Motor 1203,
druhá skříň je V3S
zadní náprava zkrácená na 125 cm také V3S.
Hydraulika: čerpadlo z nakladače rozvaděč z kontejnerového auta Liaz, pístnice o průměru 100 mm.,
uzávěrka dif., převod mezi skříněmi radukován řetězem duplex.
Traktor Chromec
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř pro 22, 2010 7:57 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Traktor Chromec
Naposledy upravil(a) Alois Chromec dne čtv pro 23, 2010 5:47 pm, celkem upraveno 1 x.
Traktor Chromec
bude slušný pracant a že už taky hodně pamatuje.Jistě oceníme pár laparoskopických fotografií toho, co se nachází třeba pod podlahou a nějaké míry a váhy.
Je možné že by někoho mohl zajímat ten řetězový převod mezi převodovkami , píšeš duplex ale z čeho nebo kolika palcový je a jak jsi s nim byl spokojený. A nebo co brzdy. Vidím mohutný pedál, tlačné štelování s velkým rozsahem, takže dál tuším nějaký mechanický rozvod. Nebo snad kapalina? A to seřizovací táhlo, průměr 10 či 12mm není to v té délce náchylné na ohyb?
Je možné že by někoho mohl zajímat ten řetězový převod mezi převodovkami , píšeš duplex ale z čeho nebo kolika palcový je a jak jsi s nim byl spokojený. A nebo co brzdy. Vidím mohutný pedál, tlačné štelování s velkým rozsahem, takže dál tuším nějaký mechanický rozvod. Nebo snad kapalina? A to seřizovací táhlo, průměr 10 či 12mm není to v té délce náchylné na ohyb?
Traktor Chromec
Je to taková klasická stavba co se týče použitých komponentů
Schopný autor tvoří,neschopný poučuje
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř pro 22, 2010 7:57 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Traktor Chromec
ahoj Motorová rychlostní skřín je klasicky zavěšena a prodloužena hřídelí na které je ozubené dvoukolo vložené v domečku z ložiskem. omlouvám se ale ten řetěs není duplex ale jsou to dva řetězy vedle sebe. Druhá skřín V3S je na předloze uložena také v domečku s ložiskem. Na předlohové hřídeli je ozubené dvoukolo v poměru 2.1. Ty řetězy nedělají žádný problém kromě mírné hlučnosti kterou má každý řetězový převod. Ten brzdový pedál na pravé zadní kolo má napínání které tlačí na páku lanka pravého kola. Tlačí na delší stranu páky tím pádem není napínák vystaven žádné deformaci. Puvodně tam byly tyto pedály 2 na každé kolo zvlášt. Ale kvuli místu pro nohu,plyn, brzdajsem leví pedál odstranil a nahradil brždění levého kola parkovací brzdou. Traktor kromě hydrauliky byl postaven před 15 lety a v tomto stavu sloužil po celou dobu bez problému. Protože už ale bylo zapotřebí udeělat hodně uprav pro větší komfort tak jsem se rozhodl předělat jen hydrauliku puvodně ruční, a traktor jsem prodal další duvod který mě velmi zatěžoval byl neekonomický provoz.přestavba na naftový motor by byla pro mě hračkou ,ale to už bych všechno řešil jinak a stavěl raději nový stroj. Pro velký zájem o koupi jsem podlehl a přenechal další vývoj novému majiteli.Zadní náprava V3S má výhodu v tom ,že se dá vysunout z rámu povolením 6 šroubu M 10 a následě demontovat rychlostní skřín.Je to snadná montáž i demontáž. Motor lze vyndat na horu i s převodovkou po rozpojení řetězu. Přední náprava je kyvná. Je to svařenec uložený konzolovím pouzdrem 300mm dlohým a vyztuženým k rámu. Svislá ramena jsou profilu U na kterých jsou naboje kol s otočnými rameny.Takto upravená náprava je stabilní nemá žádnou vuli a má velkou světlost na výšku
-
- Příspěvky: 68
- Registrován: úte říj 28, 2014 2:52 pm
- Bydliště: Prostějov
Re: Traktor Chromec
Dobry den.Nevite nekdo neco o tomto traktoru.prodal jsem ho 2011 do Velkeho Tynce.Alois Chromec píše:ahoj Motorová rychlostní skřín je klasicky zavěšena a prodloužena hřídelí na které je ozubené dvoukolo vložené v domečku z ložiskem. omlouvám se ale ten řetěs není duplex ale jsou to dva řetězy vedle sebe. Druhá skřín V3S je na předloze uložena také v domečku s ložiskem. Na předlohové hřídeli je ozubené dvoukolo v poměru 2.1. Ty řetězy nedělají žádný problém kromě mírné hlučnosti kterou má každý řetězový převod. Ten brzdový pedál na pravé zadní kolo má napínání které tlačí na páku lanka pravého kola. Tlačí na delší stranu páky tím pádem není napínák vystaven žádné deformaci. Puvodně tam byly tyto pedály 2 na každé kolo zvlášt. Ale kvuli místu pro nohu,plyn, brzdajsem leví pedál odstranil a nahradil brždění levého kola parkovací brzdou. Traktor kromě hydrauliky byl postaven před 15 lety a v tomto stavu sloužil po celou dobu bez problému. Protože už ale bylo zapotřebí udeělat hodně uprav pro větší komfort tak jsem se rozhodl předělat jen hydrauliku puvodně ruční, a traktor jsem prodal další duvod který mě velmi zatěžoval byl neekonomický provoz.přestavba na naftový motor by byla pro mě hračkou ,ale to už bych všechno řešil jinak a stavěl raději nový stroj. Pro velký zájem o koupi jsem podlehl a přenechal další vývoj novému majiteli.Zadní náprava V3S má výhodu v tom ,že se dá vysunout z rámu povolením 6 šroubu M 10 a následě demontovat rychlostní skřín.Je to snadná montáž i demontáž. Motor lze vyndat na horu i s převodovkou po rozpojení řetězu. Přední náprava je kyvná. Je to svařenec uložený konzolovím pouzdrem 300mm dlohým a vyztuženým k rámu. Svislá ramena jsou profilu U na kterých jsou naboje kol s otočnými rameny.Takto upravená náprava je stabilní nemá žádnou vuli a má velkou světlost na výšku