Traktor VÁCLAV
- Ondras83
- Příspěvky: 10120
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Traktor VÁCLAV
hezky to mas ...taky jsem dneska pokracoval
- traktorfanda
- Příspěvky: 1178
- Registrován: čtv říj 30, 2008 6:10 pm
- Bydliště: Kroměříž
- fajlla
- Příspěvky: 1657
- Registrován: čtv kvě 14, 2009 3:52 pm
- Bydliště: Dobšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Traktor VÁCLAV
pěkný kolego i to celkem dost zavírá a otvírá
Dvakrát měř a jednou řež.
Moje mašina.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=23019
Vlek http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=28298
Puvodní stroj http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=16493
Moje mašina.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=23019
Vlek http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=28298
Puvodní stroj http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=16493
- traktorfanda
- Příspěvky: 1178
- Registrován: čtv říj 30, 2008 6:10 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Traktor VÁCLAV
Dík
Mě ten chod té lopaty (hlavně radlice) bude takhle určitě stačit.
Mě ten chod té lopaty (hlavně radlice) bude takhle určitě stačit.
- traktorfanda
- Příspěvky: 1178
- Registrován: čtv říj 30, 2008 6:10 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Traktor VÁCLAV
pekná práca ako vždy kde si kupoval hydr. zámky akolko stál kus?!
Re: Traktor VÁCLAV
Ahoj máš to nádherně zpracované.
Akorát se chci zeptat zda už jsi hydrauliku zkoušel pod zátěží. Jde mi konkrétně o ten hydraulický zámek. Jestli jsem dobře koukal kromě zámku tam žádný další prvek není. Já jsem zámky v takovéhle aplikaci použil celkem 3x a pokaždé jsem se trápil. Při zvedání břemene je vše ok, tam zámek plní očekávaný účel. Při spouštění se zátěží se ale situace změní. Situaci bych popsal asi takto. Lžíci máš nahoře a stojí. Pod válcem je tlak a vše je ok. Pak budeš chtít lžíci s nákladem spustit. Pustíš tlak do funkce, jakmile čerpadlo natlačí na straně přívodu horní části válce (před zámem) větší tlak než je pod válcem, zámek se otevře a může začít spouštění. To je ale jádro problému, protože po otevření zámku skokem klesne tlak pod válcem a tlak nad válcem který byl značný , aby se zámek otevřel padá skokem na nulu, protože ho není potřeba - lžíce chce padat dolů sama. To ale z principu funkce zámku odpovídá stavu prasklá hadice a zámek se uzavírá, doku se tlakové poměry zase neurovnají. Výsledek je, že při spouštění zámek kmitá, zpravidla dost rychle (lžíce jede dolů skokově). Většinou se mi to projevilo až se zátěží. Při prázdné lžíci si s tím ještě pružiny v zámku poradí. Třeba ti to bude chodit dobře, ale já jsem to musel řešit.
Standardně se dává do věte po dválec jeden zpětný a jeden zpětný škrtící ventil. Škrťák je nastavený na tlak při ktererém v zavřeném stavu udrží u max. Zátěž ve lžici a i při spouštění je pořeba tlaku k přetlačení ventili za válcem, aby lžíce jela dolů. To je pro zámek optimální stav.
Akorát se chci zeptat zda už jsi hydrauliku zkoušel pod zátěží. Jde mi konkrétně o ten hydraulický zámek. Jestli jsem dobře koukal kromě zámku tam žádný další prvek není. Já jsem zámky v takovéhle aplikaci použil celkem 3x a pokaždé jsem se trápil. Při zvedání břemene je vše ok, tam zámek plní očekávaný účel. Při spouštění se zátěží se ale situace změní. Situaci bych popsal asi takto. Lžíci máš nahoře a stojí. Pod válcem je tlak a vše je ok. Pak budeš chtít lžíci s nákladem spustit. Pustíš tlak do funkce, jakmile čerpadlo natlačí na straně přívodu horní části válce (před zámem) větší tlak než je pod válcem, zámek se otevře a může začít spouštění. To je ale jádro problému, protože po otevření zámku skokem klesne tlak pod válcem a tlak nad válcem který byl značný , aby se zámek otevřel padá skokem na nulu, protože ho není potřeba - lžíce chce padat dolů sama. To ale z principu funkce zámku odpovídá stavu prasklá hadice a zámek se uzavírá, doku se tlakové poměry zase neurovnají. Výsledek je, že při spouštění zámek kmitá, zpravidla dost rychle (lžíce jede dolů skokově). Většinou se mi to projevilo až se zátěží. Při prázdné lžíci si s tím ještě pružiny v zámku poradí. Třeba ti to bude chodit dobře, ale já jsem to musel řešit.
Standardně se dává do věte po dválec jeden zpětný a jeden zpětný škrtící ventil. Škrťák je nastavený na tlak při ktererém v zavřeném stavu udrží u max. Zátěž ve lžici a i při spouštění je pořeba tlaku k přetlačení ventili za válcem, aby lžíce jela dolů. To je pro zámek optimální stav.
Re: Traktor VÁCLAV
Pěkná práce , taky mě to čeká...
M.
M.
- Ondras83
- Příspěvky: 10120
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Traktor VÁCLAV
pekny nastesti uz to mam zasebou
- traktorfanda
- Příspěvky: 1178
- Registrován: čtv říj 30, 2008 6:10 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Traktor VÁCLAV
Dík všem za pozitivní reakce jsem rád že se vám líbí
Ty zámky sem kupoval tady v inzerci. Už před 5 lety, takže přesnou cenu už ale +-400
Ty zámky sem kupoval tady v inzerci. Už před 5 lety, takže přesnou cenu už ale +-400
- traktorfanda
- Příspěvky: 1178
- Registrován: čtv říj 30, 2008 6:10 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Traktor VÁCLAV
Mám tam hned za rozvaděčem (na větvi co de do válce na zvedání) jednosměrný škrtící ventil, tím si zrovna můžu regulovat rychlost spouštění ramen. Jinak to dělá přesnějawis píše:Ahoj máš to nádherně zpracované.
Akorát se chci zeptat zda už jsi hydrauliku zkoušel pod zátěží. Jde mi konkrétně o ten hydraulický zámek. Jestli jsem dobře koukal kromě zámku tam žádný další prvek není. Já jsem zámky v takovéhle aplikaci použil celkem 3x a pokaždé jsem se trápil. Při zvedání břemene je vše ok, tam zámek plní očekávaný účel. Při spouštění se zátěží se ale situace změní. Situaci bych popsal asi takto. Lžíci máš nahoře a stojí. Pod válcem je tlak a vše je ok. Pak budeš chtít lžíci s nákladem spustit. Pustíš tlak do funkce, jakmile čerpadlo natlačí na straně přívodu horní části válce (před zámem) větší tlak než je pod válcem, zámek se otevře a může začít spouštění. To je ale jádro problému, protože po otevření zámku skokem klesne tlak pod válcem a tlak nad válcem který byl značný , aby se zámek otevřel padá skokem na nulu, protože ho není potřeba - lžíce chce padat dolů sama. To ale z principu funkce zámku odpovídá stavu prasklá hadice a zámek se uzavírá, doku se tlakové poměry zase neurovnají. Výsledek je, že při spouštění zámek kmitá, zpravidla dost rychle (lžíce jede dolů skokově). Většinou se mi to projevilo až se zátěží. Při prázdné lžíci si s tím ještě pružiny v zámku poradí. Třeba ti to bude chodit dobře, ale já jsem to musel řešit.
Standardně se dává do věte po dválec jeden zpětný a jeden zpětný škrtící ventil. Škrťák je nastavený na tlak při ktererém v zavřeném stavu udrží u max. Zátěž ve lžici a i při spouštění je pořeba tlaku k přetlačení ventili za válcem, aby lžíce jela dolů. To je pro zámek optimální stav.
doslova co popisuješ Řešil jsem to tak i na zadní hyraulice, Tam mám taky zámek
Re: Traktor VÁCLAV
Hodně dobré
Jsem v podobném stádiu, ale zatím není čas dodělat hydrauliku
Jsem v podobném stádiu, ale zatím není čas dodělat hydrauliku
- traktorfanda
- Příspěvky: 1178
- Registrován: čtv říj 30, 2008 6:10 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Traktor VÁCLAV
Dík Už bys to u sebe mohl oživit aspoň fotkamafrgal píše:Hodně dobré
Jsem v podobném stádiu, ale zatím není čas dodělat hydrauliku
Re: Traktor VÁCLAV
Paráda Jeto spravené fakt pekne