Jak je to s řidičákem?
Re: Jak je to s řidičákem?
Dost možná, ale to už jsme v oblasti konspiračních teorií a dezinformací A kdybych je chtěl dál rozvíjet napsal bych, že v takovém systému bude normální člověk neustále něco porušovat. Dokud ale bude držet ústa a krok a nebude vystupovat protisystémově bude mu to tolerováno. V opačném případě na něj dopadne ruka zákona s veškerou razantností.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Jak je to s řidičákem?
Každej posranej pitomec si ten zákon upravuje podle sebe aby nás mohl šikanovat a dostat bakšiš,
Jede traktor, je to Zetor 3011
Re: Jak je to s řidičákem?
Mne to bolo vysvetlené s B a prívesnými vozikmi trochu inakmurár píše: ↑pon led 30, 2023 12:27 am A ešte ak za auto alebo dodavkou do 3500kg pripojíš prívesný vozík tak už je to brané ako jazdna súprava! Ťažné vozidlo skupiny B a prípojné vozidlo. A ak ma prípojné vozidlo nad 750KG tak potrebuješ E. A ako som písal tak z tými B a E skupinami majú v tom hokej nie len policajti ale aj autoškoly a školitelia!
V.P. -B. vozík do 750kg súprava do 4250kg ,alebo
- vozík nad 750kg súprava do 3500kg
V.P. B96. vozík nad 750kg súprava do 4250kg
V.P. B+E vozík do 3500kg. súprava do 7000kg
Je ťažké byť debilom ,konkurencia je privysoká!
Re: Jak je to s řidičákem?
Ano zákony...něco jako pangalaktickej megacloumák.
Po vstřebání má poživatel pocit, jako by mu někdo vyrazil mozek masivní zlatou cihlou, obalenou plátkem citronu.
Snad se toho vrácení řidičáku dočkám, alespoň ve stavu, abych si mohl dát s dědkama v hasičárně mariášek.
A jezdit tam budu něčím do 25km/hod...snad to nebude kolečkový křeslo.
Po vstřebání má poživatel pocit, jako by mu někdo vyrazil mozek masivní zlatou cihlou, obalenou plátkem citronu.
Snad se toho vrácení řidičáku dočkám, alespoň ve stavu, abych si mohl dát s dědkama v hasičárně mariášek.
A jezdit tam budu něčím do 25km/hod...snad to nebude kolečkový křeslo.
Sekací traktůrek Hayter H1842.....V podstatě Countax z roku 1995
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Babetta 207 chopper....................Prostě brutální mašina
UNC 045 Detvan.........................Nakladač malý, ale šikovný
Re: Jak je to s řidičákem?
Tak snad máš nachystán ručník.
PS tohke bych na traktorech necekal
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: Jak je to s řidičákem?
Riadne Kocúrkovo je z tými skupinami.
Tak cez obedňajšiu pauzu som zavolal bratrancovi na policajnú akadémiu,či oni tam vedia ako je to z tým oprávnením B a vozíkmi keď to učia budúcich pomáhačov. Tak mi to zisťoval u kolegu čo má na starosti dopravu. Tak teraz sme vyše hodiny to preberali a aj večera mi pritom prihorela čo som si robil. Takže na slováči asi takto:
Tak oprávnenie B.
Motorové vozidlo do 3500kg
Motorové vozidlo do 3500kg + príves do 750kg (4250kg)
Traktor do 3500kg
Traktor + príves do celkovej váhy súpravy 3500kg
oprávnenie B96.
Motorové vozidlo do 3500kg + príves nad 750kg ale do celkovej váhy súpravy do 4250kg
oprávnenie B+E
Motorové vozidlo do 3500kg + príves do 3500kg
Tak že na príves nad 750 je potrebné oprávnenie B 96 alebo B+E alebo C+E. A tu je ešte mi poslal aj odkaz na ústredný portál kde je to rozpísané:
https://www.slovensko.sk/sk/agendy/agen ... opravneni/
Tak cez obedňajšiu pauzu som zavolal bratrancovi na policajnú akadémiu,či oni tam vedia ako je to z tým oprávnením B a vozíkmi keď to učia budúcich pomáhačov. Tak mi to zisťoval u kolegu čo má na starosti dopravu. Tak teraz sme vyše hodiny to preberali a aj večera mi pritom prihorela čo som si robil. Takže na slováči asi takto:
Tak oprávnenie B.
