Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
já teda nevím, ale nevychází to zrovna výhodně při běžné sazbě v přepočtu na 1 km ...... nebo se pletu ?
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Nabíjím za 3,6kWh tedy cca 1,044Kč/km
Nabíjet na veřejných místech rychle tak cca 1,3 až 2Kč/km. Podle poskytovatele a tarifu.
Bez registrace cca 3,20Kč/km
Na Ionity jsem ještě neměl tu čest. A pokud bych nabíjel na MOL tak to raději nepočítám
Nabíjet na veřejných místech rychle tak cca 1,3 až 2Kč/km. Podle poskytovatele a tarifu.
Bez registrace cca 3,20Kč/km
Na Ionity jsem ještě neměl tu čest. A pokud bych nabíjel na MOL tak to raději nepočítám
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
mám se spalovákem velmi podobný náklady ale netopím dopředu lezu do studeného
malej traktorista v malým traktoru
- Atlan
- Příspěvky: 9523
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Lenze este zapociraj dan z elektriny aby si dostal spravne naklady, za par rokovcrealita, otazka je ci sa bude rozlisovat domacnost-nabijanie auta.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Atlan.... Jakou daň máš na mysli? Toto jsou aktuálně reálné ceny kolik zaplatím. Co bude je dost jedno. Navíc chtějí zas nějakou daň z toho kolik auto vypustí CO2 100km takže co bude nikdo neví.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Jak bude dost elektromobilů , tak zavedou spotřební daň jak je u benzínu a nafty, stát nezůstane škodný.Je to pěkná bublina s elektromobilitou, horší že to zaplatí ti co je nekoupí, jak vývoj ,tak i v ceně nových aut na benzín a naftu.Pokud se spočítá energie v palivu benzínu a naftě spotřebovaná, tak nejsme schopni tuto energií ani z 25 % nahradit elektřínou, k čemu to povede ke zdražení.
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
jedu si tak pohodově mým fosilem (po D10) a předjede mne Tesla, docela rychlostí jistě nepovolenou.
Chtěl jsem zjistit kolik mu to jede.
Tak kickdown, a nalepil sem se mu na prdel. Tlačím ho před sebou.
Začal zrychlovat, já ale potřeboval už sjet z dálnice. Takže při .00km/h sem toho nechal, přibrzdil a odbočil.
Tak jede to vážně rychle, zajímalo by mě jak daleko takovou rychlostí dojede.
Chtěl jsem zjistit kolik mu to jede.
Tak kickdown, a nalepil sem se mu na prdel. Tlačím ho před sebou.
Začal zrychlovat, já ale potřeboval už sjet z dálnice. Takže při .00km/h sem toho nechal, přibrzdil a odbočil.
Tak jede to vážně rychle, zajímalo by mě jak daleko takovou rychlostí dojede.
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
A tím se chlubíš? Kdybys byl řádnej fosilovej patriot, tak ho vezmeš zparava a vybrzdíš. ...Styď se.
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
jo to bych udělal ještě tak před 10lety.
Máš Teslu? Kolik to má max. rychlost a dojezd touto rychlostí?
Můj fosil má za těchto parametrů dojezd pouhých 200km, testováno v Deutsch.
Pak musím na pumpu.
Máš Teslu? Kolik to má max. rychlost a dojezd touto rychlostí?
Můj fosil má za těchto parametrů dojezd pouhých 200km, testováno v Deutsch.
Pak musím na pumpu.
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Teslu nemám. Ale co jsem se díval tak Tesla 3 umí 225km/h nebo 233km/h. Performance 261km/h.
A počítám dojezd okolo 200km - ale to je odhad podle toho kolik to žere mi při 160km/h (cca 25-30kWh/100km)
Edit: Tesla S výkon 1020Hp max. rychlost 322km/h
A počítám dojezd okolo 200km - ale to je odhad podle toho kolik to žere mi při 160km/h (cca 25-30kWh/100km)
Edit: Tesla S výkon 1020Hp max. rychlost 322km/h
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
A ještě něco vám povím.
měl jsem elekričku v servise a místo toho mi půjčili MINI Clubman. 1.5T 100kW automat.
