FORESTER K+K
- Marecek
- Příspěvky: 123
- Registrován: úte úno 03, 2009 9:01 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: FORESTER K+K
Ahoj, je to parada ani som nedychal ked som pozeral foto.Je to super idem si to lepsie popozerat.
- BLIS.Cz
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned úno 01, 2009 12:51 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: FORESTER K+K
Když mluvite o motoru tak si kladu otázku - a co tak motor z avie, zvláště ty novši modely mají vlasně i agregát na servořízení. Co vy na to. Čekám na připomínky.
- DODOTRAK
- Příspěvky: 1026
- Registrován: ned lis 02, 2008 10:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: FORESTER K+K
Ja mám klasický klbak a môžem potvrdiť že sa to fakt vyhrabe odvšadial stačí len točiť volantom a tým že sa to láme si to spraví svoje miestečko a už sa to hrabe von. O manevrovatelnosti už ani nevravím to nemá konkutenciu tam kde sa ja zvrtnem tak tam sa nezatočí žiadna klasika.
Forester je sparavený skutočne premyslene a precízne ale neviem či by som šiel do takéhoto riešenia bežný kľb je ovela jednodukší aj ked ak ho chce človek spraviť naozaj dobre je tiež pracný. Má to však aj nevýhodu v tom že nesené náradie pri malom pohybe volantom odchádza do strán takže napr. pri riadkovani pod zemiaky je ovela naročnejšie urobiť pekné rovné riadky.
Forester je sparavený skutočne premyslene a precízne ale neviem či by som šiel do takéhoto riešenia bežný kľb je ovela jednodukší aj ked ak ho chce človek spraviť naozaj dobre je tiež pracný. Má to však aj nevýhodu v tom že nesené náradie pri malom pohybe volantom odchádza do strán takže napr. pri riadkovani pod zemiaky je ovela naročnejšie urobiť pekné rovné riadky.
Re: FORESTER K+K
v habovke bol ešte jeden klbovy traktor a ten sa tieš dokazal zvrtnut na mieste
Naposledy upravil(a) 23markus dne pát úno 06, 2009 11:11 am, celkem upraveno 1 x.
Re: FORESTER K+K
Tak avia je použiťeľná ale aj tak je to vysoký a ťažký motor aj keď sa prerobí vaňa to potom radšej motor z 69 ten má ideálnu charakteristiku ávia je moc meká na spodku otáčok.
Re: FORESTER K+K
Tak to záleží kde,na poli skoro vôbec a v lese často.
Re: FORESTER K+K
A co tvoj navijak?Popis ho trosku
Re: FORESTER K+K
NO bol som dlžný fotku rozvádzača a k tomu navijáku:je tam velké šnekové kolo asi 250mm a šnek má priemer okolo 60mm.Je poháňaný z pomocného náhonu na prevodovke PV3S priamo bez istenia,takže rýchlosť a smer otáčania si volím na prevod.MB.Bubon som robil už dávno len bol dopasovaný,má šírku asi 300 mm a boky sú vysoké asi 100mm,priemer bubna je okolo 200mm.Lano aké zoženiem,teraz 16mm.V kole je kolík ktorým si môžem dať voľné odvíjanie lana.Keď bude príležitosť tak dorobím olejovú nádrž tak aby nebolo treba primazávať ručne.
- BLIS.Cz
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned úno 01, 2009 12:51 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: FORESTER K+K
Jestli máš zájem o motor W210 3,0 TD tak se podívej na stránku
http://www.motoallegro.pl/item555970151 ... w_210.html
je na prodej v aukci, která končí za 4 dny momentální cena v Kč 29 400,- (Můžu pomoct umím perfektně polsky).
Na těchto stránkach je celá spousta motorů MB (i levnější)
http://www.motoallegro.pl/item555970151 ... w_210.html
je na prodej v aukci, která končí za 4 dny momentální cena v Kč 29 400,- (Můžu pomoct umím perfektně polsky).
