Traktor VÁCLAV
- traktorfanda
- Příspěvky: 1175
- Registrován: čtv říj 30, 2008 6:10 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Traktor VÁCLAV
Máš pravdu asi to nechám tak a gdyž to nebude zvládat tak tam dám tu z Avie z nějakým nafťákem nebo benzíňákem na lpg
- Libor
- Příspěvky: 1256
- Registrován: stř črc 04, 2007 8:45 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: Traktor VÁCLAV
Ahoj.
Také obdivuji tvůj stroj Precizní práce,ale hlavně výkonný pomocník
Hydraulickým čerpadlem na klice krmíš Orbitrol i hydrauliku?Jak ti to funguje,bez problémů?Poskytneš mi zapojení?A prosím tě,výška sedačky nad podlahou?
Děkuji za ochotu
Také obdivuji tvůj stroj Precizní práce,ale hlavně výkonný pomocník
Hydraulickým čerpadlem na klice krmíš Orbitrol i hydrauliku?Jak ti to funguje,bez problémů?Poskytneš mi zapojení?A prosím tě,výška sedačky nad podlahou?
Děkuji za ochotu
- traktorfanda
- Příspěvky: 1175
- Registrován: čtv říj 30, 2008 6:10 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Traktor VÁCLAV
Tak hydraulika je v pohodě šlape jak má,ale určitě by bylo lepší na řízení samostatné čerpadlo z důvodů čistoty oleje jenže to by si žádalo aspoň v mém připadě silnější motor.Libor píše:Ahoj.
Také obdivuji tvůj stroj Precizní práce,ale hlavně výkonný pomocník
Hydraulickým čerpadlem na klice krmíš Orbitrol i hydrauliku?Jak ti to funguje,bez problémů?Poskytneš mi zapojení?A prosím tě,výška sedačky nad podlahou?
Děkuji za ochotu
Zapojení je čerpadlo, pojišťovák nastavený 70 barů, orbitrol, rozvaděč kde je tlak nastavený na 160 barů, filtr, nádrž.
V případě potřeby např. sklápění nebo štípání nastavím tlak na pojišťováku za čerpadlem 160 barů na normalní provoz mi stačí těch 70.
Sedačka je od podlahy garáže 114cm a od podlahy traktoru 50cm.
- traktorfanda
- Příspěvky: 1175
- Registrován: čtv říj 30, 2008 6:10 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Traktor VÁCLAV
Nemáš zač.
- Rozzik
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 05, 2007 2:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Traktor VÁCLAV
Čus,
měl bych dotaz. Budu kupovat traktorek od souseda. Má to stejný motor jako ty, ale obě nápravy to má stejný z UAZe M461. Jde mi ale o jinou věc, jak jsi napasoval směšovač na ten motor a kde se dá ten směšovač koupit a kolik to tak asi stojí...
Pak ještě ohledně hydrauliky. To čerpadlo máš přímo na klice? Nejsou na něj ty otáčky motoru trochu moc... Měl jsem tucha že to čerpadlo je dělané na cca 1500 otáček a to ta oktávka má "skoro" na volnoběh. Takže když tomu přidáš tak to má najednou i 3x větší... Tak jestli to není nejaký problém. jsem si lámal hlavu nad nejakým převodem...
Díky Čus
měl bych dotaz. Budu kupovat traktorek od souseda. Má to stejný motor jako ty, ale obě nápravy to má stejný z UAZe M461. Jde mi ale o jinou věc, jak jsi napasoval směšovač na ten motor a kde se dá ten směšovač koupit a kolik to tak asi stojí...
Pak ještě ohledně hydrauliky. To čerpadlo máš přímo na klice? Nejsou na něj ty otáčky motoru trochu moc... Měl jsem tucha že to čerpadlo je dělané na cca 1500 otáček a to ta oktávka má "skoro" na volnoběh. Takže když tomu přidáš tak to má najednou i 3x větší... Tak jestli to není nejaký problém. jsem si lámal hlavu nad nejakým převodem...
Díky Čus
- traktorfanda
- Příspěvky: 1175
- Registrován: čtv říj 30, 2008 6:10 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Traktor VÁCLAV
Čau
ten směšovač sem sehnal od známého co rušil 120 na plin dá se sehnat i na vrakáči nabízeli mi ho za dvě stovky když si ho vymontuju. S té 120 to má tu výhodu že ti bude sedět ten mezikus co je na karburátoru pokud máš dvou komorový. Pak už stačí jen udělat vývod na podtlak na sacím potubí ,já sem do něho udělal M6 závit a dotoho zašrouboval 6 šroubek který sem provrtal 2 vrtákem.A jěště je potřeba elektromagnetycký odpojovač benzínu který zapojíš mezi ac pumpu a karburátor.
A elektrycké zapojení je napsáno na spodní straně přepínače. Jestli chceš tak ti nafotím nějaké detajlnější fotky.
