STK
Moderátor: DYK
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: STK
Jaké?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: STK
Mně spíš zajímá,jak se STK bude stavět k tomu,že je traktor zvláštní motorové vozidlo a jeho kola jsou výměnné příslušenství,které se často mění podle druhu práce.
Já mohu přijet na stk na origo kolech,ale nepoužívám je, protože jsou úzká a hodně utužují půdu,tak jezdím na balonech,možno nazvat i "flotačkách"
Můžeme se tu mezi sebou dohadovat o nesmyslech,ale mne by spíš zajímalo nějaké konkrétní stanovisko, či nějaký výčet paragrafu z novely.
Já mohu přijet na stk na origo kolech,ale nepoužívám je, protože jsou úzká a hodně utužují půdu,tak jezdím na balonech,možno nazvat i "flotačkách"
Můžeme se tu mezi sebou dohadovat o nesmyslech,ale mne by spíš zajímalo nějaké konkrétní stanovisko, či nějaký výčet paragrafu z novely.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: STK
POULM : STK zaujima prevadzka v zmysle zakona o prevadzke na pozemných komunikáciách. Rozmer schválených pneu je zapisany v OEV, nic ine nesmies na cestu pouzivat a teda ani na iných ist po ceste na STK. Akonahle je stroj na iných ako zapisanych pneu, P+CH povazuje stroj za nesposobily na prevadzku a zadrzi OEV ( ludovo povedane zoberie technicak rovnako, ako keby som mal na SKode 120 L obute 225/45 R18 ).
Niektore rozmery pneu sa daju dopisat do OEV - vyrobca alebo zastupca vyrobcu ma zoznam schválených rozmerov, vyda prehlasanie a nasledne urad moze zapisat doplnujuce udaje do OEV.
Na dvore, na poli a pod. ( inak povedane mimo posobena zakona o prevadzke na pozemných komunikáciách ) mozes jazdit aj na trojmontazach, to je tvoja vec.
Inak aj spominane vymenne prislusenstvo nie je uplne mimo pozornosti organov - vymenny stroj na traktor ( u nas kategoria Pn - pracovny stroj neseny alebo S - pracovny stroj tahany ) musia mat schvalenu sposobilost - t.j. technicky preukaz potrebuje kazdy pluh, podmietac, sejacka, snezna radlica.....
Niektore rozmery pneu sa daju dopisat do OEV - vyrobca alebo zastupca vyrobcu ma zoznam schválených rozmerov, vyda prehlasanie a nasledne urad moze zapisat doplnujuce udaje do OEV.
Na dvore, na poli a pod. ( inak povedane mimo posobena zakona o prevadzke na pozemných komunikáciách ) mozes jazdit aj na trojmontazach, to je tvoja vec.
Inak aj spominane vymenne prislusenstvo nie je uplne mimo pozornosti organov - vymenny stroj na traktor ( u nas kategoria Pn - pracovny stroj neseny alebo S - pracovny stroj tahany ) musia mat schvalenu sposobilost - t.j. technicky preukaz potrebuje kazdy pluh, podmietac, sejacka, snezna radlica.....
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: STK
Bohužel je to diskriminující nesmysl.
Když pěstuji nějaké okopaniny a potřebuji mít traktor na úzkých kultivačních kolech, nebo dvojitých kultivačních kolech abych s ním mohl jezdit v řádkách,tak se na to pole asi dostanu jak? Mám přimontovat vrtuli a přiletět vzduchem?
Znovu opakuji,že je traktor zvláštní motorové vozidlo.
Zvláštní vozidlo je vozidlo vyrobené k jiným účelům než k provozu na pozemních komunikacích.
Tudíž Traktory jsou vozidla kategorie T, tj. motorová vozidla vybavená koly nebo pásy, jejichž hlavní funkcí je tažná síla a která jsou zvláště konstruována pro tažení, tlačení, nesení nebo pohon určitého nářadí, strojů nebo přípojných vozidel, určených pro užití zejména v zemědělství a lesnictví.
Když pěstuji nějaké okopaniny a potřebuji mít traktor na úzkých kultivačních kolech, nebo dvojitých kultivačních kolech abych s ním mohl jezdit v řádkách,tak se na to pole asi dostanu jak? Mám přimontovat vrtuli a přiletět vzduchem?
Znovu opakuji,že je traktor zvláštní motorové vozidlo.
Zvláštní vozidlo je vozidlo vyrobené k jiným účelům než k provozu na pozemních komunikacích.
Tudíž Traktory jsou vozidla kategorie T, tj. motorová vozidla vybavená koly nebo pásy, jejichž hlavní funkcí je tažná síla a která jsou zvláště konstruována pro tažení, tlačení, nesení nebo pohon určitého nářadí, strojů nebo přípojných vozidel, určených pro užití zejména v zemědělství a lesnictví.