Na těchto stránkach je celá spousta motorů MB (i levnější)
- BLIS.Cz
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned úno 01, 2009 12:51 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: FORESTER K+K
A další:
http://www.motoallegro.pl/item552825072 ... _0_td.html
http://www.motoallegro.pl/item561395155 ... 1999r.html
http://www.motoallegro.pl/item564398840 ... 177km.html
s nima se jde domluvit i po neukončené aukci, jsou tam tel. čísla.
http://www.motoallegro.pl/item552825072 ... _0_td.html
http://www.motoallegro.pl/item561395155 ... 1999r.html
http://www.motoallegro.pl/item564398840 ... 177km.html
s nima se jde domluvit i po neukončené aukci, jsou tam tel. čísla.
Re: FORESTER K+K
Ďakujem ale to niesú ceny pre mňa.To si počkám na niečo po búračke a hlavne typ w124.Mám dobrý motor a už týždeň mám namontované turbo čo zatiaľ vypadá sľubne
tak teraz dotiahnem detaily a sezóna to preverí.(ale radej si odkladám origo diely pre každý prípad)
Apropo Blis ako si sa rozhodol,dúfam že si dostal SZ.
tak teraz dotiahnem detaily a sezóna to preverí.(ale radej si odkladám origo diely pre každý prípad)
Apropo Blis ako si sa rozhodol,dúfam že si dostal SZ.
- bastardtraktor
- Příspěvky: 4632
- Registrován: sob zář 22, 2007 2:25 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: FORESTER K+K
Ty jsi prostě k původnímu atmosfericky plněnému Mercedes motoru přirouboval turbo a hotovo ?forester píše:Ďakujem ale to niesú ceny pre mňa.To si počkám na niečo po búračke a hlavne typ w124.Mám dobrý motor a už týždeň mám namontované turbo čo zatiaľ vypadá sľubne
tak teraz dotiahnem detaily a sezóna to preverí.(ale radej si odkladám origo diely pre každý prípad)
Apropo Blis ako si sa rozhodol,dúfam že si dostal SZ.
Myslel jsem si, že to nejde, že turbo motory maj maličko jinou konstrukci.
Třeba u motorů 1,9 u Peugeotů / 405, 205 atd / to prej nejde - ty motory se liší.
Ale u těch starších motorů to možná i jde jak vidět a jede to.
Tak to tam ještě dobastli Intercooler / mezichladič / a bude to závoďák.
Ty mezichladiče jsou ve šrotech zadarmo , protože to je nerecyklovatelná sestava různých kovů.
ooooooooooooo
- BLIS.Cz
- Příspěvky: 6
- Registrován: ned úno 01, 2009 12:51 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: FORESTER K+K
Si dobrý, zasa po svem a zasa dobre (s tim turbom) takto si zislal daake koniky naviac a celkom za malu cenu - skvele . Tuto ponuku som Ti poslal lebo som sa pozerál po niejakom motore MB 2,5 až 3,0 D.
PS:
Zatial som ešte nič niedostal, takže sa niemóžem rozhodnuť lebo nieviem ako. Inak keď ano tak som rozhodnutý, len by som poteboval dostať viač čitatělný signal, lebo tento nie som schopny prečitať. Už som to zbadal, už to vidim.
PS:
Zatial som ešte nič niedostal, takže sa niemóžem rozhodnuť lebo nieviem ako. Inak keď ano tak som rozhodnutý, len by som poteboval dostať viač čitatělný signal, lebo tento nie som schopny prečitať. Už som to zbadal, už to vidim.
Re: FORESTER K+K
To turbo je tam zatiaľ ozaj iba prišróbované ale musím doladiť tepelný režim motoru a potom príde na rad čerpadlo a skutočný nárast výkonu (aj spotreby)Ale len tak sa dostanem k poznatku či je to schodná cesta.Zatiaľ narástol mk len v určitých otáčkach a to je málo.