Motorové vozidlo do 3500kg
Motorové vozidlo do 3500kg + príves do 750kg (4250kg)
Traktor do 3500kg
Traktor + príves do celkovej váhy súpravy 3500kg
oprávnenie B96.
Motorové vozidlo do 3500kg + príves nad 750kg ale do celkovej váhy súpravy do 4250kg
oprávnenie B+E
Motorové vozidlo do 3500kg + príves do 3500kg
Tak že na príves nad 750 je potrebné oprávnenie B 96 alebo B+E alebo C+E. A tu je ešte mi poslal aj odkaz na ústredný portál kde je to rozpísané:
https://www.slovensko.sk/sk/agendy/agen ... opravneni/
Re: Jak je to s řidičákem?
To by mělo být všude stejný i u nás to takhle je.
Re: Jak je to s řidičákem?
chybí tam ve výčtu vozidlo + přívěs NAD 750kg ale v součtu celkových hmotností do 3500kg
celý tohle vzniklo díky EU kvuli sjednocení předpisů
celý tohle vzniklo díky EU kvuli sjednocení předpisů
malej traktorista v malým traktoru
Re: Jak je to s řidičákem?
Máš pravdu, Tady je nějaký čtení.
https://www.garaz.cz/clanek/ridicske-pr ... urce=garaz
https://www.garaz.cz/clanek/ridicske-pr ... urce=garaz
Jede traktor, je to Zetor 3011
Re: Jak je to s řidičákem?
Me přijde nejsnazší mít prostě B+E nebo C+E...
Nechápu úlevu pro dovolenkáře. Na druhou stranu uvidím kdy potkám obytnak plný štěrku třeba...stejne jako traktor k nerozeznání od tahače.
Nechápu úlevu pro dovolenkáře. Na druhou stranu uvidím kdy potkám obytnak plný štěrku třeba...stejne jako traktor k nerozeznání od tahače.
"... to že máš internet neznamená, že sr@čky co máš v hlavě a považuješ je za myšlenky musíš ventilovat veřejně..."
Other-Side II. '23
Other-Side II. '23
Re: Jak je to s řidičákem?
A uplne najlepsie mat urobeny komplet vodicak a je pokoj
Re: Jak je to s řidičákem?
Pavle,ale asi by jsi v 18 letech na kompletní řidičák musel vzít finanční půjčku a splácel by jsi to hodně dlouho.
Re: Jak je to s řidičákem?
A aby těch zmatků nebylo málo,doplním fikejze. Zákon 56/2001 Sb. §3 odstavec (4) Silniční vozidla a zvláštní vozidla se rozdělují do kategorií L, M, N, O, T, C, R, S a Z. Rozdělení silničních vozidel a zvláštních vozidel do kategorií, další členění jednotlivých kategorií a jejich technický popis a způsob zařazení vozidel do kategorií stanoví prováděcí právní předpis.
Kategorie vozidel T
podkategorie T veškeré kolové traktory; podle konstrukční rychlosti je každá kategorie kolového traktoru uvedená v bodech 2 až 8 na konci doplněna písmenem „a“ nebo „b“
„a“ označuje kolové traktory s maximální konstrukční rychlostí nejvýše 40 km/h;
„b“ označuje kolové traktory s maximální konstrukční rychlostí vyšší než 40 km/h;
podkategorie T1 kolové traktory s nápravou nejbližší k řidiči s minimálním rozchodem minimálně 1 150 mm, s nenaloženou hmotností v provozním stavu větší než 600 kg a se světlou výškou nad vozovkou maximálně 1 000 mm
podkategorie T2 kolové traktory s minimálním rozchodem menším než 1 150 mm, s nenaloženou hmotností v provozním stavu větší než 600 kg a se světlou výškou nad vozovkou maximálně 600 mm; pokud výška těžiště traktoru (měřeno vůči vozovce) dělená střední hodnotou minimálního rozchodu všech náprav je větší než 0,90, musí být maximální konstrukční rychlost omezena na 30 km/h
podkategorie T3 kolové traktory s nenaloženou hmotností v provozním stavu maximálně 600 kg
podkategorie T4 kolové traktory zvláštního určení
podkategorie T4.1 traktory s velkou světlou výškou, traktory konstruované pro práci s vysokými plodinami, např. s vinnou révou. Jejich znakem je zvýšený podvozek nebo jeho část, což traktoru umožňuje pojíždět souběžně s plodinou s levými a pravými koly po každé straně jednoho nebo více řádků plodiny. Tyto traktory jsou určeny k nesení nebo k pohonu nářadí, které může být namontováno na předku, mezi nápravami, na zádi nebo na nákladové plošině. Pokud je traktor v pracovní poloze, je jeho světlá výška kolmá na řádky plodiny vyšší než 1 000 mm.
