Ferrari Vega 95 RS
Moderátor: DYK
- ferencc
- Příspěvky: 195
- Registrován: sob dub 30, 2011 9:55 pm
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Ferrari Vega 95 RS
Aký je váš názor, zvažujem kúpu tohto stroja.
ĎAKUJEM za akýkoľvek názor - radu.
ĎAKUJEM za akýkoľvek názor - radu.
Re: Ferrari Vega 95 RS
Nový nebo jetý?
Ferrari Vega=Pasqualli Orion=BCS Volcan
Jestli kupuješ nový, tak zvaž i ostatní modely (jsou to upně stejné stroje, jen s jinačí barvou kapoty). Zjisti si ceny u jiných prodejců a porovnej je mezi sebou. Jen dej pozor ať mají stejnou výbavu.
Motor to má VMko. Který má všechny parametry super, až na spotřebu. Žere i trávu kolem cesty (v max. výkonu skoro 10l/mth, průměr tak 6l/mth). Ale jinak motor SUPER - krouťák 420Nm už od 1000 ot/min - když je vypnutý pohon předku tak zadní kola jen prohrabují... :-D
Pokud máš peníze, tak bych se nebál i joisticku - brát radši pětitlačítkový (třítlačítkový nemá nezávislý hydraulický okruh např. pro hydromotor). Jinak komfort s joistickem je uplně jinde.
Pokud kupuješ ojetý, tak hlavně zkontrolovat středový čep - odchází tak 2000Mth pokud není mazaný. Pokud je, tak vydrží dobře o tisícovku Mth déle. Kupuješ RS - což je s řiditelnou přední nápravou - takže zkontrolovat rejdové čepy. Dále je potřeba zkontrolovat funkčnost klimatizace, kt. u těchto modelů umí zlobit. U starý traktorů rádo zlobilo ovládání joistickem, které se ovšem dá elegantně opravit A taky pozor na stav pojezdové spojky. Sice vydrží dlouho, ale pokud s tím jezdilo nějaké hovado, co nekontrolovalo olej v převodovce, tak se to určitě na jejím stavu podepsalo.
Můžu napsat více poznatků, jestli o ně budeš stát.
Nejsem majitel tohoto stroje, ale tady v ČR to servisuji a už sem si za nějaké ty roky a par desítek kusu co mi prošlo pod rukami dokázal udělat nějaký ten názor...
Ferrari Vega=Pasqualli Orion=BCS Volcan
Jestli kupuješ nový, tak zvaž i ostatní modely (jsou to upně stejné stroje, jen s jinačí barvou kapoty). Zjisti si ceny u jiných prodejců a porovnej je mezi sebou. Jen dej pozor ať mají stejnou výbavu.
Motor to má VMko. Který má všechny parametry super, až na spotřebu. Žere i trávu kolem cesty (v max. výkonu skoro 10l/mth, průměr tak 6l/mth). Ale jinak motor SUPER - krouťák 420Nm už od 1000 ot/min - když je vypnutý pohon předku tak zadní kola jen prohrabují... :-D
Pokud máš peníze, tak bych se nebál i joisticku - brát radši pětitlačítkový (třítlačítkový nemá nezávislý hydraulický okruh např. pro hydromotor). Jinak komfort s joistickem je uplně jinde.
Pokud kupuješ ojetý, tak hlavně zkontrolovat středový čep - odchází tak 2000Mth pokud není mazaný. Pokud je, tak vydrží dobře o tisícovku Mth déle. Kupuješ RS - což je s řiditelnou přední nápravou - takže zkontrolovat rejdové čepy. Dále je potřeba zkontrolovat funkčnost klimatizace, kt. u těchto modelů umí zlobit. U starý traktorů rádo zlobilo ovládání joistickem, které se ovšem dá elegantně opravit A taky pozor na stav pojezdové spojky. Sice vydrží dlouho, ale pokud s tím jezdilo nějaké hovado, co nekontrolovalo olej v převodovce, tak se to určitě na jejím stavu podepsalo.
Můžu napsat více poznatků, jestli o ně budeš stát.
Nejsem majitel tohoto stroje, ale tady v ČR to servisuji a už sem si za nějaké ty roky a par desítek kusu co mi prošlo pod rukami dokázal udělat nějaký ten názor...
- ferencc
- Příspěvky: 195
- Registrován: sob dub 30, 2011 9:55 pm
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ferrari Vega 95 RS
TAk to sú super poznatky.
Nie sú nejaké poruchové dnes mi jeden pán tvrdil že sa veľa kazia no ja si myslím že tiež nemôžu si dovoliť vyrobiť bárs jaký vrak.
-Takže má to trojtlačítkový joiystik aká je vada nedá sa dať na to nakladač? Nechápem tomu pojmu. poprosím sedliacky výklad.
