Místní Sús nezájem, poraď si jak umíš. Aspoň ta drť kdyby byla. Berem to jako svátek.bulanek88 píše:Tohleto šlo dřív, když jel autobus a tři auta, ale dneska když po silničce 3 tř. projede 40 aut za hodinu, tak je to hned ledovka, proto se do toho pere sůl.bawor píše:...Kdybych si měl vybrat tak bych rači jezdil po silnici protažené pluhem a v kritických místech posypaných pískem nebo drtí než po solné břečce.
Cestáři-údržba silnic.
Re: Cestáři-údržba silnic.
Re: Cestáři-údržba silnic.
to že mohou jezdit často špatně naložené kamiony, které táhne tahač s jednou jedinou hnanou nápravou je důsledek právě údržby silnic. Prostě kdyby byly podmínky více zimní, nikdo rozumný by 4x2 tahač v zimě neposlal, protože by buď nedojel nebo by udělal nějaký průšvih.creative píše:To tu píšeš za sebe a svůj osobák, to taky dám, ale až pojedeš tahačem z jednou hnanou nápravou, tak budeš mluvit jinak. Skoro v každé obci je nějaký obchod, výrobna, sklad, skoro všude musí projet kamion.No vlastně nemusí.bawor píše:Solí se zbytečně moc, sůl ničí silnice a o autech ani nemluvě, lidi by se měli zase naučit jezdit na sněhu a zvládat krizové situace, nejen nadávat na druhé že je v zimně na silnici sníh. Kdybych si měl vybrat tak bych rači jezdil po silnici protažené pluhem a v kritických místech posypaných pískem nebo drtí než po solné břečce.
Důsledkem jsou mizerně (z hlediska rozložení nákladu) naložené soupravy, které táhne tahač 4x2 s pneu spíše na vyhození, která pod prvním trochu zasněženým kopcem zastaví, případně se postaví a řidič radši bude dávat chytré kecy do kamery než aby pod kopcem dal řetězy a kopec vyjel. Jenže to se v tričku, kraťasech a pantoflích blbě dělá.
To že jde podmínkám přizpůsobit vozový park, dokazují např.zpravidla lesnické společnosti, kde dříví netahá 4x2 kamion právě z výše uvedených důvodů. Znám pár lidí, co dřevo v zimě vozí a není pro ně problém např. během jedné fůry 3x sundat a nandat řetězy..............
Re: Cestáři-údržba silnic.
Zeptám se která autodoprava má v záloze na zimu tahače 4x4, 6x6 a dále? To s těmi řetězi souhlasím. Taky je nasadím, když si nejsem jistý, jestli vyjedu.z4011be píše:to že mohou jezdit často špatně naložené kamiony, které táhne tahač s jednou jedinou hnanou nápravou je důsledek právě údržby silnic. Prostě kdyby byly podmínky více zimní, nikdo rozumný by 4x2 tahač v zimě neposlal, protože by buď nedojel nebo by udělal nějaký průšvih.creative píše:To tu píšeš za sebe a svůj osobák, to taky dám, ale až pojedeš tahačem z jednou hnanou nápravou, tak budeš mluvit jinak. Skoro v každé obci je nějaký obchod, výrobna, sklad, skoro všude musí projet kamion.No vlastně nemusí.bawor píše:Solí se zbytečně moc, sůl ničí silnice a o autech ani nemluvě, lidi by se měli zase naučit jezdit na sněhu a zvládat krizové situace, nejen nadávat na druhé že je v zimně na silnici sníh. Kdybych si měl vybrat tak bych rači jezdil po silnici protažené pluhem a v kritických místech posypaných pískem nebo drtí než po solné břečce.
Důsledkem jsou mizerně (z hlediska rozložení nákladu) naložené soupravy, které táhne tahač 4x2 s pneu spíše na vyhození, která pod prvním trochu zasněženým kopcem zastaví, případně se postaví a řidič radši bude dávat chytré kecy do kamery než aby pod kopcem dal řetězy a kopec vyjel. Jenže to se v tričku, kraťasech a pantoflích blbě dělá.
