No to víš starej šťoura , chci mít vše jasné . Asi takhle... od doby kdy jsem zjistil že se dá pustit do provozu motor /1,2 HTP/který se dá zničit pojížděním od krámu ke krámu a nebo v poslední době nová oktávka nebo jak se ten stroj jmenuje co dodělávají v servisech tak se radši zajímám dopředu.Zajímá mě co se ještě dá do aut nas..at aby mohla být dražší.Při dnešním raketovém zdražování potravin na jiné auto než mám stejně nebudu mít i kdyby mě nynější garnitura slíbila nevím co a další volby jsou myslím za dva roky takže důchodci ma jí do dalších voleb utrum.
Jsem zvyklý na 15 letou Dachnu cca 100 000 - 75 000 km destičky, brzd kotouče /preventivně se mnou už vydrží/ přepínač světel. Starý osmiventilák 1,4 benzin /nafta patří do kamen a náklaďáků
/ ,spotřeba za těch 100 000 prům. 6,6 /píšu si tankování/ Jízda mezi doktory, 2-3 za rok do Brna a Hradce Králové. Olej co 10 000 v převodovce po 75 000.Asi v 15 000 preventivně seřízeny ventily , nebylo to nutné. V době koupě bylo o zhruba o 90 000 levnější než stejná Škodovka při tom je tam jednou tolik místa, vzadu pohodlně 3 lidi.To je jednoduché auto na ježdění kolem komína ....
Seděl jsem /učil jsem se sedět/ ve vybaveném Kodiaku Tolik pí..in co na mě blikalo ten zasraný dotykový displej co na mě nereaguje seřizování všeho možného než vyjedeš . Všelijaké asistenty o kterých správně starý Loprais prohlásil že se zabijete stejně akorát ve vyšší rychlosti ,chcípá to na každé křižovatce a když potřebujete zmizet od někud, tak to zrovna chcípne a ta vteřina než se to znova rozjede potom chybí... ale zase jsem se rozčílil a úplně zbytečně se mnou Dachna vydrží ovšem pokud ty zelení teroristi a naši moci páni něco nevymyslí "na oživení ekonomiky"...
Občané kteří neumí nakopat do ...... své zlorumpované mocné , nejsou schopní samostatné existence....