-Má 300 mth a 6mesiacov, to znamená mal by mať ešte 1 a 1/2 roka záruku.
-Udajne je v plnej výbave no neviem čo je plná výbava klíma?
-Gumy od výroby asi 80%
Jednotka tam šla ťažko ostatné v pohode, no asi to je sila zvyku, spojka hned zabera na spodku.
No ja to zvažujem že je to dosť nový stroj ale samozrejme veľa penazí.
Najviac sa obávam tej spotreby. No zas si mylsím že by to mohlo dať aj výkon.
Chcem na to 2-2,2m kosu, 2m mulčovač stým mám najviac asi 20ha
Doteraz som robil 8 ha s MT8 151.32 no dlho to trvá. a Samozrejme pri mulčovači si tiež potiahne.
Akú spotrebu to bude mať naľahko? napr. s vlečkou, kosou, obracačkou, zhrňovačkou, lis na malé balíky čiže skoro na volnobeh????
Čo by ste mi odporučili?
Niečo výkonné spoľahlivé a s možnosťou do svahou. tak do 30.000,-€
ĎAKUJEM SOM MYSLEL ŽE NIKTO NIČ A NOKONIEC VY NO SUPER
Nie sú nejaké poruchové dnes mi jeden pán tvrdil že sa veľa kazia no ja si myslím že tiež nemôžu si dovoliť vyrobiť bárs jaký vrak.
-Takže má to trojtlačítkový joiystik aká je vada nedá sa dať na to nakladač? Nechápem tomu pojmu. poprosím sedliacky výklad.
-Má 300 mth a 6mesiacov, to znamená mal by mať ešte 1 a 1/2 roka záruku.
-Udajne je v plnej výbave no neviem čo je plná výbava klíma?
-Gumy od výroby asi 80%
Jednotka tam šla ťažko ostatné v pohode, no asi to je sila zvyku, spojka hned zabera na spodku.
No ja to zvažujem že je to dosť nový stroj ale samozrejme veľa penazí.
Najviac sa obávam tej spotreby. No zas si mylsím že by to mohlo dať aj výkon.
Chcem na to 2-2,2m kosu, 2m mulčovač stým mám najviac asi 20ha
Doteraz som robil 8 ha s MT8 151.32 no dlho to trvá. a Samozrejme pri mulčovači si tiež potiahne.
Akú spotrebu to bude mať naľahko? napr. s vlečkou, kosou, obracačkou, zhrňovačkou, lis na malé balíky čiže skoro na volnobeh????
Čo by ste mi odporučili?
Niečo výkonné spoľahlivé a s možnosťou do svahou. tak do 30.000,-€
ĎAKUJEM SOM MYSLEL ŽE NIKTO NIČ A NOKONIEC VY NO SUPER
Re: Ferrari Vega 95 RS
Co se týče poruchovosti - je to o pohledu na věc. Nepočítej moc s tím, že najezdíš 2000Mth bez žádné závady. Každopádně neměly by to být závady tipu něco v převodovce, vada motoru, atd...
Obecně lidem radím - dokud je v záruce - jezdit s tím naplno a co nejvíce, ať se najezdí co nejvíce mth. Pokud tam je nějaká výrobní vada, tak ať se objeví...
Třítlačítkový joistick má celkem šest funkcí (okruhů):
- jeden okruh ramena
- druhý okruh odpružení ramen (jestli má)
- třetí okruh přední ramena (jestli má)
- takže ti zbývají tři okruhy do rychlospojek - což je dost.
Ale pokud si vzpomínám je tu jedno "ale" a to také, že tyhle tři okruhy jsou funkční při pohybu joisticku do stran, což je pro použití nakladače celkem neergonomické - ale dá se na to zvyknout...
Pětitlačítkový joistick:
- je nepoměrně dražší
- má jeden nezávislý okruh (pro hydromotor) - tozn. že pustíš hydromotor, nastavíš jeho otáčky a zbývá ti olej ještě pro ostatní funkce. U třítlačítkového nemůžeš hydromotor používat (resp. s velkými omezeními)
- má celkem asi 8 funkcí z toho až šest jde do rychlospojek
- pokud nebudeš používat hydromotor tak pětitlačítkáč nevyužiješ...
Plná výbava je (podle mého maximum co jde na to dát) - přední ramena, kabina s klimatizací (k ní uhlíkové filtry), zadní robustní ramena s rychloháky, joistick, hydraulický třetí bod, hydraulická seřízení pravého zadního ramena, SCS (self cleaning system), digitální přístrojová deska, vzduchem odpružená sedačka
Spojka je hodně specifická a tomu odpovídá i řazení. Jen pro info o spojce - pedál spojky je spojen paraleogramem s válcem spojky- odtud se přenáší kapalinou do druhého válečku spojky, tam přes přepákování ovládá hydraulický rozvaděč který tlakem oleje spíná spojku. Takže je to systém mechanický=>hyrostatický=>mechanický=>hydrostatický :-D
Takže proto ta spojka funguje tak jak funguje. To že zabírá odspodu je docela normální věc. Normální věc je i to, že člověk když do toho poprve (až po desáté) sedne tak se s tou spojkou nedokáže plynule rozjet - prostě traktor jakoby poskočí. Tohle je jen o zvyku. Normální je i to, že si ta spojka občas vrzne.