To že jde podmínkám přizpůsobit vozový park, dokazují např.zpravidla lesnické společnosti, kde dříví netahá 4x2 kamion právě z výše uvedených důvodů. Znám pár lidí, co dřevo v zimě vozí a není pro ně problém např. během jedné fůry 3x sundat a nandat řetězy..............
Re: Cestáři-údržba silnic.
nejde o to mít tahače v záloze, to nemá nikdo, protože se to nevyplatí. Jde o to při nákupu nového zohlednit potřeby a místo 4x2 koupit něco lepšího
Samozřejmě ale proč koupit něco lepšího než 4x2, když za zablokování dopravy se nic neplatí a silnice jsou vysolený, tak se to nějak do cíle dohrabe.
Samozřejmě ale proč koupit něco lepšího než 4x2, když za zablokování dopravy se nic neplatí a silnice jsou vysolený, tak se to nějak do cíle dohrabe.
Re: Cestáři-údržba silnic.
Myslím, že je to zde už jak na novinkách , z 4011, proč ty si nezměníš vozový park. Dělals někdy v dopravě?Debilní názor.
Re: Cestáři-údržba silnic.
mám měnit vozový park, abych mohl po louce či po poli objet uvázlý kamion na silnici ?
V dopravě jsem nedělal. Podnikatele v dopravě taky nezajímá, jak svým šetřením omezí podnikání jiných. Beru to pouze z pohledu účastníka silničního provozu
Vlastní názor = už jako na novinkách ?
V dopravě jsem nedělal. Podnikatele v dopravě taky nezajímá, jak svým šetřením omezí podnikání jiných. Beru to pouze z pohledu účastníka silničního provozu
Vlastní názor = už jako na novinkách ?
-
- Příspěvky: 3948
- Registrován: čtv lis 27, 2008 10:48 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Cestáři-údržba silnic.
tak solí se opravdu víc než dost.Nakonec proč tam nedat více soli alespon tam zítra nemusím jet znovu.Nakonec nevím jak kdo ale raděj jedu na silnici ošetřené jinak než soli.A k tomu tahači stačí i ten 4krát 2.Bohužel pokud někde zablokuje cestu a vystoupí s toho řidič v sandálech nemá lopatu ani řetězi a pneu nevhodné ani pro jízdu v létě tak takového nezachrání nic
Re: Cestáři-údržba silnic.
kolikrát je lepší naštěrkovaná silnice než prosolená. Člověk jede podvědomě opatrněji a případná věc jako místní námraza nemá tak hrozné následky
Re: Cestáři-údržba silnic.
souhlasím, taky když si můžu vybrat kudy někam dojedu, vyberu si radši nesolené nebo max posypané štěrkem a kochám se krásnou krajinou. A nikdo mě ještě nemusel vytahovat, přizpůsobím se, někde 4, někde 3, někde dokonce i jedna, ale v pohodě dojedu kam potřebujuaumirek píše:tak solí se opravdu víc než dost.Nakonec proč tam nedat více soli alespon tam zítra nemusím jet znovu.Nakonec nevím jak kdo ale raděj jedu na silnici ošetřené jinak než soli.A k tomu tahači stačí i ten 4krát 2.Bohužel pokud někde zablokuje cestu a vystoupí s toho řidič v sandálech nemá lopatu ani řetězi a pneu nevhodné ani pro jízdu v létě tak takového nezachrání nic
"NEMUSÍŠ VŠECHNO VĚDĚT,STAČÍ VĚDĚT KDE TO NAJDEŠ."
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
-můj dědeček-
https://imaginaro.rajce.idnes.cz/Kubotka/
můj záhon- www.imaginaro.rajce.idnes.cz/vyvyseny_zahon/
Re: Cestáři-údržba silnic.
