Zdravím všechny, chtěl bych znát váš názor na můj problém. Mám řízení značky danfoss, model LS, mám doma malé čerpadlo a nemohu se rozhodnout zda mám dělat samostatný okruh pro řízení nebo koupit přednostní ventil a zapojit okruh na současné hlavní velké čerpadlo.
Protože hlavní čerpadlo již pohání vývodový hřídel, zadní hydrauliku s rychlospojkami a čelní nakladač, tak si myslím že by to chtělo vlastní okruh na řízení s malým čerpadlem. Děkuji za rady.
Hydraulické řízení danfoss
Re: Hydraulické řízení danfoss
Samostatný okruh je jistota.
Navíc je ten současný okruh asi dost velký ( litry) a prioritní ventil by musel být také velký, aby přes sebe protlačil celý okruh.
Navíc je ten současný okruh asi dost velký ( litry) a prioritní ventil by musel být také velký, aby přes sebe protlačil celý okruh.
Re: Hydraulické řízení danfoss
Taky si myslím.
Re: Hydraulické řízení danfoss
Tak tak, dva samostatné okruhy sú istota a jednoduchšie riešenie
Re: Hydraulické řízení danfoss
Důležitá je taky čistota oleje. V samostatným okruhu je nečistot podstatně méně. A já třeba chci aby řízení bylo co možná nejspolehlivější.
- Ondras83
- Příspěvky: 10120
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hydraulické řízení danfoss
Tak moje zkušenost - dělal jsem sousedovi servo řízení na TK, samozřejmě furt šetření peněz atd, takže jedno čerpadlo, orsta starší...koupil něco na bazosi, pak js zjistil, že je to LS, takže prioritní ventil atd ...ten ventil byl dražší, na mém traktoru celá orsta...
Na mém traktoru jsem to dělal loni, všechno nové krom čerpadla (to mám z golfa nebo Octavie TDI)...udělal jsem samostatný okruh, mám orstu 50ON. Používám červený olej dexron, nemám problém v -20 nastartovat a jet, kdy normální čerpadlo s olejem hm46 kňučí ještě 10minut po startu... navíc hlavní čerpadlo vypínám, když není potřeba, mám celak, podkop a olej je po sezoně špinavý...za mě teda svůj okruh, ve finále to bylo "levnější" a uživatelsky přívětivejsi, za 2 minuty je olej ohřáty a jedu
Na mém traktoru jsem to dělal loni, všechno nové krom čerpadla (to mám z golfa nebo Octavie TDI)...udělal jsem samostatný okruh, mám orstu 50ON. Používám červený olej dexron, nemám problém v -20 nastartovat a jet, kdy normální čerpadlo s olejem hm46 kňučí ještě 10minut po startu... navíc hlavní čerpadlo vypínám, když není potřeba, mám celak, podkop a olej je po sezoně špinavý...za mě teda svůj okruh, ve finále to bylo "levnější" a uživatelsky přívětivejsi, za 2 minuty je olej ohřáty a jedu