@xxmmVladimír2 píše:...jestli Ty nejsi nějak moc náročný. Naše silnice jsou na jedničku... ...problém nastává , když zařadíš dvojku , nebo ještě vyšší převodový stupeň...xxmm píše:Zimní údržba mi přijde naprosto v pohodě, hlavně když je zima jak loni
co mi přijde jako větší tragédie je letní a dlouhodobá údržba silnic
Nechápu proč musí být kolem silnic první třídy tolik suchých stromů který jsou ještě před stokou(imho silnice první třídy => rychlost+provoz => stromy za stokou nebo za svodidlama(když jsou nějaký památný)).
Proč když už se ho rozhodnou porazit tam nechají metr vysoký "pařez" a ten radši natřou bíle a dají před něj patník.
Proč když se v létě udělá výmol v silnice se tam strčí cedule se 70 a výmolama a díra se jde opravovat 15. prosince.
Proč musí být kvůli hromadě štěrku a zaparkovanému na odpočívce na silnici 50tka i o víkendu.
Proč se roští bránící výhledu z křižovatek a do začátek řeže až při nějakým průseru.
Proč se utrhlá krajnice řeší přidáním nového asfaltu, potom znovu asfalt, ještě jednou asfalt a když se to utrhlo i po čtvrté tak konečně přijel bagr a vykopal to dost hluboko a opravil i podloží a tohle trvalo 2roky.
Proč se opraví silnice v jednom okresu a na 1.5km v druhým okresu se dá značka s výmolama. a v tomhle místě by mě zajímalo jak tam vypadá zimní údržba v zimě jsem tam ještě nejel.
Suhlasim s tebou vo vacsine veci. Ale mam jednu kladnu skusenost s Vasimi cestami. Nakolko chodim casto do Brumova, Vsetina, dokazem porovnat, ze Vasi cestari cestu I/49, co je hlavny tah na Slovensko, ale aj cestu I/57 zo Vsetina do Brumova udrzuju vo vybornom stave. Hlavne vsetky vyspravky dokazu uplne zahladit. Prejdite na Slovensku stranu a cesta z hranice Strelna/Strelenka je opravovana stylom, kde bola jama sa urobi kopec. To sa naozaj neda porovnat, ked jazdite po moravskej strane a slovenskej. A to je vychod Ciech!!!!
@Vladimir2
takze da sa chodit po ceste prvej triede aj na 5ke a 6ke
To co predvadza nasa SSC, slov.sprava ciest je otras. Najradsej by som zavolal vasich cestarov nech to robia so svojou technologiou.
Tym nasim, sa mi zda, ze vyhovuje, ze si setria robotu a vobec im nezalezi na kvalite, na ceste I/49 dokazu svoje opravy ist opravovat po roku! Tam neplatia zaruky? Naco potom sa vyhadzuju peniaze na taketo opravy? Je inak aj pravdou, ze robit cestara v lete, je ako ked pride flotila strojov a nakoniec robi na ceste jeden/dvaja, dalsim trcia nohy z aut. Takto sa to robi.
V zime ich chapem ze tocia, ked snezi vela hodin nadcasov, ale mozu si ich vybrat v priebhu roka, ked nie je tolko roboty ako NV.
A tie konare okolo ciest na drtenie a spalenie v biomasovych kotolniach by tiez mohlo nabrat na rychlosti. Umoznia tak sprehladnenie usekov. To len ochranari/ ftackari maju problem s tym vyrezom. Takym by som doprial nieco ine.
Na zaver : dobrych cestarov si vazim! Plati ale, "silny ako silnica a lenivy ako cestar".