Stránka 1 z 2
Pekelný stroj
Napsal: úte črc 10, 2007 10:36 pm
od TomAir
Motor zatím M22
nápravy V3S,zadní celá pøední upravena podle zadní,
1. pøevodovka M22
2. pøevodovka V3S
pøední kola V3S
zadní kola 14,9/13 - 24
ráfky zetor 25A
rozvor 180 cm
celk. šíøka 180 cm
Napsal: stř črc 11, 2007 8:38 am
od Robo
Možná špatnì vydím, ale Ty nemáš nìjaký vyrovnávací pøevod mezi pøední a zadní nápravou, když máš rozdílné kola?
Napsal: stř črc 11, 2007 8:52 am
od TomAir
Robo píše:Možná špatnì vydím, ale Ty nemáš nìjaký vyrovnávací pøevod mezi pøední a zadní nápravou, když máš rozdílné kola?
Dobrý postøeh..nic takového tam není..ale už mám na ponku duplex a správné pomìry kol..jen si najít ten èas..
Takhle se to dá zapínat jen na dobu nezbytnì nutnou..
Napsal: stř črc 11, 2007 8:55 am
od Robo
TomAir píše:Robo píše:Možná špatnì vydím, ale Ty nemáš nìjaký vyrovnávací pøevod mezi pøední a zadní nápravou, když máš rozdílné kola?
Dobrý postøeh..nic takového tam není..ale už mám na ponku duplex a správné pomìry kol..jen si najít ten èas..
Takhle se to dá zapínat jen na dobu nezbytnì nutnou..
To bych chtìl vidìt v akci jak se to chová. Použitelné možná tak na mokré trávì a to po tobì musí zùstat pìkné koleje.
Øetìz tam nedávej....
Napsal: stř črc 11, 2007 9:03 am
od TomAir
No obèas je pøedek potøeba v lese na zpáteèku nebo s károu na tý trávì a to když zaène hrabat zadek..a to sou kua koleje
nic lepšího než øetìz nemám..a pøevodovka na zakázku trochu drahé
Napsal: čtv zář 20, 2007 8:54 pm
od Ondras83
TomAir píše:No obèas je pøedek potøeba v lese na zpáteèku nebo s károu na tý trávì a to když zaène hrabat zadek..a to sou kua koleje
nic lepšího než øetìz nemám..a pøevodovka na zakázku trochu drahé
když se s tim nebudeš rozjíždìt stylem-plnej plyn s plnou károu a rychle pustit spojku tak to všechno vydrží, ale musíš se k tomu chovat a mazat
Napsal: pát zář 21, 2007 7:45 am
od Petr Kuře
Moc pìkný stroj, akorát chudák motor z M22, to snad nemùže ani utáhnout
Napsal: pát zář 21, 2007 8:00 am
od bibos
Petr Kuøe píše:Moc pìkný stroj, akorát chudák motor z M22, to snad nemùže ani utáhnout
To jo já ho mám ve svém bobikovi-nìco jako má tata pufana a je to tak tak!
Napsal: pát zář 21, 2007 4:28 pm
od TomAir
Petr Kuøe píše:Moc pìkný stroj, akorát chudák motor z M22, to snad nemùže ani utáhnout
No pravda je to na nìj moc..jediný stìstí je že pokaždý je kam podøadit:)už je doma jiný motor..
Napsal: ned říj 07, 2007 8:45 am
od Tlapka
TomAir píše:Petr Kuøe píše:Moc pìkný stroj, akorát chudák motor z M22, to snad nemùže ani utáhnout
No pravda je to na nìj moc..jediný stìstí je že pokaždý je kam podøadit:)už je doma jiný motor..
muzu se zeptat z ceho mas ten motor
Re: Pekelný stroj
Napsal: pát dub 29, 2011 12:45 pm
od kubik.brumik
má tam Motor 2.3 D ze sierry a šlape mu to moc dobře
Re: Pekelný stroj
Napsal: pát dub 29, 2011 9:42 pm
od bedri
tak dej nějaký fotky s novým motorem, s tím motorem M22 si to nedokážu ani představit, máme ho doma taky v traktůrku, ale ten náš motor by předek nezvlád.
Re: Pekelný stroj
Napsal: sob kvě 14, 2011 9:45 am
od pištabáger
Mám takúto otázku? Ak dobre vidím na prídavnej prevodovke je pásová aj kotúčová brzda . PREČO?!!
Re: Pekelný stroj
Napsal: ned kvě 15, 2011 10:30 pm
od TomAir
Tak pro oživení pár foteček. Motor vyměněn za 2,3D ze sierry. První převodovka vyměněna za převodovku z Robura. Brzdy vzduch zatím jen na zadek.
Re: Pekelný stroj
Napsal: ned kvě 15, 2011 10:33 pm
od TomAir
pištabáger píše:Mám takúto otázku? Ak dobre vidím na prídavnej prevodovke je pásová aj kotúčová brzda . PREČO?!!
Kotouč na vstupu obou náprav, byl původně jako provozní brzda. Parkovací brzda je stále pásová.