Jako nejelo to jak elektrika. Ale jak to člověk přišlápl, a ta převodovka podřadila, motor vylítl do otáček... Úplně jiný zážitek. Tedy pro mne který si uvědomí co vše se v ten moment děje a slyší to.
To mi opravdu chybí :-(
měl jsem elekričku v servise a místo toho mi půjčili MINI Clubman. 1.5T 100kW automat.
Jako nejelo to jak elektrika. Ale jak to člověk přišlápl, a ta převodovka podřadila, motor vylítl do otáček... Úplně jiný zážitek. Tedy pro mne který si uvědomí co vše se v ten moment děje a slyší to.
To mi opravdu chybí :-(
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
argument proti elektromobilitě
pokud to tedy není sarkasmus?
pokud to tedy není sarkasmus?
Něco nejde? Je třeba tvrdit: "mě to nejde"
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Vždy se najde někdo kdo to dokáže.
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Bohužel je to fakt.
Nějak mi to nedocházelo a byl jsem ohromen tím jak elektřina zatlačí.
Co se týče emocí je jízda v elektromobilu asi jako sex s kondomem.
Nějak mi to nedocházelo a byl jsem ohromen tím jak elektřina zatlačí.
Co se týče emocí je jízda v elektromobilu asi jako sex s kondomem.
Bydlím v Dětmarovicích udal bych i ulici, ale bohužel je tady nemáme
- Atlan
- Příspěvky: 9523
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
Akurat ten kondom je drahy a maly cenu vsetkeho rastu az do nebies, tak ze taknskoro to na elektro nevidim, som rad ze sa nasli peniaze na kombika.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Elektromobilita reálně - BMW I3 REX
pro rezis: Díky za cenný info z reálu používání tvého BMW. S Drahuší docala vážně uvažujeme, že by vyměnila svého ropáčka, kterého využívá stejně jen na místní popojíždění, za nějaké elektrovozítko.
Zatím studuju technické parametry různých přibližovadel, ale skoro nikde se moc nerozepisují o parametrech nabíjení. Mám nejaké amorfní FV panely ze zrušené FVE. Mám toho o celkovém přikonu cca 6000Wp max. Tuty panely dávají nějaký snížený proměnlivý výkon i při rozptýleném svitu, odvislý na intenzitě osvětlení. Využil bych je právě pro sbastlení zdroje 230V pro nabíječku vozítka.
No, a informace která by mi zajímala je, jak pracuje u tvého vozidla nabíječka z 230V sítě. Respektive jestli umí snižovat příkon nabíjení (ať už externím signálem, nebo na základě poklesu nabíjecího napětí při poklesu proudu). Nebo nabíječka vyžaduje nejaké minimální jištění napájecího okruhu, na který je připojená, (např. 16A) a pod to vlak nejede. A pokud bude nabíječka odpojená od napájení, může zůstat dále připojena k baterii auta? (Čekat až se napájení znovu obnoví, např. až FV panely budou opět dodávat dostatečný výkon)
Díky za případné poznatky. Pokud nevíš, navadí, alespoň mi to bude nutit šťourat se v tom dále.
Zatím studuju technické parametry různých přibližovadel, ale skoro nikde se moc nerozepisují o parametrech nabíjení. Mám nejaké amorfní FV panely ze zrušené FVE. Mám toho o celkovém přikonu cca 6000Wp max. Tuty panely dávají nějaký snížený proměnlivý výkon i při rozptýleném svitu, odvislý na intenzitě osvětlení. Využil bych je právě pro sbastlení zdroje 230V pro nabíječku vozítka.
No, a informace která by mi zajímala je, jak pracuje u tvého vozidla nabíječka z 230V sítě. Respektive jestli umí snižovat příkon nabíjení (ať už externím signálem, nebo na základě poklesu nabíjecího napětí při poklesu proudu). Nebo nabíječka vyžaduje nejaké minimální jištění napájecího okruhu, na který je připojená, (např. 16A) a pod to vlak nejede. A pokud bude nabíječka odpojená od napájení, může zůstat dále připojena k baterii auta? (Čekat až se napájení znovu obnoví, např. až FV panely budou opět dodávat dostatečný výkon)
Díky za případné poznatky. Pokud nevíš, navadí, alespoň mi to bude nutit šťourat se v tom dále.
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný