Brdská PRAGA Slavoj
Brdská PRAGA Slavoj
PRAGA Slavoj
rok výroby:
2021-2024
motor:
AVIA A31, čtyřžhavení
převodovky:
- první: PRAGA AVIA- 5q, s vývodem na čerpadlo
- druhá: V3S
+ přídavná rozvodovka V3S s vývodem na čerpadlo a vývodem na naviják
nápravy :
přední V3S krácená na krátké poloosy
- zadní V3S I. zadní zkrácená na ???
brzdy:
- provozní komplet vzduchové original
- ruční mechanická pásová na original buben na kardanu
kola:
aktualně
- přední 8,25/20
- zadní 12/24
příslušenství:
- naviják V3s ??
- hydraulika- zadní v přípravě ??
váha:
- ohad 2-3 t.........................
šířka :
-1890 mm, po otočení zadních kol 2080 mm ??
rozvor :
??
celková délka:
3200 mm ??
?? - doplnit údaje
?? - doplnit foto
rok výroby:
2021-2024
motor:
AVIA A31, čtyřžhavení
převodovky:
- první: PRAGA AVIA- 5q, s vývodem na čerpadlo
- druhá: V3S
+ přídavná rozvodovka V3S s vývodem na čerpadlo a vývodem na naviják
nápravy :
přední V3S krácená na krátké poloosy
- zadní V3S I. zadní zkrácená na ???
brzdy:
- provozní komplet vzduchové original
- ruční mechanická pásová na original buben na kardanu
kola:
aktualně
- přední 8,25/20
- zadní 12/24
příslušenství:
- naviják V3s ??
- hydraulika- zadní v přípravě ??
váha:
- ohad 2-3 t.........................
šířka :
-1890 mm, po otočení zadních kol 2080 mm ??
rozvor :
??
celková délka:
3200 mm ??
?? - doplnit údaje
?? - doplnit foto
Naposledy upravil(a) Jilson dne úte dub 30, 2024 10:09 am, celkem upraveno 2 x.
Re: Brdská PRAGA Slavoj
Ty jo, v dnešní době ještě někdo staví traktory?
Jinak super práce Bude i kapotáž?
Jinak super práce Bude i kapotáž?
Hinomoto N249
Re: Brdská PRAGA Slavoj
Paráda! Tak naj slúži k spokojnosti.
A daj viac fotiek.
A daj viac fotiek.
Re: Brdská PRAGA Slavoj
Nehľadajú sa ti nápravy keď máš vzadu 24 kolesá a v predu 20?
Bielorus MTZ-5MS 1969 tu: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 70&t=44398
Re: Brdská PRAGA Slavoj
Hlavně kola vpředu úplně nanic.
Na světě mám nejraději tu rozmanitost, každej den mě nasere někdo jinej.
Re: Brdská PRAGA Slavoj
Nehadaji... protože náhon a redukční prevodovka jsou ve vývoji... mám pohon ze Star66, tak uvidím jakej pomer to dá. Podle toho se sezenou kola dopředu. Zadní kola přijdou otočit, aby byl širší rozchod a měli cca stejnou stopu s prednima.
Re: Brdská PRAGA Slavoj
Len aby ti tam nevyšli do predu nejaké malé kolesá. Diferak má priemer +-40 CM. Mne na Náprave Gaz 66 a kolesách 9,5-24 vychádza svetlá výška pod diferakom len +-25cm a na tých istých kolesách a náprave V3S to bolo ak si dobré pamätám asi 45cm.
V tej dobe keď som mal túto prvú kombináciu tak som v lese nemel problém prejsť po tých koľajach čo ostali v bahne za LKT. A Zetor tam neprešiel!
V tej dobe keď som mal túto prvú kombináciu tak som v lese nemel problém prejsť po tých koľajach čo ostali v bahne za LKT. A Zetor tam neprešiel!
Re: Brdská PRAGA Slavoj
Je to přestavba tohoto:
https://ibb.co/DQWZ5xw
Nakonec člověk předělal v podstatě úplně vše..
Ono je to o tom, kolik času a peněz v tom chceš utopit, kolik si můžeš dovolit... a jaké bude využití.
Jediné na čem jsem nešetřil je možnost rozebiratelnosti a prenastaveni. Ovšem na úkor času při vymýšlení a výrobe.
Všechny komponenty mám po kupe, ale chybí toho spoustu dodělat. Všechno je jen slabě provarene. Až po testování má smysl vše pořádně zavarit, natřít a hrát si s kapotazi.
https://ibb.co/DQWZ5xw
Nakonec člověk předělal v podstatě úplně vše..
Ono je to o tom, kolik času a peněz v tom chceš utopit, kolik si můžeš dovolit... a jaké bude využití.
Jediné na čem jsem nešetřil je možnost rozebiratelnosti a prenastaveni. Ovšem na úkor času při vymýšlení a výrobe.
Všechny komponenty mám po kupe, ale chybí toho spoustu dodělat. Všechno je jen slabě provarene. Až po testování má smysl vše pořádně zavarit, natřít a hrát si s kapotazi.
Re: Brdská PRAGA Slavoj
Jilson píše: ↑úte dub 30, 2024 9:48 am PRAGA Slavoj
rok výroby:
2021-2024
motor:
AVIA A31, čtyřžhavení
převodovky:
- první: PRAGA AVIA- 5q, s vývodem na čerpadlo
- druhá: V3S
+ přídavná rozvodovka V3S s vývodem na čerpadlo a vývodem na naviják
nápravy :
přední V3S krácená na krátké poloosy
- zadní V3S I. zadní zkrácená na krátké poloosy
brzdy:
- provozní komplet vzduchové original
- ruční mechanická pásová na original buben na kardanu
kola:
aktualně
- přední 8,25/20
- zadní 12/24
příslušenství:
- naviják V3s ??
- hydraulika- zadní v přípravě ??
váha:
- ohad 2-3 t.........................
šířka :
-1890 mm, po otočení zadních kol 2080 mm ??
rozvor :
2000 mm
celková délka:
3200 mm
?? - doplnit údaje
?? - doplnit foto
Re: Brdská PRAGA Slavoj
Ten motor na korbe mi pripomína jedného letajúceho holanďana z Dakaru. Tiež mal jeden motor pod kapotou a druhý na korbe a poháňal z tým zadnú nápravu.
Tu zadnú konzolu si robil doma alebo ti to niekde vyrezali?
Tu zadnú konzolu si robil doma alebo ti to niekde vyrezali?