Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Ďakujem už mi to je jasné.
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Krásná práce, to je radost sledovat, jak to roste. Propracované do všech detailů.
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Jaro......super práce....z hlediska refundace, skrz omezení s úřady, Ti nerozumím, ale obdivuji Tvou strojařinu
Kubota parking only :-)
https://www.youtube.com/user/ladikigas
https://www.youtube.com/user/ladikigas
- LuděkZ
- Příspěvky: 86
- Registrován: sob črc 07, 2007 2:54 pm
- Bydliště: Pilníkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Jako vždy; perfektní práce.
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
radost pozerat ale tych hodin prace co tam je....
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Krásna práca
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Kluci na Vlčnovjanovi 4x4 jsem na chcípání motoru použil diodu a nemůžu to nikde najít.
Nevíte co to bylo za diodu jak ji zapojit , nezaznamenal jsem to do plánku, když tak bych se musel bych kuknout na stroji.
Nevíte někdo ??? Musím ji koupit..
Už sem to našel Vlčnovjan 4x4 str 24
Dík
Jara
Nevíte co to bylo za diodu jak ji zapojit , nezaznamenal jsem to do plánku, když tak bych se musel bych kuknout na stroji.
Nevíte někdo ??? Musím ji koupit..
Už sem to našel Vlčnovjan 4x4 str 24
Dík
Jara
Naposledy upravil(a) jara1303 dne pát srp 27, 2021 12:13 pm, celkem upraveno 1 x.
- fajlla
- Příspěvky: 1657
- Registrován: čtv kvě 14, 2009 3:52 pm
- Bydliště: Dobšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Jak diodu proč diodu??? vždyť přece stačí vypnout klíčkem + do stop ventilu na čerpadle. Jaký to má přínos.
Dvakrát měř a jednou řež.
Moje mašina.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=23019
Vlek http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=28298
Puvodní stroj http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=16493
Moje mašina.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=23019
Vlek http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=28298
Puvodní stroj http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=16493
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Jestli chceš Jaro tu diodu poslat, tak není problém, ale až příští tejden.
Jinak pokud kuchneš třeba starou televizi nebo jinou elektroniku, tak tam určitě nějaká dioda bude.
Nemáš nějakou desku? Když mi pošleš fotku, řeknu Ti, která to je
Jinak pokud kuchneš třeba starou televizi nebo jinou elektroniku, tak tam určitě nějaká dioda bude.
Nemáš nějakou desku? Když mi pošleš fotku, řeknu Ti, která to je
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Jendo, dekuji dival jsem se u nas v UH u Hofmana ji ma stoji 2,50 tak si ji tam vezmu.
Doprava by byla drazsi jak 2 diody...
Diky
Jara
Doprava by byla drazsi jak 2 diody...
Diky
Jara
- Ondras83
- Příspěvky: 10120
- Registrován: stř zář 12, 2007 10:28 pm
- Bydliště: Stračov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Proč dioda? Nemám ji a nemám problém
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
Napríklad ja mám spínaciu skrinku a tak isto aj poistkovú skrinku zo Š120.
Vstupné napätie do poistiek sa vypína kľúčikom , ale z poistiek mám napojený stop ventil a tak isto aj kontrolku dobíjania. A keďže stop ventil aj kontrolka dobíjania sú napájané s ,,+ pólu" tak sú medzi sebou prepojené.
Alternátor má budiace vynutie (D+) prípadne iné označenie. Keď nieje alternátor v pohybe tak táto svorka slúži ako ,, - pól " . Preto po pripojení cez kontrolku , kontrolka pri zapnutí klúčiku svieti.
Ako náhle sa alternátor roztočí , budiace vynutie začne produkovať napätie a z ,,-pólu" sa stane ,,+pól" a kontrolka zhasne.
A teraz príde vysvetlenie. Keď vypnem kľúčik tak odpojím napätie do poistkovej skrinky ale!!! z budiaceho vynutia sa cez kontrolku dostáva do siete minimálne napätie , ktoré je schopné udržať stop ventil stále otvorený a motor stále beží.
Preto sa dáva medzi kontrolku a alternátor dióda ktorá zabráni spätnému napätiu.
Samozrejme dá sa to riešiť tlačidlom na stop ventile a pod....
Snáď som to napísal zrozumiteľne .
Vstupné napätie do poistiek sa vypína kľúčikom , ale z poistiek mám napojený stop ventil a tak isto aj kontrolku dobíjania. A keďže stop ventil aj kontrolka dobíjania sú napájané s ,,+ pólu" tak sú medzi sebou prepojené.
Alternátor má budiace vynutie (D+) prípadne iné označenie. Keď nieje alternátor v pohybe tak táto svorka slúži ako ,, - pól " . Preto po pripojení cez kontrolku , kontrolka pri zapnutí klúčiku svieti.
Ako náhle sa alternátor roztočí , budiace vynutie začne produkovať napätie a z ,,-pólu" sa stane ,,+pól" a kontrolka zhasne.
A teraz príde vysvetlenie. Keď vypnem kľúčik tak odpojím napätie do poistkovej skrinky ale!!! z budiaceho vynutia sa cez kontrolku dostáva do siete minimálne napätie , ktoré je schopné udržať stop ventil stále otvorený a motor stále beží.
Preto sa dáva medzi kontrolku a alternátor dióda ktorá zabráni spätnému napätiu.
Samozrejme dá sa to riešiť tlačidlom na stop ventile a pod....
Snáď som to napísal zrozumiteľne .
- fajlla
- Příspěvky: 1657
- Registrován: čtv kvě 14, 2009 3:52 pm
- Bydliště: Dobšín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlčnovjan 4x4 EVO 2
tak proto mě to občas trvá déle něž to chcípne. Děkuji za vysvětlení.
Dvakrát měř a jednou řež.
Moje mašina.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=23019
Vlek http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=28298
Puvodní stroj http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=16493
Moje mašina.http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 20&t=23019
Vlek http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=28298
Puvodní stroj http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=16493