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: STK
Poulm - pises spravne, len musis doplnit aj dalsie znenie toho zakona.. :
Zvláštní vozidlo je vozidlo vyrobené k jiným účelům než k provozu na pozemních komunikacích...... ktore po splneni podmienok moze byt pouzivane na prevadzku na pozemných komunikáciách...( cca. tak nejako je to znenie ). Takze ak chces na cestu, kde plati zakon c X/Y, musis respektovat pravidla zakona X/Y...
Realita je taka, ze ani ministerstvo, policia a pod. nemaju vzdy jasno, ako je to s prevádzkou hlavne polnohospodarskych strojov. Chce to odvahu a mat dobre podklady, ale da sa organmi celkom slusne hadat. Napríklad u nas stale plati tkz.cestny zakon 135/1961 ktory obsahuje napríklad stat o Zvlastnom uzivani ciest - a z neho vyplyva, ze v ramci obhospodarovaného uzemia je pocas sezony je mozne uzivat cesty aj bez potreby riesit nadrozmernu ( sirka / dlzka / vyska ) alebo nadmernu prepravu ( hmotnost ). Takze podla jedneho zakona mozem ist na cestu z duplakmi, podla iného nie... Nie je ani definovane co to je obhospodarovane uzemie a pod...
Minuly rok bol seminar organizovany zdruzenim dovozcov techniky, boli tam od policie, ministerstva.... naslo sa hodne vela otvorených otázok, kde nebolo jasne riesenie... a aj to tak ostalo ( napríklad chaos s mytom ). Ujo od P+CH samozrejme tvrdil, ze ich cielom je pomahata polnohospodarom a nie ich sikanovat, nie som si ale isty, ci toto povedali na rozkaze aj kolegom v terene....
Zvláštní vozidlo je vozidlo vyrobené k jiným účelům než k provozu na pozemních komunikacích...... ktore po splneni podmienok moze byt pouzivane na prevadzku na pozemných komunikáciách...( cca. tak nejako je to znenie ). Takze ak chces na cestu, kde plati zakon c X/Y, musis respektovat pravidla zakona X/Y...
Realita je taka, ze ani ministerstvo, policia a pod. nemaju vzdy jasno, ako je to s prevádzkou hlavne polnohospodarskych strojov. Chce to odvahu a mat dobre podklady, ale da sa organmi celkom slusne hadat. Napríklad u nas stale plati tkz.cestny zakon 135/1961 ktory obsahuje napríklad stat o Zvlastnom uzivani ciest - a z neho vyplyva, ze v ramci obhospodarovaného uzemia je pocas sezony je mozne uzivat cesty aj bez potreby riesit nadrozmernu ( sirka / dlzka / vyska ) alebo nadmernu prepravu ( hmotnost ). Takze podla jedneho zakona mozem ist na cestu z duplakmi, podla iného nie... Nie je ani definovane co to je obhospodarovane uzemie a pod...
Minuly rok bol seminar organizovany zdruzenim dovozcov techniky, boli tam od policie, ministerstva.... naslo sa hodne vela otvorených otázok, kde nebolo jasne riesenie... a aj to tak ostalo ( napríklad chaos s mytom ). Ujo od P+CH samozrejme tvrdil, ze ich cielom je pomahata polnohospodarom a nie ich sikanovat, nie som si ale isty, ci toto povedali na rozkaze aj kolegom v terene....
Re: STK
Poulm : a aký je problém dať si dopísať do TP všetky rozmery kolies? teda aj tie kultivačné alebo balony. Raz zaplatíš kolky a máš pokoj.
- Antony30011
- Příspěvky: 13210
- Registrován: pát říj 21, 2011 9:29 pm
- Bydliště: Brněnsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK
Prej hlavně u koncernuhonza461 píše:No nekecej????Vždyt o tom se ví.Největší pakec budou emise.
Re: STK
U nas sa minule na STK riesili rozmery pneu na traktoroch. Je pravda ze na traktor sa moze pouzit viac druhov (rozmerov)pneu a rafkov podla druhu prace. ALE musia byt zapisane vo velkom technickom preukaze. Pokial niesu tak je hned problem.
-
- Příspěvky: 4458
- Registrován: pon čer 29, 2009 11:32 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: STK
to oco13:
kdy jsi byl naposledy na úřadě a chtěl řešit nějaké technické záležitosti na vozidle?
Já už si toho zkusil mnoho,naposledy jsem si zažil před rokem a něco křížovou cestu ohledně přestavby autovleku na traktorový a úředníci,resp. stát, jsou jenom od toho,aby vymýšleli problémy.
Ty si myslíš,že když přijdu na úřad a řeknu jim,jaké kola tam chci mít zapsané,tak mi je bez problémů do TP napíší? Obvzlášť u 35let starého traktoru,u kterého už neexistuje výrobce,ani žádný prodejce a ani žádný dodavatel dílů.