Tak někdo má rád, když mu auto omlátí kameny, já tedy ne Jinak špatně naložený kamion je co? Vždy budeš mít naloženou větší váhu na posledních nápravách vzadu, protože jsou obvykle na návěsu 3. Víš co to je rozložení nákladu na nápravy? Jinak když bylo kluzko, nechávali sme si nakládat víc dřeva na zadní nápravu tahače, u dřeva to šlo dobře, problém, když tě zvážili. Řetězů jsem si užil dost a dost, je to i v některých kopcích vidět, právě tam byla ta silnice dobře udržovaná, že nepomáhali ani řetězy.
-
- Příspěvky: 3948
- Registrován: čtv lis 27, 2008 10:48 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Cestáři-údržba silnic.
creative pro tvé info ta slaná sračka ti na autě udělá mnohem víc škody než ten písek či škvára .Jednou jsme dali do solanky co se používá na kropení cest v zimě stovku hřebík za týden po něm nebylo památky.Navíc auto je jen zboží co mi slouží ne buh ke kteremu se modlím a předvádím sousedum
Re: Cestáři-údržba silnic.
To dá rozum, hřebík nemá povrchovou úpravu. Zajímavé, že na západě se jenom solí. Jinak auto jako modlu nemám, slouží k přepravě moji a mojich dětí. Navíc teď sháním vícemístné, protože těch dětí bude víc. Já sem jen psal na začátku, že toto bude kontroverzní téma, mohlo být pod neschodama. Zítra tu dá někdo , jak jsme spokojeni s pokladnama v Kauflandu. Pak jak jezdí vlaky, apod.
-
- Příspěvky: 3948
- Registrován: čtv lis 27, 2008 10:48 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Cestáři-údržba silnic.
tak téma to je jako každé jiné nezavděčíš se všem.Mám ale za to že v zimě se dá očekávat že bude hladko a klouzat s tím se nedá nic dělat.Silničáři jsou tu zas od toho aby se to snažily zmírnit zamezit tomu není v jejich silách.No a řidič zas od toho aby přizpusobil jízdu a měl náležitou výbavu.A říkám že auto je spotřební zboží ne buh.To neznamená že mne neserou třebas ty kamínky a pod ale prostě beru zo jako dan jízdy v zimě
Ps jinak divil bych se že na západě se jen solí ono chemické ošetřeni neznamená jen sul
Ps jinak divil bych se že na západě se jen solí ono chemické ošetřeni neznamená jen sul
Re: Cestáři-údržba silnic.
Tebe ale jako koncového zákazníka zajímá cenazboží a věřím, že by jsi první křičel jak hejkal na lesy, proč platíš nenažranému dopravci kamion s více hnanými koly, když jim léta stačil pohon 4x2. A věř, že ceny v dopravě jdou směrem dolů, respektive jsou na stejné úrovni jako před 5ti lety. S tím souvisí i nižší platy řidičů. Zeptej se některého.z4011be píše:mám měnit vozový park, abych mohl po louce či po poli objet uvázlý kamion na silnici ?
V dopravě jsem nedělal. Podnikatele v dopravě taky nezajímá, jak svým šetřením omezí podnikání jiných. Beru to pouze z pohledu účastníka silničního provozu
Vlastní názor = už jako na novinkách ?
Re: Cestáři-údržba silnic.
Toto téma se jmenuje cestáři - údržba silnic, není tam psané jen zimní údržba, proto sem si prvně myslel, že to bude nějaká parodie, protože všichni víme, po čem jezdíme. Když sem reklamoval půl roku starý Iveco Crossway, že tam všechno drnčí, tak nám bylo sděleno, že máme jezdit po silnicích. No v česku ta málo kde jde. No a když je nová, tak se zase zavírá, řeže, spravuje, dilatuje,....