FORESTER K+K

Moderátoři: rezis, Toreto

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 4463
Registrován: stř črc 04, 2007 6:20 pm
Bydliště: Prostějovsko
Kontaktovat uživatele:

Re: FORESTER K+K

#76 Nový příspěvek od Roman »

Kolego jak máš uchyceny to závaží z krystala? to sis dělal držák nebo máš origo?
http://www.traktorista.estranky.cz
Zetor 5718
domádo new holland TCE 45 r.v. 2009
motorobot PF 61 r.v. 1957
kultivátor MS 06 r.v. 1995

Uživatelský avatar
LACO
Příspěvky: 192
Registrován: čtv led 29, 2009 3:32 pm
Bydliště: Považská Bystrica

Re: FORESTER K+K

#77 Nový příspěvek od LACO »

Ak by si mal niekedy cas prosim pofot nam tvoj traktorik trosku viac .

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 323
Registrován: sob lis 22, 2008 9:04 pm

Re: FORESTER K+K

#78 Nový příspěvek od forester »

Milhauss píše:Ty vole,a to urveš ůplně v pohodě,nebo forester funí??? To bych byl v pytli 8)
Kukni na začiatok tejto stránky,tam je video aj s podmietačom.
Závažia sú pripevnené cez medzikusy priamo na dve kolové skrutky,stačí si ich priložiť a je to jasné.

Mailo
Příspěvky: 8
Registrován: úte pro 22, 2009 10:26 pm

Re: FORESTER K+K

#79 Nový příspěvek od Mailo »

Ahoj FORESTER
Musim povedat pekny stroj chcel by som skusit potavit nieco podobne teda ak mozem len trochu nerozumiem tvojmu klbu.
Pises ze tam mas velky homokyneticky klb je to vlastna vyroba alebo z niecoho pouzity?
Nedalo by sa ti pofotit trosku lepsie uchytenie klbu o ram a preodovku?
DAKUJEM

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 323
Registrován: sob lis 22, 2008 9:04 pm

Re: FORESTER K+K

#80 Nový příspěvek od forester »

homokinetycký kľb je medzi prevodovkou a diferákom,telo stroja spájajú čapy z ložiskom na vrchu a spodku točne kde sa aj preklápajú redná a zadná časť rámu, dá sa to vidieť na fotkách na začiatku témy.

Uživatelský avatar
hopta
Příspěvky: 1
Registrován: ned pro 06, 2009 10:55 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: FORESTER K+K

#81 Nový příspěvek od hopta »

Moc pěknej stroj.Vím očem mluvím dělal jsem 10 let v lese a ten váš je poravdu skvělí.Rád bych něco podobného sehnal,nevíte prosím o něčem. 8) 8) 8)

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 323
Registrován: sob lis 22, 2008 9:04 pm

Re: FORESTER K+K

#82 Nový příspěvek od forester »

Bohužiaľ takéto stroje sa nepredávajú,v okolí je postavená jedna úplná kópia a jeden väčší kúsok čiste len ako lesný traktor.Ale nikdo nepredá.Tak len zohnať materiál a za pár rokov je mašinka na svete.
Přílohy
TH6A6A~1.JPG
TH6A6A~1.JPG (3.36 KiB) Zobrazeno 4453 x

Uživatelský avatar
JPL7
Příspěvky: 52
Registrován: pát led 23, 2009 4:19 pm

Re: FORESTER K+K

#83 Nový příspěvek od JPL7 »

zdravim veduci chcem sa spytat,mam doma z MB 123 motor len neviem aky je to obsah nemaju rozne obsahy nejake specificke znaky napr vyfukove potrubie mam uplne ine jak je na FORESTER K+K :-/ :-/

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 323
Registrován: sob lis 22, 2008 9:04 pm

Re: FORESTER K+K

#84 Nový příspěvek od forester »