podkategorie T4.2 zvláště široké traktory, traktory charakteristické svými velkými rozměry a přednostně určené k práci na velkých zemědělských plochách
podkategorie T4.3 traktory s nízkou světlou výškou, traktory s pohonem čtyř kol s výměnným zařízením určeným k zemědělskému nebo lesnickému užití, charakteristické nosným rámem vybaveným jedním nebo více vývodovými hřídeli, s technicky přípustnou hmotností maximálně 10 t a s poměrem této hmotnosti k maximální hmotnosti v provozním stavu nižším než 2,5. Těžiště těchto traktorů, při užití obvykle montovaných pneumatik, musí být níže než 850 mm nad vozovkou
Kategorie vozidel T
podkategorie T veškeré kolové traktory; podle konstrukční rychlosti je každá kategorie kolového traktoru uvedená v bodech 2 až 8 na konci doplněna písmenem „a“ nebo „b“
„a“ označuje kolové traktory s maximální konstrukční rychlostí nejvýše 40 km/h;
„b“ označuje kolové traktory s maximální konstrukční rychlostí vyšší než 40 km/h;
podkategorie T1 kolové traktory s nápravou nejbližší k řidiči s minimálním rozchodem minimálně 1 150 mm, s nenaloženou hmotností v provozním stavu větší než 600 kg a se světlou výškou nad vozovkou maximálně 1 000 mm
podkategorie T2 kolové traktory s minimálním rozchodem menším než 1 150 mm, s nenaloženou hmotností v provozním stavu větší než 600 kg a se světlou výškou nad vozovkou maximálně 600 mm; pokud výška těžiště traktoru (měřeno vůči vozovce) dělená střední hodnotou minimálního rozchodu všech náprav je větší než 0,90, musí být maximální konstrukční rychlost omezena na 30 km/h
podkategorie T3 kolové traktory s nenaloženou hmotností v provozním stavu maximálně 600 kg
podkategorie T4 kolové traktory zvláštního určení
podkategorie T4.1 traktory s velkou světlou výškou, traktory konstruované pro práci s vysokými plodinami, např. s vinnou révou. Jejich znakem je zvýšený podvozek nebo jeho část, což traktoru umožňuje pojíždět souběžně s plodinou s levými a pravými koly po každé straně jednoho nebo více řádků plodiny. Tyto traktory jsou určeny k nesení nebo k pohonu nářadí, které může být namontováno na předku, mezi nápravami, na zádi nebo na nákladové plošině. Pokud je traktor v pracovní poloze, je jeho světlá výška kolmá na řádky plodiny vyšší než 1 000 mm.
podkategorie T4.2 zvláště široké traktory, traktory charakteristické svými velkými rozměry a přednostně určené k práci na velkých zemědělských plochách
podkategorie T4.3 traktory s nízkou světlou výškou, traktory s pohonem čtyř kol s výměnným zařízením určeným k zemědělskému nebo lesnickému užití, charakteristické nosným rámem vybaveným jedním nebo více vývodovými hřídeli, s technicky přípustnou hmotností maximálně 10 t a s poměrem této hmotnosti k maximální hmotnosti v provozním stavu nižším než 2,5. Těžiště těchto traktorů, při užití obvykle montovaných pneumatik, musí být níže než 850 mm nad vozovkou
Re: Jak je to s řidičákem?
Slavek55. Tak dnes by to bola fest suma za kompletku Ja som mal vodicak (sk. A, B, C, T, AM) urobeny uz 4 mesiace pred 18-kou. Vtedy nan padli vsetky moje uspori co som si s brigad nasetril. Zvysok hradila skola Jo to boli casy Ked som si pozdejsie v 2005 dorabal E ku C-ecku, tak ma ta sranda stala 13 000sk. Dnes nemam pojem o cenach kolko by to vyslo vsetko. Ale urcite dost a ma este len zdraziet.
-
- Příspěvky: 4575
- Registrován: stř říj 22, 2008 6:54 pm
- Bydliště: cyklostezka
Re: Jak je to s řidičákem?
voni tihle školitelé ,většinou z ňáký asociace autoškol, maj ten výklad takovej,aby si přihráli co nejvíc kšeftů.přece si nebudu na starý kolena dělat Téčko.BE to musí pokrejt...
sekalsemmalo-ten,co ho zasáhl za bouřky blesk ve dřezu na nádobí