Co není normální je to, když má spojka i po zahřátí oleje výraznou tendenci popojíždět s traktorem i s vyšlápnutou spojkou. Normální není ani to, když spojka prokluzuje. Zkouší se to jednoduše (a trochu prasácky). Zařadí se převod 4-4 šlápne se na brzdu a pomalu se pouští spojka - musí se zadusit motor - pokud ne, tak je v čoudu spojka. Což ale u traktoru co má 300mth opravdu nehrozí...
Spotřebu u těch prací, co jsi uváděl by odhadoval něco mezi 4-6 litry na hodinu.
Jinak pokud ještě nemáš koupený mulčovač tak pro tenhle traktor dobrá rada - kup mulčovač s co největší množstvím klínáků (u každého mulčovače je psaný maximální výkon traktoru - tak aby měl maximální výkon přes devadesát koní) - protože např dva klínáky tenhle traktor spolehlivě utaví na 200 metrech :-D
Robustnější mulčovač znamená vyšší pojezdová rychlost a je rozdíl síct rychlostí 3km/h protože víc mulčovač už nedává, a jezdit v pohodě 7 nebo 8 km/h.
Jinak bohužel doporučení nedám žádné, protože stroje ostatních výrobců bohužel neznám...
Obecně lidem radím - dokud je v záruce - jezdit s tím naplno a co nejvíce, ať se najezdí co nejvíce mth. Pokud tam je nějaká výrobní vada, tak ať se objeví...
Třítlačítkový joistick má celkem šest funkcí (okruhů):
- jeden okruh ramena
- druhý okruh odpružení ramen (jestli má)
- třetí okruh přední ramena (jestli má)
- takže ti zbývají tři okruhy do rychlospojek - což je dost.
Ale pokud si vzpomínám je tu jedno "ale" a to také, že tyhle tři okruhy jsou funkční při pohybu joisticku do stran, což je pro použití nakladače celkem neergonomické - ale dá se na to zvyknout...
Pětitlačítkový joistick:
- je nepoměrně dražší
- má jeden nezávislý okruh (pro hydromotor) - tozn. že pustíš hydromotor, nastavíš jeho otáčky a zbývá ti olej ještě pro ostatní funkce. U třítlačítkového nemůžeš hydromotor používat (resp. s velkými omezeními)
- má celkem asi 8 funkcí z toho až šest jde do rychlospojek
- pokud nebudeš používat hydromotor tak pětitlačítkáč nevyužiješ...
Plná výbava je (podle mého maximum co jde na to dát) - přední ramena, kabina s klimatizací (k ní uhlíkové filtry), zadní robustní ramena s rychloháky, joistick, hydraulický třetí bod, hydraulická seřízení pravého zadního ramena, SCS (self cleaning system), digitální přístrojová deska, vzduchem odpružená sedačka
Spojka je hodně specifická a tomu odpovídá i řazení. Jen pro info o spojce - pedál spojky je spojen paraleogramem s válcem spojky- odtud se přenáší kapalinou do druhého válečku spojky, tam přes přepákování ovládá hydraulický rozvaděč který tlakem oleje spíná spojku. Takže je to systém mechanický=>hyrostatický=>mechanický=>hydrostatický :-D
Takže proto ta spojka funguje tak jak funguje. To že zabírá odspodu je docela normální věc. Normální věc je i to, že člověk když do toho poprve (až po desáté) sedne tak se s tou spojkou nedokáže plynule rozjet - prostě traktor jakoby poskočí. Tohle je jen o zvyku. Normální je i to, že si ta spojka občas vrzne.
Co není normální je to, když má spojka i po zahřátí oleje výraznou tendenci popojíždět s traktorem i s vyšlápnutou spojkou. Normální není ani to, když spojka prokluzuje. Zkouší se to jednoduše (a trochu prasácky). Zařadí se převod 4-4 šlápne se na brzdu a pomalu se pouští spojka - musí se zadusit motor - pokud ne, tak je v čoudu spojka. Což ale u traktoru co má 300mth opravdu nehrozí...
Spotřebu u těch prací, co jsi uváděl by odhadoval něco mezi 4-6 litry na hodinu.