To čerpadlo mám na přímo je mi jasné že ho dost přetáčím jezdím tak na 2000 2500 ot a zatím to nic nedělá.Sou i čerpadla co sou stavěná na větší otáčky tak když tohle odejde tak takové nějaké seženu, ale zase bych ho dal na přímo každý převod bere výkon a tenhle motor ho na tak velký traktor moc nemá.
ten směšovač sem sehnal od známého co rušil 120 na plin dá se sehnat i na vrakáči nabízeli mi ho za dvě stovky když si ho vymontuju. S té 120 to má tu výhodu že ti bude sedět ten mezikus co je na karburátoru pokud máš dvou komorový. Pak už stačí jen udělat vývod na podtlak na sacím potubí ,já sem do něho udělal M6 závit a dotoho zašrouboval 6 šroubek který sem provrtal 2 vrtákem.A jěště je potřeba elektromagnetycký odpojovač benzínu který zapojíš mezi ac pumpu a karburátor.
A elektrycké zapojení je napsáno na spodní straně přepínače. Jestli chceš tak ti nafotím nějaké detajlnější fotky.
To čerpadlo mám na přímo je mi jasné že ho dost přetáčím jezdím tak na 2000 2500 ot a zatím to nic nedělá.Sou i čerpadla co sou stavěná na větší otáčky tak když tohle odejde tak takové nějaké seženu, ale zase bych ho dal na přímo každý převod bere výkon a tenhle motor ho na tak velký traktor moc nemá.
- Rozzik
- Příspěvky: 418
- Registrován: čtv črc 05, 2007 2:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Traktor VÁCLAV
traktorfanda píše:Čau
ten směšovač sem sehnal od známého co rušil 120 na plin dá se sehnat i na vrakáči nabízeli mi ho za dvě stovky když si ho vymontuju. S té 120 to má tu výhodu že ti bude sedět ten mezikus co je na karburátoru pokud máš dvou komorový. Pak už stačí jen udělat vývod na podtlak na sacím potubí ,já sem do něho udělal M6 závit a dotoho zašrouboval 6 šroubek který sem provrtal 2 vrtákem.A jěště je potřeba elektromagnetycký odpojovač benzínu který zapojíš mezi ac pumpu a karburátor.
A elektrycké zapojení je napsáno na spodní straně přepínače. Jestli chceš tak ti nafotím nějaké detajlnější fotky.
To čerpadlo mám na přímo je mi jasné že ho dost přetáčím jezdím tak na 2000 2500 ot a zatím to nic nedělá.Sou i čerpadla co sou stavěná na větší otáčky tak když tohle odejde tak takové nějaké seženu, ale zase bych ho dal na přímo každý převod bere výkon a tenhle motor ho na tak velký traktor moc nemá.
No kdybys mel cas tak mi to muzes nejak vyfotit. Je nějaký rozdíl mezi motory z Š1203 a oktávkou. Zatím přesně nevím jaký tam je ten motor, ale tusim ze mi majitel rikal ze je tam oktavka...
Diky
Re: Traktor VÁCLAV
Ahoj, máš parádny traktor. Ja mam len 4x2, tiež s motorom TAZ 1500 na LPG, zvláda aj kompresor aj čerpadlo na priamo, ale čerpadlo mám vypínateľné. Kompresor beží stále, mám vzduchové brzdy.
Väčšia záťaž je čerpadlo. Používam kompresor s A-31. Do budúcna plánujem kompresor spolu s čerpadlom na servo. Ten ma väčší objem. Predstavuje väčšiu záťaž a nebojím sa toho. Problém môže nastať ( pri slabšom akumulátore) iba pri štarte zo zapnutím čerpadlom. Čerpadlo zapínam zubovou spojkou ( upravený náhon na čerpadlo s A-31). Odstránila by to elektromagnetická spojka z klimatizácie a zapínať čerpadlo pri naštartovanom motore.
Podstatný rozdiel v motoroch Š-1023 a Octavia je uloženie kľukovej hriadele ( zosilnená kľuka ) a pri motoroch TAZ 1500 – objem. Robia sa aj úpravy do hasičských striekačiek s obsahom 1600 a 1900. Do traktora je 1900 nepoužiteľná kvôli chladeniu. Sú moc natesno valce.
Väčšia záťaž je čerpadlo. Používam kompresor s A-31. Do budúcna plánujem kompresor spolu s čerpadlom na servo. Ten ma väčší objem. Predstavuje väčšiu záťaž a nebojím sa toho. Problém môže nastať ( pri slabšom akumulátore) iba pri štarte zo zapnutím čerpadlom. Čerpadlo zapínam zubovou spojkou ( upravený náhon na čerpadlo s A-31). Odstránila by to elektromagnetická spojka z klimatizácie a zapínať čerpadlo pri naštartovanom motore.
Podstatný rozdiel v motoroch Š-1023 a Octavia je uloženie kľukovej hriadele ( zosilnená kľuka ) a pri motoroch TAZ 1500 – objem. Robia sa aj úpravy do hasičských striekačiek s obsahom 1600 a 1900. Do traktora je 1900 nepoužiteľná kvôli chladeniu. Sú moc natesno valce.