Nazdar!Vedúci niesom,a motor v traktore mám 123 ale z saním ,výfukom a olejovým filtrom z 115.Tieto tak dopodrobna neovládam .115 sa dala odlíšiť podľa olejového chladiča ale len za predpokladu že to niekto neprehodil ,inak bastardtraktor má kontakt na pána ktorý sa venuje čiste mercedesom a vie o nich všetko.tak ho skús poprosiť nech ti ho posunie.Veľa zdaru,MB to je motor! 8)

Uživatelský avatar
bastardtraktor
Příspěvky: 4632
Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: FORESTER K+K

#85 Nový příspěvek od bastardtraktor »

Ten pán co rozumí Mercedesum je už starý a hlavně velice špatně slyší, takže jen se dovolat, aby slyšel telefon není legrace.
Probírat to s ním po telefonu moc nejde. Je třeba za ním zajet.
Jmenuje se Halbich
Beroun Školní náměstí 3
Na domě má ceduli Mercedes, Servis, výbrusy válců, broušení klik

Telefon zašlu SZ
ooooooooooooo

Uživatelský avatar
bastardtraktor
Příspěvky: 4632
Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: FORESTER K+K

#86 Nový příspěvek od bastardtraktor »

To, že je ten motor typ W123, nebo W114/115 , to ještě není celý typ ani auta , to je jen typová řada AUTA jako celku

Typový čísla motorů jsou jiný - to číslo je delší a podle toho se pozná, zda je to 200D, 220D, 240 D a tak dále

Číslo typu motoru by mělo být VYLITÉ NA BLOKU ZEPŘEDU
je to to kodové označení motoru

200D
Technické údaje motoru 4-válec diesel, 1.988 cm3, 02/79 - 03/85
60PS (44 kW/4400 ot./min)
(Toč. moment 113Nm/2400 ot./min)
Zrychlení 0-100 km/h [s] 27.4
Spotřeba paliva 7.1/10.2/9.5 l
Cena (DM) 18 870.00 (01.76)
23 039.40 (03.80)
28 887.60 (09.84)
Kód motoru M615.940
Maximální rychlost (km/hod) 135
Hmotnost (kg) 1.375 limuzína
Rozměry d x š x v (mm) 4.725 x 1.786 x 1.438 limuzína
Rozvor (mm) 2.795 limuzína
Poměr převodu diferenciálu 3.92

220D
Technické údaje motoru 4-válec diesel, 2.197 cm3, 02/76 - 03/79
60PS (44 kW/4200 ot./min)
(Toč. moment 126Nm/2400 ot./min)
Zrychlení 0-100 km/h [s] 28.1
Spotřeba paliva 9 l
Cena (DM) 19 558.00 (01.76)
20 346.30 (09.77)
21 761.60 (12.78)
Kód motoru M615.941
Maximální rychlost (km/hod) 135
Hmotnost (kg) 1.380 limuzína
Rozměry d x š x v (mm) 4.725 x 1.786 x 1.438 limuzína
Rozvor (mm) 2.795 limuzína
Poměr převodu diferenciálu 3.92
___________________________
240D, 240TD
Technické údaje motoru 4-válec diesel, 2.404 cm3, 02/76 - 02/79
65PS (48 kW/4200 ot./min)
(Toč. moment 137Nm/2400 ot./min)
Zrychlení 0-100 km/h [s] 24.6
Spotřeba paliva 7.4/10.9/9.5 l
Cena (DM) 20 146.50 (01.76)
24 600.10 (03.80)
30 780.00 (09.84)
Kód motoru M616.912
Maximální rychlost (km/hod) 138
Hmotnost (kg) 1.385 limuzína
1.505 kombi
Rozměry d x š x v (mm) 4.725 x 1.786 x 1.438 limuzína, kombi
Rozvor (mm) 2.795 limuzína, kombi
Poměr převodu diferenciálu 3.69


V typu auta W115 PIJÁNO je
motor 240D s kodem 616.916
W155 220 D 615.912
W115 200 D 615.913

U typu auta W123 je
motor 240D s kodovým označením M616.912
220D M615.941
200 D M615.940


Zvenku se ty motory lišej myslím na první pohled hlavně olejovým filtrem, sacím potrubím a tak podobně.
Ale sám tomu zase až tak nerozumím, protože je v tom trošku zmatek daný tím, že lidi si v autech motory často přehazovali a nakhrazovali je třeba obdobnými motory z dodávek a podobně.