Nevím jak u vás,ale u nás jsou úřednící marťani.Pokud tam nemáš vyloženě nějakého kámoše,co ti to protekčně vyřídí,tak je to v podstatě nereálné a brzo ti dojdou nervy,peníze a čas.
to JanoSk:
Máš pravdu,je to tak,mnohé zákony a vyhlášky si protiřečí,jsou to vše jenom nástroje a pak záleží kdo jak s nimi zachází.
Už tak mají zemědělci,mírně řečeno náročný život a ještě jsou jim házeny pod nohy takové klacky.
Běžte se podívat do Rakouska,Německa či Polska,myslíte že tam u traktorů a ostatních strojů řeší takové problémy?
Bohužel už u nás i u vás ubývá policistů ze starší generace,kteří vědí jak věci fungují a nastupují noví ambiciozní,asertivní a egoističtí policisté,kteří jedou striktně podle zákona a nic jiného je nezajímá a jsou schopni vás zničit za prasklou odrazku či žárovku.
Bohužel je potřeba tyto vyhlášky znát pokud možno lépe jak oni,jinak nemáte šanci se bránit.Už se mi to mnohokrát vyplatilo až u přestupkové komise.
Můžeme se tady přehazovat paragrafama ,ale stejně nejdůležitější je to,jak to vypadá v reálu a co s tím,což mi ještě nikdo nebyl schopný ve většině případů říct.,k
Nespočet lidí v ČR a SR mají třeba nějaké Zetory UŘ1 a kolik z nich mají zapsané v TP třeba ty obyčené úzké kultivační kola,bez kterých do okopanin nelze vjet?
kdy jsi byl naposledy na úřadě a chtěl řešit nějaké technické záležitosti na vozidle?
Já už si toho zkusil mnoho,naposledy jsem si zažil před rokem a něco křížovou cestu ohledně přestavby autovleku na traktorový a úředníci,resp. stát, jsou jenom od toho,aby vymýšleli problémy.
Ty si myslíš,že když přijdu na úřad a řeknu jim,jaké kola tam chci mít zapsané,tak mi je bez problémů do TP napíší? Obvzlášť u 35let starého traktoru,u kterého už neexistuje výrobce,ani žádný prodejce a ani žádný dodavatel dílů.
Nevím jak u vás,ale u nás jsou úřednící marťani.Pokud tam nemáš vyloženě nějakého kámoše,co ti to protekčně vyřídí,tak je to v podstatě nereálné a brzo ti dojdou nervy,peníze a čas.
to JanoSk:
Máš pravdu,je to tak,mnohé zákony a vyhlášky si protiřečí,jsou to vše jenom nástroje a pak záleží kdo jak s nimi zachází.
Už tak mají zemědělci,mírně řečeno náročný život a ještě jsou jim házeny pod nohy takové klacky.
Běžte se podívat do Rakouska,Německa či Polska,myslíte že tam u traktorů a ostatních strojů řeší takové problémy?
Bohužel už u nás i u vás ubývá policistů ze starší generace,kteří vědí jak věci fungují a nastupují noví ambiciozní,asertivní a egoističtí policisté,kteří jedou striktně podle zákona a nic jiného je nezajímá a jsou schopni vás zničit za prasklou odrazku či žárovku.
Bohužel je potřeba tyto vyhlášky znát pokud možno lépe jak oni,jinak nemáte šanci se bránit.Už se mi to mnohokrát vyplatilo až u přestupkové komise.
Můžeme se tady přehazovat paragrafama ,ale stejně nejdůležitější je to,jak to vypadá v reálu a co s tím,což mi ještě nikdo nebyl schopný ve většině případů říct.,k
Nespočet lidí v ČR a SR mají třeba nějaké Zetory UŘ1 a kolik z nich mají zapsané v TP třeba ty obyčené úzké kultivační kola,bez kterých do okopanin nelze vjet?
V určitém okamžiku se z každého nářadí stává kladivo
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Všechno lze udělat snáz s kladivem
Nevěř na zázraky,spoléhej na kladivo
Optimista je pesimista s kladivem
Když se věci nedaří, každá snaha o zlepšení vede ke kladivu
Jedno kladivo vydá za tunu nářadí
Re: STK
Dyškriminácijá velkomožný pánko policajt.
Vážně se divíš že nemůžeš na cestu na gumách, které výrobce vozidla neschválil nebo nemají homologaci pro provoz na cestě vůbec?
Kola zapíší samozřejmně na základě vyjádření výrobce který schválí ta kola která s vozidlem testoval nebo je schopný odhadnout jejich vlastnosti.
To že výrobce už neexistuje je tvůj problém stejně jako to jak se dostaneš na pole s technicky nespůsobilým vozidlem.
Vážně se divíš že nemůžeš na cestu na gumách, které výrobce vozidla neschválil nebo nemají homologaci pro provoz na cestě vůbec?
Kola zapíší samozřejmně na základě vyjádření výrobce který schválí ta kola která s vozidlem testoval nebo je schopný odhadnout jejich vlastnosti.
To že výrobce už neexistuje je tvůj problém stejně jako to jak se dostaneš na pole s technicky nespůsobilým vozidlem.