Jinak pokud ještě nemáš koupený mulčovač tak pro tenhle traktor dobrá rada - kup mulčovač s co největší množstvím klínáků (u každého mulčovače je psaný maximální výkon traktoru - tak aby měl maximální výkon přes devadesát koní) - protože např dva klínáky tenhle traktor spolehlivě utaví na 200 metrech :-D
Robustnější mulčovač znamená vyšší pojezdová rychlost a je rozdíl síct rychlostí 3km/h protože víc mulčovač už nedává, a jezdit v pohodě 7 nebo 8 km/h.
Jinak bohužel doporučení nedám žádné, protože stroje ostatních výrobců bohužel neznám...
Re: Ferrari Vega 95 RS
Jinak v pondělí jedu přímo do Luzzary do fabriky na školení. Tak pokud bys měl nějaké otázky na které bych neuměl odpovědět, tak se můžu přímo zeptat výrobce... ;)
- ferencc
- Příspěvky: 195
- Registrován: sob dub 30, 2011 9:55 pm
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ferrari Vega 95 RS
Ďakujem za rady
Fakt mi to hodne pomohlo K rozhodovaniu.
Keby niečo tak zas pomôžem ja.
Fakt mi to hodne pomohlo K rozhodovaniu.
Keby niečo tak zas pomôžem ja.
- ferencc
- Příspěvky: 195
- Registrován: sob dub 30, 2011 9:55 pm
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ferrari Vega 95 RS
Predná hydraulika tam nieje.
Zadné ramená to ma 2 a 2 piesty s tlakovaním váhy. Sú tam aj háky.
Ofuk sitiek z vnútra a ostatné neviem.
Mohli by ste sa opýtať v Taliansku vo fabrike či sa traktory tam stále robia??? Počul som od jedného taliana z Álp že Ferrari sa montujú v Polsku. Čo si osobné myslím že je blbosť ale čert nikdy nespí.
Mulčovač zoberiem k tomu Seppi 2m so zodratými kladivami ale dám tam asi Y nože.
Kosu by som najradšej 2,2 - 2,4m s kondicionérom alebo s valcami ideálna by bola Pottingera Alpina ale sú sakra drahé.
Pôvodne som chcel COBRAM ale cenovo by som lepšie za nový nevyšiel.
Ešte raz VEĽKÁ VĎAKA za informácie veľmi mi to pomohlo. Takže ho na 90% zoberiem.
Zadné ramená to ma 2 a 2 piesty s tlakovaním váhy. Sú tam aj háky.
Ofuk sitiek z vnútra a ostatné neviem.
Mohli by ste sa opýtať v Taliansku vo fabrike či sa traktory tam stále robia??? Počul som od jedného taliana z Álp že Ferrari sa montujú v Polsku. Čo si osobné myslím že je blbosť ale čert nikdy nespí.
Mulčovač zoberiem k tomu Seppi 2m so zodratými kladivami ale dám tam asi Y nože.
Kosu by som najradšej 2,2 - 2,4m s kondicionérom alebo s valcami ideálna by bola Pottingera Alpina ale sú sakra drahé.
Pôvodne som chcel COBRAM ale cenovo by som lepšie za nový nevyšiel.
Ešte raz VEĽKÁ VĎAKA za informácie veľmi mi to pomohlo. Takže ho na 90% zoberiem.
Re: Ferrari Vega 95 RS
Traktory se nedělají v polsku zde je důkaz (školení v itálii dva roky nazpět):
- ferencc
- Příspěvky: 195
- Registrován: sob dub 30, 2011 9:55 pm
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ferrari Vega 95 RS
Ďakuem zatiaľ za informácie veľmi si vážim Vašej ochoty poradiť.
Ozvem sa keď mašina bude na dvore. Zatiaľ veľká vďaka.
Ozvem sa keď mašina bude na dvore. Zatiaľ veľká vďaka.
Re: Ferrari Vega 95 RS
tak ako zobral i ho?
TRAC MT8-151.32, ZETOR 7245 UKT, ZETOR 5245
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245, MT8-132.32 , TZ-4K-14
ex TRAC MT8-050 , ZETOR 7245, MT8-132.32 , TZ-4K-14
- ferencc
- Příspěvky: 195
- Registrován: sob dub 30, 2011 9:55 pm
- Bydliště: Žilina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ferrari Vega 95 RS
Jasné len mám toho veľa. Hodím tu nejaké foto cez víkend.
-
- Příspěvky: 651
- Registrován: ned bře 24, 2013 12:00 am
- Bydliště: Brno/Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ferrari Vega 95 RS
Moc pěkný jen cena za to Ferrari aj ten lis museli bejt
Re: Ferrari Vega 95 RS
Všechno nej Františku
WINEA 36HP excellent
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
MT8-132.2
TZ-4K-14
VEGA 47HP excellent
VEGA 50HP excellent
MT8-132.2
TZ-4K-14