Obrázek
ooooooooooooo

Uživatelský avatar
bastardtraktor
Příspěvky: 4632
Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: FORESTER K+K

#87 Nový příspěvek od bastardtraktor »

To kodové označení je součástí čísla motoru
číslo motoru má třeba 14 číslic a z toho prvních 6 je to kodové označení.
třeba můj má číslo 615912XXXXXXXX

takže i když jsem si koupil na sešrotování a získání motoru vrak auta W123 a mel v tom být motor 240 D, tak jsem pak zjistil, že mám motor 220D ze staršího typu W115 :vztek:
No nic - vrčí a kompresi má

číslo je vyražené na boku bloku zhruba v místech, kde končí vstřikovací čerpadlo - nar poslední boční mrazovkou
kromě toho je kódové označení i vylité v litině zepředu
Přílohy
PC301603x [1280x768].JPG
Naposledy upravil(a) bastardtraktor dne stř pro 30, 2009 7:07 pm, celkem upraveno 1 x.
ooooooooooooo

Uživatelský avatar
bastardtraktor
Příspěvky: 4632
Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: FORESTER K+K

#88 Nový příspěvek od bastardtraktor »

Tyhle dva mam doma

starší typ 220D / W115 D22
Kód motoru 615.912
Technické údaje motoru 4-válec diesel, 2197 cm3
od data 7/1967 do 11/1976
44kW / 60PS při 4200 ot/min

_________________________

Novější typ 220D
Kód motoru M615.941
Technické údaje motoru 4-válec diesel, 2.197 cm3,
od data 02/ 1976 do 03/ 1979
60PS (44 kW/4200 ot./min)

Toč. moment 126Nm/2400 ot./min
Maj oba stejný
_____________________
Takže pozor ať nedopadnete jako já
chtel jsem koupit 240D - tedy 616.912
, ale překoukl jsem se o jedno čísílko a mam 615.912 - mam tedy 220 D
a je prdlajz platný, že na autě novějšího typu W123, které jsem si celé koupil na zvrakování bylo vzadu napsáno na kufru 240D.
Nejdřív jsem se s ním povozil, aby bylo jasný, že vše funguje.

ten druhý můj motor s kodem M615 941 jsem pak pořídil za 500 Kč ve šrotě - původně jsem ho vzal aby byl na díly, protože M615.941 a 615.912 jsou vlastně stejný - tedy díly se hodí na ten co jsem zvrakoval z toho auta Ale nedalo mi to a ten za 500 Kč ze šrotu taky vrčí a kompresi má naměřenu výbornou a hlavně všechny válce témeř stejně. Stačilo zabrousit jeden ventil.

Ale co je platný koupit motor i s převodovkou za 500 Kč, když jsem potom pořídil těsnení pod hlavu, žhaviče , spojkovou lamelu, přítlačák, spojkový ložisko a opravu starteru celkem za 8 000 Kč.
ooooooooooooo

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 323
Registrován: sob lis 22, 2008 9:04 pm

Re: FORESTER K+K

#89 Nový příspěvek od forester »

Ahoj Tomáš si proste nevyčerpateľný.Ďakujem! :potlesk:

Uživatelský avatar
bastardtraktor
Příspěvky: 4632
Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: FORESTER K+K

#90 Nový příspěvek od bastardtraktor »

forester píše:Ahoj Tomáš si proste nevyčerpateľný.Ďakujem! :potlesk:
No to jsem měl jen v počítači. Z hlavy vim houby a v dílně jsem nemehlo,tak mě zase až tak nechval. :)
ooooooooooooo

Odpovědět

Zpět na „Traktory domácí výroby -kloubové“