Ondras83 - traktor
- Atlan
- Příspěvky: 9587
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ondras83 - traktor
Avia pri starte? to by som nechcel.
Aspon mas nejako dobre rieseny vyfuk aby to neslo rovno do nosa?
Res zasmrdi-zadymi len pri prudkom pridani plynu? Ked uz to bezi tak je to ok? Bez zapachu?
Aspon mas nejako dobre rieseny vyfuk aby to neslo rovno do nosa?
Res zasmrdi-zadymi len pri prudkom pridani plynu? Ked uz to bezi tak je to ok? Bez zapachu?
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Ondras83 - traktor
Ondro, předám ti jednu tajnou dobrou radu )sám ji mám od Vladimíra ) : kup si helmu, nebo si oblož zdi ve výšce hlavy něčím měkkým - to jak budeš bít hlavou o zeď, žes ten motor nevyměnil už dávno.... Nechtěl jsem tomu věřit, ale je to tak.... Ta převodovka, pokud není těsně před smrtí, nebo ji nebudeš neúměrně týrat, tak to ustojí v pohodě.
- Ondras83
- Příspěvky: 10120
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ondras83 - traktor
Jo, jako každej disl
- Ondras83
- Příspěvky: 10120
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ondras83 - traktor
Re: Ondras83 - traktor
Ondro,pod původní kapotáž to určitě nevejde,ve vrchu je to široké,altik měl být dole,já to dostal pod původní kapotáž ,pod kterou byl motor fiat 850.
Re: Ondras83 - traktor
Keď sa dívam na tie tyčky čo držia kapotáž tak by to malo vydať.
Re: Ondras83 - traktor
Altik nemá moc rád teplo. Pokud tam bude uzavřena kapota - moc dobře mu tam nebude.
- Ondras83
- Příspěvky: 10120
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ondras83 - traktor
Právě, aby se to t vešlo, musí být takhle nahoře. Jinak by byl 20vm od motoru a do boku, jako originál na motoru v autě (je hodně do strany), dolů nejde kvůli držáku motoru a výstupu hadice z vodní pumpy (nebo jen zase moc daleko), takže tohle je jediná volba, kdy půjde napínat rozumně řemen a nezabere to místo, ve finále by to mělo být užší než ta původní oktávka. Altik totiž není originál, ale je to 70A Bosch z fabie
Teplo od výfuku bude odstíněno krytem na svodech a vepředu bude větrák chlazení, který by měl teplý vzduch od výfuku alespoň trošku rozvířit. Je to takové krkolomné, ale fungovat by to mělo
Všiml jsem si, že v Asii je to takovej univerzální motor do lodí atd, takže má na sobě opravdu spoustu nálitků a v nich závity M10, což je na naše použít super.
Teplo od výfuku bude odstíněno krytem na svodech a vepředu bude větrák chlazení, který by měl teplý vzduch od výfuku alespoň trošku rozvířit. Je to takové krkolomné, ale fungovat by to mělo
Všiml jsem si, že v Asii je to takovej univerzální motor do lodí atd, takže má na sobě opravdu spoustu nálitků a v nich závity M10, což je na naše použít super.
- Ondras83
- Příspěvky: 10120
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ondras83 - traktor
A pod kapotu by se podle odhadů měl vejít, původní motoru jenom kousek vyšší a ještě je nad ním vzduchový filtr, takže já mám teď od ventil. víka nejmíň 20cm ke kapotě.
Na odstínění je lepší použít hliníkový plech 4mm nebo nerezový 1,5mm?
Na odstínění je lepší použít hliníkový plech 4mm nebo nerezový 1,5mm?
Re: Ondras83 - traktor
Nerez a leštěný nebo ho vyleštit Odráží teplo ideál by bylo na něj nanejtovat ještě žebra pokud tam bude honit vzduch ventilátor zas pokud se vejde .
Hliník absorbuje teplo ale zasejc rychleji vychládá proto se z něj dělají chladiče elektrosoučástek
Já měl na mým oplíkovi nad zadní částí výfuku z hliníkového plechu ale tam to bylo o tom že kolem dost proudil vzduch při jízdě takže pokud by tam nějaká vrtule ofukovala ten plech tak pak klidně i z hliníku. Pamatuji se jak na jednom stroji právě kvůli teplu byla kolem výfuku potrubí ještě jedna roura a nastal pak komínový efekt
Na motorkách bývají aby jsi se nespálil pravě zas z nerezu a leštěnýho aby to vypadalo
Myslím že cokoli tam použiješ pomůže vybral bych to s čím se ti to bude líp dělat a tvarovat v případě nutnosti
Takže sem moc neporadil
Hliník absorbuje teplo ale zasejc rychleji vychládá proto se z něj dělají chladiče elektrosoučástek
Já měl na mým oplíkovi nad zadní částí výfuku z hliníkového plechu ale tam to bylo o tom že kolem dost proudil vzduch při jízdě takže pokud by tam nějaká vrtule ofukovala ten plech tak pak klidně i z hliníku. Pamatuji se jak na jednom stroji právě kvůli teplu byla kolem výfuku potrubí ještě jedna roura a nastal pak komínový efekt
Na motorkách bývají aby jsi se nespálil pravě zas z nerezu a leštěnýho aby to vypadalo
Myslím že cokoli tam použiješ pomůže vybral bych to s čím se ti to bude líp dělat a tvarovat v případě nutnosti
Takže sem moc neporadil
Kdo nic nedělá nic nezkazí pokusy sou cesta k úspěchu
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/
Sem chodím rád a často http://prehrada-les-kralovstvi.cz/
Re: Ondras83 - traktor
tunak na mojom motore je chranič na štarter, ktorý je za výf. pot. z hliniku
Re: Ondras83 - traktor
tunak na mojom motore je chranič na štarter, ktorý je za výf. potrubím z hliniku
ale idem to tam omotať takou paskou z Čajny, spešl na výfukové potrubia
ale idem to tam omotať takou paskou z Čajny, spešl na výfukové potrubia
- Ondras83
- Příspěvky: 10120
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ondras83 - traktor
Pásku mám, ale zatím ji tam dávat nebudu, hliník mám jen slzičky, ale asi to udělám z toho, máme nějaký odřezky, tak to posvarim a ty slzy by mohli malinko fungovat jako ty žebra k větráku... anebo v práci mám ještě odstínění z auta že spodku. Mrknu na to a něco vymyslím
- Ondras83
- Příspěvky: 10120
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ondras83 - traktor
Tak dneska jsem dal nový filtr oleje, nový olej je tam od středy. Při demontáži filtru jsem se zhrozil, že byl úplně suchý, a tak jsem trošku zapojil hlavu a nakonec se mi povedlo alespoň na zkoušku nasadit tlakoměr oleje místo baroskopu a změřil, že studený motor na volnoběh tlačí 4-5bar, nepamatuji se přesně, pak moje improvizace začala kulhat, tak jsem to musel chcípnout. No a dal jsem nové rozvody (původní kladky v háji, řemen mírně popraskaný u zubů - prostě výměna úplně na místě. Trvalo to cca 10-15min, ten motor je úplně jednoduchej