sedačky s tými krížovými stehmi , tak to ma dostalo ..!! Je vidieť , že máš okrem iného aj cit pre detail .... Naozaj sa mi to páči (ale tie poklice na diskoch by som dal dole ) , technické náležitosti Ti okomentovali už ostatný .... Prajem všetko dobré .
Re: PRCEK
To není cit pro detail, je se mi nechtělo vymýšlet nový potah. Už je to zase potrhané vedle.Tahle vlečka v tom byla jen vyjímečně, byly na ni staré trámy a prkna a bylo potřeba to vytáhnout z kůlny, vytahat hřebíky a kousek to popovézt jinam a Prcek byl po ruce. Jinak je to vůz k 4011, když ho tahám z 25A už to je dost těžké.
4011, 25 A, Zebra, Prcek
Re: PRCEK
Z čeho tam máš ten břit?
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: PRCEK
Z pluhu, taková ta rovná deska co ho vede v brázdě, boky jsou taky z toho. Bylo to pěkně ostré a už to bylo vyhozené k nepotřebě. Vyzkouším to asi až na jaře.
Aspoň je z toho vidět že téma MINI prohlížejí pečlivě i ti co ho nemají...
Aspoň je z toho vidět že téma MINI prohlížejí pečlivě i ti co ho nemají...
4011, 25 A, Zebra, Prcek
Re: PRCEK
Já taky pečlivě prohlížím i to, co "nemám" Máš to hodně pěkně udělané
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
- koďousek
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát lis 19, 2010 11:52 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: PRCEK
to myslíš vážně s tou flexkou ? jak se dostaneš z druhý strany ( dle foto ) až ke středu ?filip píše:Příprava na přední brzdy. Kotouče vyžadovaly přebrus.
ja si taky nechal vepředu držáky na brzdový třmeny kdybych se někdy pro přední brzdy rozhodnul, ale pořád si myslim že to nemá význam, ten předek traltůrku nic neváží, zvednu ho jednou rukou, a i když tam dam 20kg závaží tak si myslim že to bude podobný, ťukne se na brzdu a přední kola poletí smykem a zadní brzdit nebudou, ale třeba to máš nějak lépe vymyšlený
jinak mě osobně to moc nebrzdí, teď když jsem zapojoval lanovody k ruční brzdě a měl sundaný bubny, tak jsem koukal na pakny a od nova ještě nejsou sedlý, zatim tak na 1/3 což by byl možná i ten problém proč to nebrzdí, další věc je že tam mam ty 19ky prasátka, zkoušel jsi ty 22ky? je to s nima lepší ? opravdu mi to brzdí mizerně
Octa 2 4x4 BXE
Peugeot 406 Break 2,0 HDi RHZ 80kW, Facelift, rv2000, spotřeba dle PP 5,4
Suzuki RF900R 101kW, Jawa 592, Cz 455, CZ477, CZ150C, Jawa90, Jawa555, B205
Zetor 25K od roku 74
Doogee S55
Peugeot 406 Break 2,0 HDi RHZ 80kW, Facelift, rv2000, spotřeba dle PP 5,4
Suzuki RF900R 101kW, Jawa 592, Cz 455, CZ477, CZ150C, Jawa90, Jawa555, B205
Zetor 25K od roku 74
Doogee S55
Re: PRCEK
Z druhý strany to jde taky.
Prasátka vzadu mám měněný za ty 22 ze škody 130, ale taky nic moc. Párkrát mne to z kopce prohnalo i když šly smykem, proto ten předek. Záleží taky na hlavním brzdiči u pedálu, auta s posilovačem měli větší průměr, snad 22 mm, bez posilovače 19 mm. U prcka se brzdí spojkovýma pedálama a válečkama, každá strana zvlášť. To jsou ty pedály úplně tvrdé, doufám že s předkem to bude lepší. S tou kvalitou to nemám nic moc, 90 % svárů bylo vařeno trafem z baumaxu za 1599 kč, jen ty důležitější pak převařeny triodýnou.
Prasátka vzadu mám měněný za ty 22 ze škody 130, ale taky nic moc. Párkrát mne to z kopce prohnalo i když šly smykem, proto ten předek. Záleží taky na hlavním brzdiči u pedálu, auta s posilovačem měli větší průměr, snad 22 mm, bez posilovače 19 mm. U prcka se brzdí spojkovýma pedálama a válečkama, každá strana zvlášť. To jsou ty pedály úplně tvrdé, doufám že s předkem to bude lepší. S tou kvalitou to nemám nic moc, 90 % svárů bylo vařeno trafem z baumaxu za 1599 kč, jen ty důležitější pak převařeny triodýnou.
4011, 25 A, Zebra, Prcek
Re: PRCEK
Hydraulika je ruční, pákou dopředu dozadu a tou páčkovou brzdou se to pouští dolů. pumpovací čerpadlo je v té skříni pod sedačkou, vlastně je to jednotka z polské třítuny, byla na ruční zklápění. Pístnice tu už někde na fotkách je. Zvednuto asi na 5-7 pumpnutí.
4011, 25 A, Zebra, Prcek