Re: Traktor VÁCLAV
Toto sú úpravy, ktoré sa pri zvýšení objemu a výkonu robia na tomto motore. O cene úpravy nehovorím.
http://www.motorservis-koleno.sk/index. ... sub=hasici
http://www.motorservis-koleno.sk/index. ... sub=hasici
- traktorfanda
- Příspěvky: 1175
- Registrován: čtv říj 30, 2008 6:10 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Traktor VÁCLAV
Nějaké fotky ti nafotím, ale jak se dají ty motory 100% rozeznat ti neřeknu já sem tu někde četl že podle čísla motoru s jistotou si pamatuju že 1500 začíná 14 a to je můj případ.Rozzik píše:traktorfanda píše:Čau
ten směšovač sem sehnal od známého co rušil 120 na plin dá se sehnat i na vrakáči nabízeli mi ho za dvě stovky když si ho vymontuju. S té 120 to má tu výhodu že ti bude sedět ten mezikus co je na karburátoru pokud máš dvou komorový. Pak už stačí jen udělat vývod na podtlak na sacím potubí ,já sem do něho udělal M6 závit a dotoho zašrouboval 6 šroubek který sem provrtal 2 vrtákem.A jěště je potřeba elektromagnetycký odpojovač benzínu který zapojíš mezi ac pumpu a karburátor.
A elektrycké zapojení je napsáno na spodní straně přepínače. Jestli chceš tak ti nafotím nějaké detajlnější fotky.
To čerpadlo mám na přímo je mi jasné že ho dost přetáčím jezdím tak na 2000 2500 ot a zatím to nic nedělá.Sou i čerpadla co sou stavěná na větší otáčky tak když tohle odejde tak takové nějaké seženu, ale zase bych ho dal na přímo každý převod bere výkon a tenhle motor ho na tak velký traktor moc nemá.
No kdybys mel cas tak mi to muzes nejak vyfotit. Je nějaký rozdíl mezi motory z Š1203 a oktávkou. Zatím přesně nevím jaký tam je ten motor, ale tusim ze mi majitel rikal ze je tam oktavka...
Diky
- traktorfanda
- Příspěvky: 1175
- Registrován: čtv říj 30, 2008 6:10 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Traktor VÁCLAV
sferos píše:Ahoj, máš parádny traktor. Ja mam len 4x2, tiež s motorom TAZ 1500 na LPG, zvláda aj kompresor aj čerpadlo na priamo, ale čerpadlo mám vypínateľné. Kompresor beží stále, mám vzduchové brzdy.
Väčšia záťaž je čerpadlo. Používam kompresor s A-31. Do budúcna plánujem kompresor spolu s čerpadlom na servo. Ten ma väčší objem. Predstavuje väčšiu záťaž a nebojím sa toho. Problém môže nastať ( pri slabšom akumulátore) iba pri štarte zo zapnutím čerpadlom. Čerpadlo zapínam zubovou spojkou ( upravený náhon na čerpadlo s A-31). Odstránila by to elektromagnetická spojka z klimatizácie a zapínať čerpadlo pri naštartovanom motore.
Podstatný rozdiel v motoroch Š-1023 a Octavia je uloženie kľukovej hriadele ( zosilnená kľuka ) a pri motoroch TAZ 1500 – objem. Robia sa aj úpravy do hasičských striekačiek s obsahom 1600 a 1900. Do traktora je 1900 nepoužiteľná kvôli chladeniu. Sú moc natesno valce.
Ahoj sferos, tvůj traktor dobře znám, když sem se rozhodoval jestli tam vůbec dát tenhle motor tak tvé fotky co za hromady dřeva vozíš mě přesvědčili. Ikdyž neříkám, že tam někdy nedám nafťák, ale určitě bych to nepředělával jen z důvodu, že by tenhle byl slabý, musela by se k tomu přidat např. poruchovost nebo nedostatek náhradních dílů. O spotřebě nemluvím, protože podle mě při provozu na plin to není tak hrozný, ikdyž je mi jasný, že za ty samé peníze v naftě by to bylo jiný kafe. O tom kompresoru sem taky uvažoval,ale nakonec sem udělal hydraulické brzdy i s posilovačem a sem s tím spokojený.
- traktorfanda
- Příspěvky: 1175
- Registrován: čtv říj 30, 2008 6:10 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Traktor VÁCLAV
tu sou ty fotky.
Na té předposlední fotce je to připojení podtlaku na sacím potrubí je to ta modrá hadička co se bežně používá na vzduch.
Na té předposlední fotce je to připojení podtlaku na sacím potrubí je to ta modrá hadička co se bežně používá na vzduch.
- traktorfanda
- Příspěvky: 1175
- Registrován: čtv říj 30, 2008 6:10 pm
- Bydliště: Kroměříž
Re: Traktor VÁCLAV
paradna tahacka vypada to ze navijak fakci jedna radost. a nedalo sa to drevo vytahat za kolesa po tom jarku ?!